Hotel Premiere Classe Nancy Sud Ludres

HotelWeer vandaag26°12°

We hebben een aantal aanbieders voor Premiere Classe Nancy Sud Ludres voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Premiere Classe Nancy Sud Ludres in het Nederlands

Op zich een goede locatie die prima te bereiken is op doorreis naar het zuiden. Op de parkeerplaats hangen echter rare figuren rond.

De hotelkamers zouden best een likje verf kunnen gebruiken maar het is schoon. Het is alleen erg jammer dat het zo warm is in het hotel. Doe je een raam open voor een beetje afkoeling komt direct de hele familie mug naar binnen.

Voor de service wel een 9. Wij hadden een portemonnee vergeten, waarschijnlijk uit de tas gevallen. Wij kwamen hier pas achter toen de directie van het hotel contact met ons opnam. De portemonnee is compleet met inhoud naar ons geretourneerd. Dikke pluim voor het hotel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Premiere Classe Nancy Sud Ludres in Ludres, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Premiere Classe Nancy Sud Ludres zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Premiere Classe Nancy Sud Ludres scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.