Vakantiepark Les Chalets des Ayes

• Activiteiten8,7
  • Onderkomen8,8

8 tips over Vakantiepark Les Chalets des Ayes

jessica_nl86, 3-7-2016

-ballon d'alsace: kwartier a half uurtje lopen naar de top met prachtig uitzicht

- watervallen tendon: je heb de grote en de kleine waterval, allebei kan je dichtbij parkeren

- waterval rummel: deze waterval kwamen we tegen als je de ballon d 'alsace afrijd, je zie in een bocht een bord staan 400m cascade du rummel. een stukje lopen en dan kan je helemaal naar boven klimmen. dit vonden wij wel de mooiste waterval.(nu had het veel geregend voordat wij kwamen).

- grote supermarkt voor de lidl.

Fleur de Sain, 15-8-2014
Het stadje Colmar, het stoomtreintje in Cernay en de tuinen van Wesserling
nike_desmet, 7-8-2014
Een wereldomroep op TV zou ook welkom zijn, want wij hadden 8 op 14 dagen zwaar regenweer.

We hebben een aantal aanbieders voor Les Chalets des Ayes voor je op een rij gezet:

Joke , 10-7-2014
In het dorp Le Meniel ( half uurtje wandelen ) hangt tegenover de kerk een plaqette met wandelroute's. Ze zijn fantastisch, met prachtige uitkijkpunten !
Familie Himpe, 10-11-2013

Bezoek zeker de hohneck, echt de moeite! Zeker bij mooi weer!!

Stad colmar, reken op een uurtje en een half rijden

Lac des corbeaux, gewoonweg prachtig om te gaan wandelen. Tip: wij waren daar smorgens om 9u30 al, zalig wandelen dan, er was nog niemand en je kon er echt genieten van de rust!

Antoinette Wolters, 10-5-2013
Tip, je moet er rekening mee houden dat je het binnenzwembad voor je gezin moet reserveren,maar dan heb je het ook voor jezelf.

Wilco Eindhoven, 21-11-2012
rij vooral op een zonnige dag naar Gerardmèr
Diverking, 19-8-2012
Ga direct naar de VVV en haal de kaart van de vogezen met alle uitstapjes.