Vakantiepark Les Chalets des Ayes

Vakantiepark Les Chalets des Ayes
9,2

• Activiteiten8,8
  • Onderkomen8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Les Chalets des Ayes voor je op een rij gezet:

55 reviews over Vakantiepark Les Chalets des Ayes in het Nederlands

Erg leuk

Snint
3-1-2018
  • Onderkomen8

Ruime huisjes met een groot balkon. De kinderen hebben zich hier 2 weken prima vermaakt, we hebben ze amper gezien.

Voordeel is dat de kinderen vrij op het park kunnen lopen, auto's rijden heel rustig. Zwembad vonden wij tegenvallen. Buitenzwembad was koud en niet groot. Ook het binnenzwembad is heel klein, dit moet je reserveren, 2 uurtjes per week.

Door een nare val op de 2e dag van onze vakantie was mn enkel zwaar verstuikt, en heb ik een week op krukken gelopen. Daardoor hebben we niet zoveel kunnen ondernemen als we gewild hadden.

Bij de receptie reageerden ze heel kordaat, er werd meteen een dokter voor me gebeld.

Wij vonden het lastig om in de buurt een restaurant te vinden dat op (voor jonge kinderen) een fatsoenlijk tijdstip geopend was.

Heel fijn dat er een barbecue bij het huisje staat, hier hebben we veel gebruik van gemaakt.

Geweldig al voor het tweede jaar

Jakobuna
4-10-2017
  • Onderkomen10

Alles is gewoon goed mooi huis prachtige omgeving

Voor de 3e keer een topvakantie !!!

Ronald Spaan
4-9-2017
  • Onderkomen9

Na 2013 en 2014 toch maar weer naar Chalet des Ayes in de prachtige Vogezen.

En voor derde keer weer een topvakantie. Twaalf dagen topweer van de veertien.

En nog steeds niet alles gezien en gedaan in de omgeving. Ruim 8 persoons huisje voor ons vieren met een grote veranda met prachtig uitzicht. Hierop kom je echt tot rust. Het park bestaat uit ongeveer 25 huisjes die ruim uit elkaar liggen. Kinderen kunnen in het prachtige receptiechalet gratis tafelvoetballen, tafeltennissen (ook buiten), spelletjes doen en crepes bakken. Ook is er gratis koffie, thee, limonade en bussen met schuimpjes. Ook de mannen kunnen af en toe een gratis pilsje pakken uit de koeling maar maak het niet te gek want dat is absoluut niet de bedoeling. Tevens heb je hier gratis WIFI.

De klantvriendelijkheid en service op het park is uitstekend.

Er is een buitenbad(je) met een grote trampoline en een binnenbad dat je per uur per huisje kan afhuren. Je krijgt elke week een uur gratis. In het binnenbad is ook een heerlijke 4 persoons Jacuzzi. Hiernaast nog een mooie kunststof tennisbaan en een bowling met twee banen. Voor de kinderen is er een grote speeltuin met oa een glijtunnel en kabelbaan.

Ook de omgeving is prachtig en er is veel te doen. Zomerrodelbanen, indoorkarten, mooie bergen om te wandelen en fietsen, genoeg eetgelegenheden, prachtige meren, kaasboerderijen etc.

Voor ons is het zeker niet de laatste keer.

Kortom gewoon boeken.

Heerlijk rustig en gastvrij

Hoek
5-8-2017
  • Onderkomen8

De huizen liggen allemaal vrij, zijn van alle gemakken voorzien en hebben een ruim terras met prachtig uitzicht. Door de weinige ramen valt er nauwelijks daglicht naar binnen en is het binnen even wennen, vooral als het weer niet zo best is. Er is in de omgeving genoeg te doen en op het park zelf ook een fijn zwembadje en speeltuin voor de kinderen.

Je voelt je op het park echt welkom door de gastvrijheid van de eigenaren. Wel jammer dat de ruimte van de receptie beperkt geopend is.

Fantastisch mooi gelegen park

Kees en Greet
2-7-2017
  • Onderkomen9

Wij zijn net terug van dit fantastisch mooi gelegen vakantiepark, waar we erg vriendelijk werden ontvangen.

Leuke huisjes met mooi uitzicht in een prachtige omgeving.

Huisjes zijn goed ingericht met mooi terras met stoelen en ligbedden.

Vlakbij mooie wandeling gedaan in Le Menil boven op een berg met leuke kapelletjes.

Elke ochtend naar beneden gewandeld om bij de bakker (er zijn er 3) heerlijk brood te halen.

Wij komen hier zeker weer terug.

Fijn park in een mooie omgeving

melanie
4-2-2017
  • Onderkomen8

Leuk kleinschalig park, om even lekker tot rust te komen.

De gezellige, goed onderhouden huisjes staan leuk verdeeld over het park.

Kids vonden het het prachtig dat ze zelf pannenkoekjes mochten bakken.

Een omgeving waar je, je niet snel hoeft te vervelen in de winter is als alles gericht is op de skipisites en en in de lente en zomer is er van alles te zien, te ondernemen en te bezichtigen.

Op park is alles klein opgezet, zwembadje binnen en buiten, 1 tennisbaan, maar nooit ervaren dat je er geen gebruik van kon maken.

Er is veel zorg besteedt aan de inrichting van het park met leuke details en de eigenaren zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.

Wij hebben genoten en gaan zeker nog eens terug!

Oude reviews (archief)

• Onderkomen9

mooie omgeving, leuk park, receptie waar je gratis kunt tafeltennis, tafelvoetballen, crêpes bakken en een kop koffie kunt pakken. Chalets zijn ruim met zeer groot balkon en keuken uitgerust met ruime hoeveelheid borden, bestek etc. Verder tennis, jeu de boule etc. Binnenzwembad is klein.Op het park ter verfraaiing veel oude details aanwezig, zoals oude tractoren, melkbussen, landbouwwerktuigen
  • Onderkomen8

De gastvrijheid is perfect, eigenaren proberen het iedereen echt naar de zin te maken. Het park is ruim opgezet. De huisjes voor 4-6 personen zijn voor 4 personen (en 2 hondjes) prima. We hadden het buitenzwembad, terwijl het 30 graden en zeer zonnig was, regelmatig voor onszelf terwijl we in het hoogseizoen op vakantie waren! Naast het buitenbad heb je op het park een Spa waar je met je gezin gebruik van kunt maken en een tennisbaan (materiaal en toegang is gratis). Er zijn veel spannende activiteiten voor gezin in de omgeving (max 30 minuten rijden) te doen, zoals Bol d'air Fantasticable (moet je gedaan hebben!) en klimpark, mountainsteppen en mountainboarden bij Wiidoo gliss in La Bresse, mountainbiken, paardrijden (ook een absolute aanrader, geweldig hoe de paarden zich een weg banen over de rotsen omhoog en omlaag), de kopermijn in Le Thillot, waterfietsen of bootje bij Gerardmer. Bij warm weer is het ook heerlijk toeven bij de prachtige heldere meren (Lac des corbeaux of Gerardmer bijvoorbeeld). Op iets meer dan een uur rijden heb je pretpark Fraispertuis City, betaalbaar en geen wachtrijen met steilste achtbaan van de wereld

We hebben nét weer een fantastische vakantie gehad

Fred va Ginneke
12-9-2016
  • Onderkomen10

Dit is een zéér goed onderhouden vakantiepark in het hart van de Vogezen... Le Thillot is eigenlijk een onooglijk plaatsje...... maar de directe omgeving is spectaculair!.... midden tussen de "Ballons" , prachtige natuur.... Bergen... hoogvlaktes...watervallen.... meertjes.... en schilderachtige stadjes, zoals Colmar, Ribeauville... Belfort.... Gerardmer... ... Mont Beliard... en Besançon.... Heerlijk om door deze plaatsjes te dwalen.... Voor de sportievelingen onder ons is hier veel te beleven..... met name de wielrenners kunnen hier de steile wanden van de Vogezen-cols ervaren.... Voor wie iets méér tijd heeft..... een ritje naar Freiburg is zéér de moeite waard.... Nog even over het park!.... Spotgoedkoop! Perfect onderhouden....Zeer welwillend personeel... Zó lief.... we kregen bij ons vertrek nog een fles heerlijke wijn en honing mee! Als ik het mee mag maken gaan we zeker weer terug!......Er wordt nu ook aan een (gratis) bowlingbaan gebouwd! Gewoon boeken! Gewoon doen!

Zeer goed onderhouden park

Veldhuis
21-8-2016
  • Onderkomen9

Prachtig park met mooie ruime huisjes. Receptie met vriendelijk personeel. Voor de kinderen gratis drinken en pannenkoek bakken en voor de volwassenen gratis koffie of bier. Speeltuin in goede staat. Zwembad binnen en buiten in goede staat en netjes onderhouden. Le Thillot niet erg toeristisch maar in de buurt genoeg te doen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Les Chalets des Ayes in Le Thillot, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Les Chalets des Ayes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Les Chalets des Ayes scoort een 9.17 uit 10 op basis van 165 reviews.