Camping Les Boucles de la Moselle

Camping Les Boucles de la Moselle
7,9

10 tips over Camping Les Boucles de la Moselle

Toys, 16-8-2016
Voor goed eten kun je het beste een dorpje verderop zoeken en daar een restaurant bezoeken
Jet en Gerard, 19-5-2015
Ga eens met de trein naar Nancy
Pim, 15-10-2014
Neem de fiets mee! Voldoende vlakke fietspaden langs de rivier. En met caravan volg de route door het dorp.

We hebben een aantal aanbieders voor Les Boucles de la Moselle voor je op een rij gezet:

Jurgen, 11-9-2014

1: Ideale doorreiscamping.

2: Niet ver van de autostrade.

3: heel rustig.

4: heel ruime standplaatsen.

Jurgen, 11-9-2014
Meer dan ideale camping op doorreis naar het zuiden, zeker de laatste 14dagen van augustus zit er bij manier van spreken geen kat.
Rogier Dijker, 18-8-2014
Mooie speeltuin met tokkelbaan in de buurt (op de weg naar de camping)

j.j.middendorp, 30-7-2013
Tip: Als je met caravan door het dorp rijdt (voor het station langs) omzeil je de genoemde haarspeldbocht en het smalle bruggetje.
Tika, 29-6-2013
Mensen zeiden dat je super met de trein naar Nancy kunt. 10 min!
job, 24-8-2012
Is een goede uitvalbasis om de stad nancy te bezoeken. In de zomeravonden is er een klank en lichtspel.
Familie van oort, 2-8-2012
Een aanrader als tussenstop of om een paar dagen te blijven!