Walygator Parc

8.1Fantastisch

• 9Marion7031-10-2016

Tbien

Parc idéal pour toute la famille. Manèges à sensations et également de plus calmes pour les moins téméraires...

Gereisd met vrienden in januari 2016

• 8Michelle27-07-2015

Leuk park om te bezoeken

Op internet staan recencies uit 2012 die niet veel goeds beloven. Waarschijnlijk heeft het park daarna een metamorfose ondergaan, want het ziet er nu verzorgd en schoon uit. De oude houten achtbaan is nu buiten gebruik, maar er zijn genoeg attracties om een dag mee te vullen. Toen wij er waren ( een donderdag in juli) was het rustig en konden we meerdere keren achter elkaar in bijv. de achtbaan.

Je kunt zelf eten en drinken meenemen, maar op het park zijn voldoende eettentjes met lekker eten en drinken. Parkeren is gratis.

juli 2015

• 8mar.tm03-08-2014

Leuk

Onverwacht terecht gekomen en een aangename verrassing. Mazzel met familiedag twee volwassenen betalen en twee kids voor niets. Leuke attracties. Alleen de inefficiency van het personeel bij vullen, controleren en starten attractie was wat tenenkrommend. Was gelukkig niet zo druk, denk dat anders de wachtrijen snel onnodig oplopen. Pluspunt: divers voor alle leeftijden, geen parkeergeld en wat een geweldige achtbanen.

augustus 2014

• 9David Romo Ramos29-06-2014

Super

Erg leuk moeite waard qua entree valt het mee ook het eten.

juni 2014

• 7ICHTER24-08-2012

bien

parc d attractions intéressant, idéal pour toute la famille

augustus 2012

• 8filip_verbraekel16-02-2011

Niet te groot pretpark maar wel in orde .

Mooi niet te groot pretpark.Wel geen kampeer mogelijkheid.

november 2008

• 8Tim21-09-2010

Verrassend

Het park is momenteel helemaal aan het groeien na vele jaren stil te staan. Sinds het park van 'Walibi Lorraine' naar Parc Walygator' veranderde kwam er elk jaar een nieuwe attractie bij. Dit jaar was dat zelfs een fantastische hang achtbaan met 6 loopings. We vermaken ons steeds weer in dit familie pretpark. Een aanrader als je de parkjes bij ons beu bent en wat meer sensatie wil of op doorreis.

Gereisd met partner in september 2010