Camping Etang du Stock

5.1Matig

Frankrijk, Lorraine (Lotharingen), Langatte (Meuse - Moezel)

Op vakantie geweest naar Etang du Stock?

5.1Matig

Meer camping info

22 reviews over Camping Etang du Stock

• 2018
    10Robin en Martijn04-06-2018

Was wel gezellig hé! Hebben we het gezellig dan?

Als je van actie en bedrijvigheid houd, ben je op de juiste plek. Zeker geen saaie plek. Veel nationaliteitenen. Muziekale camping met diverse drinkgelegheden.

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in mei 2018

• 1Robby de visser02-06-2018

Slechtste camping ooit

Wat een verschrikking. Lawaai tot diep in de nacht van dronken Duitsers en Fransen. Sanitair was zo slecht dat je je beter in het meer kon wassen. Auto’s rijden met 40km over het pad langs tenten met kinderen. Slechtste camping die ik ooit heb gezien. Met gierende banden weg hier. Het rare is dat de receptie een totaal andere indruk geeft. Laat je niet misleiden.

• 1Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in mei 2018

• Oude reviews

1Annet Wiemers12-08-2014

Verschrikkelijke camping

Wat was ik blij dat ik maar één nacht op deze camping hoefde te verblijven. Geen Nederlanders gezien. Vooral Duitsers en Fransen. Verschrikkelijk sanitair (vieze wc's zonder brillen: mensen liepen over de camping met hun éigen wc-bril!). Sommige vaste plekken goed verzorgd, andere onderkomen, zag er niet uit. Veel lawaai door de gasten, herrie tot diep in de nacht. Dit werd ook veroorzaakt door rijdende auto's die blijkbaar dag en nacht het terrein op mogen.
    Genoeg redenen om de volgende ochtend weer heel vroeg te vertrekken!

Gereisd met partner in augustus 2014

• 5Marie-José Stuyck16-08-2009

Nooit meer

Het sanitair op de camping was beneden nul. In de omgeving was het wandelen ook niet zo leuk. Ik was er met een vriendin en drie honden. Onze honden zijn het gewoon te kamperen en weten dat ze op de camping niets mogen doen.Ze wachten braaf tot we hen uitlaten en dan nog rapen we op wat ze laten vallen. Wat we echter tegenkwamen: gebruikt toilletpapier, drollen, vuile maandverbanden.....dat kwam echt niet van honden!!! Dit als rectie op die persoon die vond dat de camping een hondenuitlaatgebied was. Het zijn echt niet de honden die het vuil maken!

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in augustus 2009

• 2erik versantvoort26-10-2008

Voor de meest geharde kampeerder

Ik woon en werk in Frankrijk.. weekendje vrij..we besluiten -last minute- om een paar dagen te kamperen in de buurt van het Etang du Stock in Moselle. Alle campings en kampeerterreintjes in Rhodes waren al volgeboekt. Het wordt daarom deze camping municipal bij Langatte. Het valt al direct op dat er nog enorm veel plaatsen vrij zijn voor passanten. Al snel wordt duidelijk waarom. Zo´n 20 vuilniscomntainers als ´visitekaartje´ bij de entree en een terrein voor vaste standplaats recreanten dat er uitziet als een provisorisch vluchtelingenkamp. Walgelijk sanitair met kots, uitwerpselen e.d. op de grond. Het terrein voor tentkampeerders is ook een hondenuitlaat gebied, met alle gevolgen van dien. Voor de rust...straalbezopen Polen en Duitsers op de camping. Gelukkig nooit verder dan een tiental meters van een fles wodka...de bossen en het meer zelf in de omgeving zijn stil en prachtig. De camping heeft een ´strand´ en water vol algen. Restaurantje net buiten camping prima, chalets ook ok!

• 2Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juli 2008

• 4w nobelen17-08-2008

nooit meer niets voor kinderen

niet op de camping maar in houten chalet gezeten van vrij-uit chalet ziet er goed uit maar is alleen voor mooi weer geen bank alleen kleine kamer met eettafel en tv verder niets. voor de rust is het heerlijk en voor iemand die veel van vissen houdt. Verder eetgelegenheid is vies de glijbaan is niet bij het meer maar zit een klein badje aan vast . Ook waren activiteieten wat er was gesloten en er was al niet veel.De stad Sarrebourg was wel leuk maar dat was het dichts bijzijnde leven in de buurt en was een kwartier rijden . In de omgeving was niets te bezoeken kwa kastelen of wijnkelders er was echt niets in de directe omgeving.De camping ernaast is echt smerig en daar zijn de activiteiten voor de kinderen te doen maar niet als je in de chalets zit van reisorganisatie vrijuit.Wij zullen er ook nooit meer naar toe gaan.Ook al was het een leuke prijs incl verzekeringen 600,00 is het dat niet waard er zaten zelfs geen lakens op het bed maar wegwerp overtrekken .

• 8Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden

Gereisd met familie in augustus 2008

• 8H. Rath20-08-2007

route naar etang slecht bewijzerd vanaf dorp Langatte Miste in huisje een lekkere bank,er waren alleen plastic stoeltjes en een houten picnic tafel met houten zitting. Camping oogt zeer rommelig en sanitaire blokken waren oud en smoezelig. Op zich is er niets mis met de nieuwe huisjes,waren compleet ingericht. Opmerking hierbij is dat het ouderlijk bed het matras niet lekker sliep doordat er een kuil in zat. Verder naar ons zin gehad. Voor toeristiche uitstapjes moesten wij echter vele klilometers rijden.

• 3Eetgelegenheden

Gereisd met familie in augustus 2007