Vakantiepark Les Chalets des Ayes

7.9Goed

• 7.5Activiteiten
  • 6.3Onderkomen
  • 8.4Eetgelegenheden

We hebben een aantal aanbieders voor Les Chalets des Ayes voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Jacuzzi
Meer vakantiepark info

Overnachten in een knusse chalet bij Les Villas des Ayes. De chalets zijn compleet ingericht met o.a. een vaatwasser, houtkachel en broodrooster. Ook is er een buitenzwembad en een klein binnenbad dat je op reservering kunt gebruiken. Of doe mee met crêpes bakken. Bovenop de berg gelegen op 500 meter van een supermarkt bij het dorpje Le Thillot.

171 reviews over Vakantiepark Les Chalets des Ayes

• 5L de Jong28-07-2020

Geen tweede keer voor zoveel geld

De chalets zijn zeer verouderd, de prijs per week staat absoluut niet in verhouding met wat je krijgt. Leuke plaatjes op de sites maar valt tegen bij aankomst. Omgeving is prachtig

• 5Activiteiten
    • 1Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 2018
    9Willeke28-10-2018

Voor herhaling vatbaar!

Heerlijke week gehad op dit park. Ontzettend aardige behulpzame dame bij de receptie die zelfs Engels sprak. Chalet is heel knus maar reserveer inderdaad een groter huisje. Het huisje is basic (6-persoon) maar alles is aanwezig. Houtkachel, oven, vaatwasser, magnetron, inductiekookplaat met drie pitten, broodrooster, etc. Goede bedden, wel wat aan de korte kant. De crêpes bakken is een heel gastvrije actie. Ook gebruik gemaakt van het kleine zwembad maar erg leuk dat je het privé kunt gebruiken. Omgeving is prachtig, redelijk hoge bergen met geweldige uitzichten, idyllische meertjes en uitgestrekte bossen. Dagje Colmar was ook leuk. Wat ons betreft voor herhaling vatbaar!

• 8Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

• 8Paula23-08-2018

Zeer de moeite waard

Prachtig gelegen park boven op de berg bij het dorp le thillot met grote supermarkt op 500 meter. Zeer klantvriendelijke eigenaren. Park heeft een leuk zwembad, wel koud, buiten en een klein badje binnen dat je gratis kunt gebruiken door te reserveren. Leuke bowling die je handmatig kunt bedienen. Receptie hele dag open met gratis games voetbaltafel en tafeltennis.ook hele dag gratis crepes bakken, beslag wordt steeds bijgemaakt. Je mag een biertje pakken of koffie/thee. Gratis. Omgeving is schitterend. De Hohneck en grand ballons zijn de moeite waard om te bezoeken. Genoeg te zien op korte afstand. Grote speeltuin maar niet zo veilig voor hele kleine kinderen, ligt op een steile rotshelling. Wel prachtig voor wat oudere kinderen vanaf jaar of 7. Onze dochter van 8 kon zich er zelf goed redden. Zoon van 4 nog niet. Huisjes allen verschillend met voldoende privacy.boek wel een huisje voor meer personen. Slaapbank wordt meegeteld.

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 6kees29-07-2018

Fijn verbijf gehad.

Fijn verblijf gehad, zijn er 1 week geweest. De omgeving is bijzonder mooi. Het is meer chalets die samen een soort van park vormen, contact met andere vakantiegangers is daardoor nihil. Zwembad is klein, weinig ruimte om te zitten of te liggen, vooral als het drukker is. Geen parasol, evt zelf meenemen! Wij hadden een appartement boven de receptie. Was compleet en keurig. Helaas een balkon, wel groot, mochten daar niet de bbq gebruiken. Daar is geen schaduw, dus maar uit een werkkast op de gang een parasol gehaald. Eigenaar is erg vriendelijk. In het dorp een goed restaurant om te eten, ook voor kinderen, Ramelli. Op het "park" is geen restaurant. Alleen een mogelijkheid in het receptiegebouw om voor de kinderen pannenkoekjes te bakken, verder wordt er voor kinderen niets georganiseerd. Uitchecken kan avond van te voren, zodat je op de dag van vertrek vroeg weg kan, sleutel kan op daarvoor aangegeven plek achtergelaten worden. Wil er nog een pluspunt aan toevoegen. Wij kwamen er bij thuiskomst achter dat onze dochter haar toilettas in het appartement had laten staan. Contact gezocht met het park. Ze hebben de toilettas opgestuurd en wilde niet dat wij daarvoor betaalden. Het was service. Wij hebben besloten om er maar een pak stroopwafels als dankjewel naar toe te sturen. Klasse!!

• 3Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 8Snint03-01-2018

Erg leuk

Ruime huisjes met een groot balkon. De kinderen hebben zich hier 2 weken prima vermaakt, we hebben ze amper gezien. Voordeel is dat de kinderen vrij op het park kunnen lopen, auto's rijden heel rustig. Zwembad vonden wij tegenvallen. Buitenzwembad was koud en niet groot. Ook het binnenzwembad is heel klein, dit moet je reserveren, 2 uurtjes per week. Door een nare val op de 2e dag van onze vakantie was mn enkel zwaar verstuikt, en heb ik een week op krukken gelopen. Daardoor hebben we niet zoveel kunnen ondernemen als we gewild hadden. Bij de receptie reageerden ze heel kordaat, er werd meteen een dokter voor me gebeld.
    Wij vonden het lastig om in de buurt een restaurant te vinden dat op (voor jonge kinderen) een fatsoenlijk tijdstip geopend was. Heel fijn dat er een barbecue bij het huisje staat, hier hebben we veel gebruik van gemaakt.

• 4Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• Oude reviews

9Jakobuna04-10-2017

Geweldig al voor het tweede jaar

Alles is gewoon goed mooi huis prachtige omgeving

• 6Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9Ronald Spaan04-09-2017

Voor de 3e keer een topvakantie !!!

Na 2013 en 2014 toch maar weer naar Chalet des Ayes in de prachtige Vogezen. En voor derde keer weer een topvakantie. Twaalf dagen topweer van de veertien. En nog steeds niet alles gezien en gedaan in de omgeving. Ruim 8 persoons huisje voor ons vieren met een grote veranda met prachtig uitzicht. Hierop kom je echt tot rust. Het park bestaat uit ongeveer 25 huisjes die ruim uit elkaar liggen. Kinderen kunnen in het prachtige receptiechalet gratis tafelvoetballen, tafeltennissen (ook buiten), spelletjes doen en crepes bakken. Ook is er gratis koffie, thee, limonade en bussen met schuimpjes. Ook de mannen kunnen af en toe een gratis pilsje pakken uit de koeling maar maak het niet te gek want dat is absoluut niet de bedoeling. Tevens heb je hier gratis WIFI. De klantvriendelijkheid en service op het park is uitstekend. Er is een buitenbad(je) met een grote trampoline en een binnenbad dat je per uur per huisje kan afhuren. Je krijgt elke week een uur gratis. In het binnenbad is ook een heerlijke 4 persoons Jacuzzi. Hiernaast nog een mooie kunststof tennisbaan en een bowling met twee banen. Voor de kinderen is er een grote speeltuin met oa een glijtunnel en kabelbaan. Ook de omgeving is prachtig en er is veel te doen. Zomerrodelbanen, indoorkarten, mooie bergen om te wandelen en fietsen, genoeg eetgelegenheden, prachtige meren, kaasboerderijen etc. Voor ons is het zeker niet de laatste keer. Kortom gewoon boeken.

• 9Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 8Hoek05-08-2017

Heerlijk rustig en gastvrij

De huizen liggen allemaal vrij, zijn van alle gemakken voorzien en hebben een ruim terras met prachtig uitzicht. Door de weinige ramen valt er nauwelijks daglicht naar binnen en is het binnen even wennen, vooral als het weer niet zo best is. Er is in de omgeving genoeg te doen en op het park zelf ook een fijn zwembadje en speeltuin voor de kinderen. Je voelt je op het park echt welkom door de gastvrijheid van de eigenaren. Wel jammer dat de ruimte van de receptie beperkt geopend is.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 10Kees en Greet02-07-2017

Fantastisch mooi gelegen park

Wij zijn net terug van dit fantastisch mooi gelegen vakantiepark, waar we erg vriendelijk werden ontvangen. Leuke huisjes met mooi uitzicht in een prachtige omgeving. Huisjes zijn goed ingericht met mooi terras met stoelen en ligbedden. Vlakbij mooie wandeling gedaan in Le Menil boven op een berg met leuke kapelletjes. Elke ochtend naar beneden gewandeld om bij de bakker (er zijn er 3) heerlijk brood te halen. Wij komen hier zeker weer terug.

• 8Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

• 8melanie04-02-2017

Fijn park in een mooie omgeving

Leuk kleinschalig park, om even lekker tot rust te komen. De gezellige, goed onderhouden huisjes staan leuk verdeeld over het park. Kids vonden het het prachtig dat ze zelf pannenkoekjes mochten bakken. Een omgeving waar je, je niet snel hoeft te vervelen in de winter is als alles gericht is op de skipisites en en in de lente en zomer is er van alles te zien, te ondernemen en te bezichtigen. Op park is alles klein opgezet, zwembadje binnen en buiten, 1 tennisbaan, maar nooit ervaren dat je er geen gebruik van kon maken. Er is veel zorg besteedt aan de inrichting van het park met leuke details en de eigenaren zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Wij hebben genoten en gaan zeker nog eens terug!

• 6Eetgelegenheden

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Terras
  • Overige servicesKluis, Wasserette