Camping Les Pinasses

7.1Goed

Frankrijk, Lorraine (Lotharingen), la Chapelle-devant-Bruyères (Vosges)

Op vakantie geweest naar Les Pinasses?

7.1Goed

• 7.8Staat v/h sanitair
  • 7Eetgelegenheden

Meer camping info

9 reviews over Camping Les Pinasses

• 7Lobke 23-07-2015

Franse camping

Camping pinasses ligt in een mooi gebied. De eigenaren van de camping zijn erg gastvrij en doen er alles aan om de camping schoon te houden. Het zwembad was schoon en de ligbedden zijn verstelbaar. Het sanitair is oke. De douches waren warm alleen was het sanitair war verouderd. Over het algemeen verbleven er Fransen op deze camping. De campingplekken waren strak tegen elkaar aan met een heg er tussen. Wat wij minder vonden.

• 7Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in januari 2015

• 8Jan Vermeer12-07-2015

Rustige fransige camping met veel goeds

Camping Les Pinasses biedt veel voor je geld: plezierige vriendelijke leiding, mooie grote kampeerplekken met afscheidingsheggen, deel nieuw en deel oud sanitair alles prima onderhouden, een heerlijk zwembad met zachte goed verstelbare ligbedden. Eenvoudig hapje eten kan er ook. De Vogezen omgeving is erg mooi en groen en genoeg te doen. Verkeer hoor je wel, maar de vogeltjes ook. Een nog al rustige mooie camping waar het goed toeven is.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2015

• 8Sander26-08-2011

Uitstekende franse camping

Gelegen in t beschermde natuurgebied van de vogezen, met vele mooie natuur en dito wandelmogelijkheden. Ad overkant vd camping ligt in bos en binnen 15 autominuten col de la schlugt en leuuk berg dorp midden in de ongerepte natuur. Gerardmer is t centrum van deze omgeving met veel restaurants en barretjes met dito terrasjes. Camping zelf is goed te noemen, hoewel er wel wat puntjes ter verbetering zijn. Sanitair is prima met gratis warme douches, erg vriendelijk personeel, top zwembad etc. De camping ligt aan spoorbaantje met een spoor, hier rijdt 6 x per dag een klein treintje langs. Kortom wie houdt vd autentieke franse sfeer en geen zin heeft in discos en dronken jongeren op de camping zit hier prima. De kampeerplaatsen zyn prima voor caravans en tenten met stroom en water op alle plekken.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 7Ton29-09-2007

De totale staf was zeer vriendelijk en meteen bereid te helpen wanneer nodig. Ook deed men erg hun best om de jeugd te vermaken. Jammer dat er geen foto's van afgelopen seizoen op hun site staan.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met familie in september 2007

• 8Ben28-07-2006

Wij zijn eind juli 2006 op deze camping geweest en het is ons erg goed bevallen. De spoorlijn die vlak langs de camping loopt was de eerste twee nachten wel even wennen ( er gaan niet veel treinen, maar de eerste gaat op 6.30). Heel vriendelijke mensen, leuk animatieprogramma, mooi zwembad, goed sanitair.

• 9Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met familie in juli 2006

• 6Anita, Herman19-04-2006

Wij zijn in Juni in 2004 hier geweest. Ik en Herman vonden het een leuke camping mooi sanitair alleen was er een hele vieze toilet op een dag die zat helemaal onder de poep dat vonden wij afschuwelijk! Maarja verderest was het best een leuke camping maar we komen hier wel niet meer terug want we gaan naar Italie.

Gereisd in april 2006

• 5harry12-01-2006

wij zijn in 2005 de laatste twee weken van augustus te gast geweest op deze camping.in een van de bungalows op het terrein.het huisje en het uitzicht hieruit was verschrikkelijk,we keken tegen een hoge heg aan,in het huisje klemden alle deuren en de schimmel zat aan de schrootjes.de camping ligt tussen een drukke weg en de spoorbaan. Gezien de prijs voor het huisje was de kwaliteit/prijs verhouding slecht.verder is op de camping weinig te beleven alles is oud.Wij zullen hier niet meer komen.

Gereisd in januari 2006

• 7jeffrey en joyce01-02-2005

Wij zijn afgelopen zomer 2004 in de periode eind julie en de eerste 2 weken van augustus hier geweest. Erg leuke camping met genoeg te doen en te bezichtigen in de omgeving. Vooral in de avond lekker rustig dus geen herrie van radio's of overlast van dronken mensen ofso. De douches en toiletten worden hier erg goed onderhouden en zijn vrij toegankelijk. de douches werken zonder muntjes en altijd goed op temperatuur. Kortom best een aanrader om eens een vakantie te houden. wij gaan er dit jaar weer heen.

Gereisd in februari 2005

Camping Les Pinasses info