Chalet du Haut des Granges

Chalet du Haut des Granges

8.5Fantastisch

Frankrijk, Lorraine (Lotharingen), Le Menil

Op vakantie geweest naar du Haut des Granges?

8.5Fantastisch

Chalet info

Meer chalet info
Tonen op kaart

2 reviews over Chalet du Haut des Granges

• 9Van Lerberge20-09-2009

Met je hoofd in de wolken...

Wij zijn reeds enkele keren verbleven in de chalet en keer op keer ben ik onder de indruk van de omgeving. Opstaan is er eens zo leuk als je uit het raam hebt gekeken, je kijkt namelijk uit op de vallei. Het is er enorm rustig en is uiterst geschikt om wandelingen te maken. Je moet er zeker eens naar de 'point de vue' op de top van je berg gaan en ook de wandeling door de bossen richting dorp is meer dan de moeite waard!

Het huisje zelf beschikt over alles wat je nodig hebt. Heb je iets nodig in de keuken? Het ligt er! Wil je zonnen? Het bed staat buiten! Ook leuk was het dat er bij aankomst een welkomsmand op je staat te wachten. De eigenaar zelf is héél vriendelijk en uiterst behulpzaam! Zeker en vast een aanrader!!!

Gereisd met partner in juli 2009

• 8Peterjan Broomans18-09-2009

Rustige locatie met mooi uitzicht

Het chalet ligt hoog in het dalen heeft een mooi uitzicht. Max. 9-10 personen. Het huisje is niet luxe: de 4 kamers, keuken en 2 douches met toilet zijn schoon en afdoende. Verder aanwezig: BBQ, vaatwasser, koelkast met vriezer, wasmachine, TV, DVD-speler, 'buiten' speelgoed, klein speelklimtuig, steenoven. De openhaard binnen trok niet genoeg zuurstof. De zon gaat zomers na 17:00 deels schuil achter de bomen en na 19:00 ligt het terras in de schaduw. Vanaf het huisje kun je direct een aantal wandelingen maken de bossen in. Colmar en Epinal liggen beiden op ruim een uur rijden. De uitbater (volgens mij niet de eigenaar) is aardig & behulpzaam. Wij zijn 5dgn. in het naseizoen gegaan en kregen een leuke prijsje.

Gereisd met vrienden in september 2009

0 tips over Chalet du Haut des Granges