Géén boekingskosten

Aparthotel Les Vallées

FrankrijkLorraine (Lotharingen)La Bresse (Vosges)

We hebben de beste aanbieders voor Aparthotel Les Vallées voor je op een rij gezet:

7.4GoedScore uit 17 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer aparthotel info

20 Reviews over Les Vallées

• 4jean14-06-2014

aucun effort mais une augmentation des tarifs

Le personnel ne semble pas comprendre l'intérêt d' un simple bonjour, surtout au restaurant et au bar ( la palme) l'accueil est glacial.

la résidence ne semble pas la priorité, les appartements sont défraîchis (sol et mur sale cuisine hors d âge...) Tout à part la salle de bain méritent une rénovation totale.

• 2Ligging t.o.v. pistes
  • 9paput12-03-2012

Une formule adaptée pour des vacances en famille

Appartement bien conçu, bien équipé et confortable.

Piscine dans l'hotel est vraiment un plus, très appréciable après une journée de ski.

La résidence est localisée dans un "village" très sympa : commerces, patinoire, marché, ...

• 7Ligging t.o.v. pistes
  • 7fournier05-03-2012

séjour satisfaisant

Appartement 6 personnes très bien pour un couple avec 2 enfants mais trop juste pour 6, résidence avec piscine et sauna très agréable et très bien entretenu. Couchage de très moyenne qualité et plaques de cuisson de mauvaise qualité. Salle de bain neuve et très agréable. Possibilité de navette gratuite pour se rendre sur les pistes!!!

• 6Ligging t.o.v. pistes
  • 0anne20-06-2011

excellent rapport qualité prix

C'est notre 2 eme séjour dans cette résidence, toujours aussi satisfait, les activités ( sauna, hammam, jacuzzi, et piscine sont nickels), la WIFI est gratuite. La salle de bain a été refaite, aussi que les couloirs des parties communes en plus qui rend le séjour vraiment agréable. A recommander

• 3Ligging t.o.v. pistes
  • 7sabine09-08-2010

geen aanrader

waren hier met 2 kinderen van 13 en 14 jaar eten was niet lekker personeel allesbehalve vriendelijk komen er niet meer terug

• 8chris28-08-2009

eten uitstekend

3 nachten op eind augustus hier verbleven, prachtige omgeving, hotel zeker zijn sterren waard, prijs/kwaliteit een pluspunt. Vriendelijk personeel, proper, eten in halfpension super lekker. Zeker en vast een aanrader.

• 8G. STUER07-04-2009

perfect voor kort verblijf

Hebben er 2 nachten in weekend overnacht en de kamers waren zeer netjes (in 1 kamer was badkamer net vernieuwd en mooi, in de andere kamer was er nog oude badkamer, dus iets minder). Het ontbijt was uitgebreid en verzorgd, enkel mocht er ook wel wat vers fruit aanwezig zijn. Het grote zwembad en jaccuzi zijn perfect, echter is de sauna wat krap bemeten. Zoeken we hotel in de buurt, komen we er nog terug.

• 7K. Lecomte22-01-2009

Had meer verwacht

Een short ski van 2 dagjes gepland met 1 overnachting in het hotel.Kamers waren volboekt en we kregen een app. in de plaats. De tijd was er blijven stilstaan. Ongezellig,ouderwets ingericht. Badkamer was van het type dat je ergens in een pover 2* hotelletje tegenkomt. Kamer had vloerverwarming. Je natte spullen van een dagje ski kon je dus niet laten drogen op een chauffage. In de brochure stond dat natte kleren altijd aan de receptie mochten worden afgegeven om daar in een voorziene ruimte te laten drogen. De ruimte zelf was een grote bureau met 1 chauffage aan de muur waar kleren op te drogen werden gelegd,niet efficiënt dus. Bovendien werden we daar aan de receptie echt vanuit de hoogte behandeld. Andere Belgen tegengekomen die zeiden dat hun hotelkamer wel in orde was......

• 9De Marez Gino21-07-2008

prima hotel

Wij waren hier met ons gezin van 5 voor een weekje . Het eten in het hotel was superlekker. Wij namen een appartement voor 8 personen , zo hadden we lekker veel plaats ( dit was aangeraden bij ons reisbureau ) De streek was zeer mooi , maar de wijnroute van de Elzas had ook heel veel romantische plaatsjes . Wij hadden in elk geval een superleuke vakantie .

• 7Koster08-11-2007

Typsich wintersporthotel. In voor- en naseizoen zeer rustig

Aparthotel Les Vallées info

• Rolstoel toegangBeschikbaar
  • MinibarNiet beschikbaar
  • KluisNiet beschikbaar

Entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)