Camping Noirrupt

67 reviews over Camping Noirrupt in het Nederlands

Rustige 3-sterren camping

K. Kwakman
16-8-2018

Rustige terrassencamping. Veel schaduw. Plekken zijn voor tenten wel wat klein en hobbelig en niet horizontaal, zeker de bovengelegen plaatsen. Sanitair in het onderste blok is wel schoon maar dient gemoderniseerd. Aantal wc's en douches permanent gesloten. 1 Hurktoilet bij de mannen! Wel overal warm water, maar in de lavabos geen koud water. Zwembadje is prima. Geen winkel, wel 's ochtends brood aanwezig en verder frisdrank, bier en wijn. Restaurant is meer een snackbar, met pizza's en burgers. Geen animatie, maar dat hoeft ook niet. Prachtig wandelgebied, ook verderop richting Gerardmer en Hohneck. Colmar (60km) is een aanrader om te bezoeken. Rustige en vriendelijke eigenaren en personeel. Voor boodschappen naar Gerardmer of Varny (8 a 9 km).

Zeer tevreden

Wiebe
20-5-2018

Zeer mooie camping, alleen te steil voor een zware caravan indien je boven een plekje zoekt, ondanks een vermogen aan pk's van de trekauto.

Buitengewoon prettige camping!

Gerrit Hoogstraaten
30-8-2017

Prachtig aangelegde en met hart voor de zaak onderhouden camping. Dichtbij Gerardmer, van waaruit bijvoorbeeld Le Hohneck, een van de mooiste toppen van Elzas Lotharingen, goed te bereiken is. De wijnproeverij georganiseerd door onafhankelijke wijngaard was een feestje!

Super leuk gezellige camping.

Roxana Mollema
6-8-2017

Heel mooi gezellige camping, goeie ligging, hele aardige en vriendelijke eigenaren. We zijn twee keer geweest en gaan we zeker nog terug.

Voor een kort verblijf de moeite waard.

Ennovy
16-9-2016

Aardige, attente camping beheerders. De camping is een mooie terrascamping, voor de bovenste plaatsen is enig klimwerk nodig. De camping ligt in een aardig wandel gebied, een uur wandelen van de grande cascade vandaan. Maar verder: alles minimaal een uur rijden, de supermarkt op 10 km in Gérardmere. Wandelroutes in Le Tholy bij de beheerder verkrijgbaar (prijs aug. 2016 € 2,50) Vuurwerkavond op muziek in Gérardmere, ondanks drukte, zeer de moeite waard.

Heel goed, maar geen 4 sterren

Vince
4-9-2016

Prachtig gelegen camping met grote plaatsen. Vlakbij Gerardmer (15 min.) stadje met grote supermarkten, mooi meer.

Sanitair op de camping was voldoende, maar het water was niet warm genoeg (waardeloos met afwassen, lauw douchen)

Wel een fijne uitvalbasis naar bijvoorbeeld Colmar en kasteel Haut Kroenenbourg. Klein restaurant op de camping met verse flammkuchen en pizza's ook flesjes elzasser wijn. Kortom een goede camping, dikke 3 sterren, geen 4. Zwembad is wel lekker.

Camping is top

Bauke en Tine Kuipers
15-6-2016

Prachtige rustige camping met attente beheerder. Omgeving is ook geweldig

Mooi onderhouden, rustige camping.

Fam. De Schutter
8-2-2016

Hier een weekje verbleven met tent en drie kinderen.

+ Mooie ruime plekken voor tent of caravan met veel groen. (en mooi vlak alhoewel de camping gelegen is tegen een heuvelflank).

+ Erg vriendelijke en behulpzame uitbaters.

+ Klein zwembadje, maar was op hete en drukke dagen nooit overvol.

+ Speeltuintje, tennisveld, ping-pong tafel, volleybalveld, fitness toestellen.

+ 's Avonds lekker rustig (geen animatie)

+ Vers stokbrood en croissants 's ochtends.

+/- Eten verder beperkt tot pizza's (wel lekker), friet, ijs en drank.

+/- Sanitair is eenvoudig en beperkt (op drukke momenten is het soms wachten op een vrije douche of toilet), maar wel brandschoon !

- De camping ligt nogal afgelegen. Voor de dichtstbijzijnde supermarkt moet je 10km auto rijden tot in Gerardmer.

perfect

A.Nijssen
21-9-2015

Rustige camping, mooie terrascamping met goed en net sanitair. Vriendelijke en behulpzame eigenaars

Heerlijk!

Hannie Lebens
9-9-2015

Mooi verzorgde camping met prachtig gelegen kampeerplekken. Beneden redelijk vlak maar hoger allemaal terrassen en geen straatjes. Wij waren hier in het voorseizoen, heerlijk rustig en de plekken voor het uitzoeken. Het sanitair wordt netjes gepoetst, dames en heren door elkaar. Om half 11 \\\'s avonds gaat bij de douches en wasbakken het licht uit en de deur op slot. Tanden poetsen moet dan bij de wasbakken bij de toiletten. Het zwembad is heerlijk met fijne ligstoelen, bij de ingang is een poortje met kinderslot. Er is een klein speeltuintje voor de kids. Er is een bakker op loopafstand maar het winkeltje in het dorp bestaat niet meer. Voor boodschappen moet je naar Gerardmer (Lidl, Super-U en Intermarche) Wij vonden het een heerlijke camping met zeer vriendelijke eigenaars. We zullen hier zeker nog eens terug komen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Noirrupt in Le Tholy (Vosges), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Noirrupt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.