We hebben een aantal aanbieders voor Le Val d' Ajol voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Le Val d' Ajol voor je op een rij gezet:

Reviews over Le Val d' Ajol

het lijkt ons een leuk plaatsje,

Kees Duijvestein
    8-1-2014

het lijkt ons een leuk plaatsje, maar we aren er te kort om er een afgewogen oordeel over te geven. We hebben even het oorlogsmonument bekeken en daarbij viel het ons op dat er in WO I, ruim 400 mannen uit Val d'Ajol gesneuveld zijn, dat is 5% van de toenmalige bevolking van ongeveer 8000 zielen en dus 10 % van de mannen en zeer waarschijnlijk nog een veel hoger percentage van de mannen tussen 18 en 50 jaar, dan begrijp je waarom in Frankrijk WO I "de grote oorlog" wordt genoemd, Kees Duijvestein

Gereisd Met partner in januari 2014

Mooie omgeving, niet toeristisch

Petra Hekkenberg
    6-8-2013

Toeristisch is het er niet, dat is natuurlijk fijn! Het betekent wel dat er niet zoveel te doen is in de omgeving, dat kan jammer zijn, afhankelijk van wat je zoekt. De natuur en dorpjes zijn er erg mooi! Je kunt kanoën, marktjes bezoeken, naar een bijzonder well-nesscentrum en natuurlijk wandelen. Er zijn een heleboel meertjes, maar die zijn over het algemeen privébezit.

Gereisd Met vrienden in juli 2013

Topper voor natuur en cultuurliefhebbers.

Simon
    7-9-2009

Keurig net plaatsje waar ook zeker in de nabije en ook de wijde omgeving meer dan genoeg te beleven valt. Alleen voor de jeugd iets minder te doen. Meestal stralend mooi weer, en een nooit vervelend uitzicht.

Gereisd Met oudere kinderen in september 2009

Gezellig, rustig en mooi plaatsje

Ton Rietveld
    10-8-2009

Lekker uitrusten in de prachtige natuur, veel herten gezien. In het dorp zijn drie bakkers, drie supermarkten en bij pizzeria du So kun je heerlijk eten. Er wordt veel georganiseerd o.a. draaiorgel festival. Er is een zwembad (helaas overdekt) en er zijn twee campings (Municipal en La Creche)

Gereisd Met partner in juli 2009

Voor hen die van kalmte en rust houden

Willy en Gilberte
    3-6-2009

Met behulp van uitgestippelde wandelroutes, is Le Val-d'AJol een uitstekende uitvalshoek om prachtige wandelingen te maken in de bossen en te genieten van mooie vergezichten. Men kan van hieruit naar b.v.b. Plombières-les-Bains (gekend voor zijn thermale centra) gaan.

Gereisd Met partner in mei 2009
Le Val d' Ajol scoort een 7,2 uit 10, op basis van 25 reviews