Camping JP Vacancessterstersterster

8.5Fantastisch

Frankrijk, Lorraine (Lotharingen), Le Tholy (Vosges)

8.5Fantastisch

98 reviews over Camping JP Vacances

• 2018
    8Laurens30-10-2018

Prima camping!

Mooie terrassencamping in een prachtig gebied. Mooie wandelroutes in de buurt. Gerardmer is een toeristisch aantrekkelijke stad in de directe nabijheid.
    Camping heeft een mooi zwembad, keurig sanitair en een bar / eetgelegenheid. Sympathieke beheerder en personeel.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 7K. Kwakman16-08-2018

Rustige 3-sterren camping

Rustige terrassencamping. Veel schaduw. Plekken zijn voor tenten wel wat klein en hobbelig en niet horizontaal, zeker de bovengelegen plaatsen. Sanitair in het onderste blok is wel schoon maar dient gemoderniseerd. Aantal wc's en douches permanent gesloten. 1 Hurktoilet bij de mannen! Wel overal warm water, maar in de lavabos geen koud water. Zwembadje is prima. Geen winkel, wel 's ochtends brood aanwezig en verder frisdrank, bier en wijn. Restaurant is meer een snackbar, met pizza's en burgers. Geen animatie, maar dat hoeft ook niet. Prachtig wandelgebied, ook verderop richting Gerardmer en Hohneck. Colmar (60km) is een aanrader om te bezoeken. Rustige en vriendelijke eigenaren en personeel. Voor boodschappen naar Gerardmer of Varny (8 a 9 km).

• 5Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Evert van den Berg12-08-2018

Voor herhaling vatbaar.

Mooie, verzorgde camping. Was wel even zoeken naar een vlakke plek voor de camper. Tijdens ons verblijf was de horeca nog niet open. Vriendelijke uitbaters. Prima warme bakker op ongeveer 1 km. afstand.

Gereisd met partner in juni 2018

• 8Wiebe20-05-2018

Zeer tevreden

Zeer mooie camping, alleen te steil voor een zware caravan indien je boven een plekje zoekt, ondanks een vermogen aan pk's van de trekauto.

• 6Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2016

• 2017
    9Gerrit Hoogstraaten30-08-2017

Buitengewoon prettige camping!

Prachtig aangelegde en met hart voor de zaak onderhouden camping. Dichtbij Gerardmer, van waaruit bijvoorbeeld Le Hohneck, een van de mooiste toppen van Elzas Lotharingen, goed te bereiken is. De wijnproeverij georganiseerd door onafhankelijke wijngaard was een feestje!

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2017

• 7Gerard10-08-2017

Nette camping, maar eenmalig.

Keurige, Duits aandoende camping. De huisjes zijn echter piepklein en dat beïnvloedt de prijs-kwaliteit verhouding. de indruk wordt gewekt dat het er ruimtelijk is, maar de huisjes staan erg dicht op elkaar en er is nauwelijks privacy. Van een keuken is geen sprake, eerder een kitchenette. Er is ruimte voor 1 persoon. Binnen eten met 4 personen is heel krap. Slapen onder het schuine dak is ook niet prettig en als je dan een stevige huurprijs moet betalen, valt het erg tegen. De eigenaar vroeg zich af waarom er weinig Nederlanders komen. Qua kamperen voor ons iets te gecultiveerd: grasveldjes en asfalt-paadjes. Kampeerplekken zijn wel redelijk ruim, zeker de iets hoger gelegen plekken. Het personeel is overigens heel vriendelijk. In de omgeving is veel te doen, het is een prachtig gebied met veel mogelijkheden voor allerlei activiteiten.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 9Roxana Mollema06-08-2017

Super leuk gezellige camping.

Heel mooi gezellige camping, goeie ligging, hele aardige en vriendelijke eigenaren. We zijn twee keer geweest en gaan we zeker nog terug.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in januari 2017

• 8Kauff27-07-2017

Heel mooie camping

Deze camping is gelegen in de Vogezen. Het betreft een mooi aangelegde terrascamping. De plaatsen zijn groot genoeg en de toiletgelegenheden keurig. Er is een leuk zwembad en een beperkte kaart. We waren er maar 2 nachten en probeerden een pizza en die was heerlijk en niet duur. Het personeel was zeer enthousiast en aardig en probeerde zich in het Engels verstaanbaar te maken. We komen hier nog een keer terug voor een langer verblijf want de Vogezen zijn meer dan de moeite waard!

Gereisd met vrienden in juli 2017

• Oude reviews

7Ennovy16-09-2016

Voor een kort verblijf de moeite waard.

Aardige, attente camping beheerders. De camping is een mooie terrascamping, voor de bovenste plaatsen is enig klimwerk nodig. De camping ligt in een aardig wandel gebied, een uur wandelen van de grande cascade vandaan. Maar verder: alles minimaal een uur rijden, de supermarkt op 10 km in Gérardmere. Wandelroutes in Le Tholy bij de beheerder verkrijgbaar (prijs aug. 2016 € 2,50) Vuurwerkavond op muziek in Gérardmere, ondanks drukte, zeer de moeite waard.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2016

• 8Vince04-09-2016

Heel goed, maar geen 4 sterren

Prachtig gelegen camping met grote plaatsen. Vlakbij Gerardmer (15 min.) stadje met grote supermarkten, mooi meer. Sanitair op de camping was voldoende, maar het water was niet warm genoeg (waardeloos met afwassen, lauw douchen) Wel een fijne uitvalbasis naar bijvoorbeeld Colmar en kasteel Haut Kroenenbourg. Klein restaurant op de camping met verse flammkuchen en pizza's ook flesjes elzasser wijn. Kortom een goede camping, dikke 3 sterren, geen 4. Zwembad is wel lekker.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

2 tips over Camping JP Vacances

• dorst, 13-08-2014

Prachtige plek met een verzorgde en goed onderhouden camping.

• Michel, 02-09-2014

colmar, een geweldig leuk stadje fiestboot huren in Gerardmer atb routes (3X) lopen pal naast de camping langs.

0 vragen over Camping JP Vacances

• SchaduwplaatsenAanwezig