Appartement Les Grandes Feignes

Appartement
Appartement Les Grandes Feignes

• Ligging t.o.v. pistes9,7

We hebben een aantal aanbieders voor Les Grandes Feignes voor je op een rij gezet:

5 reviews over Appartement Les Grandes Feignes in het Nederlands

Ideale ligging aan pistr

JD
9-4-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Les Grandes Feignes is een ideale plek in de Vogezen voor een korte vakantie. Kies een appartement aan de pistezijde en bijvoorkeur groter dan opgegeven. Ze zijn nl erg krap voor het aantal personen. Verder niets dan lof. Een aanrader. Dineren in het dorp beneden want het restaurant is vaak gesloten.

Gereisd met partner in april 2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

De residentie was zeer net en onderhouden, heel toegankelijk. Sommige personeelsleden waren heel vriendelijk, andere dan net iets minder spontaan. Wel heel duur voor bijkomstigheden zoals bv drankje in het restaurant of bar. Wat wij heel erg jammer vonden was dat er voor de kinderen wel speeltoestellen en dergelijke voorzien waren maar dat dit te betalen was voor klanten die in de residentie verbleven, moest dit een klein bedrag geweest zijn vinden wij dit wel te verstaan. Maar 6 euro voor 3u vinden wij nogal veel! Ook de wifi was heel duur, 25 euro voor een week. Gelukkig hadden wij een kamer voor 6 pers. gereserveerd ipv voor 4 personen. De ruimte is heel aangenaam maar wel eerder beperkt. Voor ons was dit net genoeg: 2 volwassenen + 2 kleine kinderen. Het slaapbedje van onze kleinste moest in het gangetje van het appartement staan omdat er geen ruimte voorzien was voor kleine kinderen. Wel een goede uitvalsbasis voor wandelingen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Meer dan prima

B.
5-6-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Nette moderne inrichting en dito badkamer(s). Vriendelijk personeel. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Wel aan de kleine kant, vier-persoons is twee-persoons, zes-persoons is vier-persoons maar als je daarmee rekening houdt is de ruimte (en de prijs ook nog) prima. Schitterende omgeving voor fietsen en wandelen.

Gereisd met vrienden in mei 2014

Topappartement op een TOPLOKATIE.

Groote Familie
2-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

Op 6 uurtjes rijden (vanaf Rotterdam) een heel leuk skigebied.

Het app. staat OP de piste, je skiet tot aan de deur, toetst de code in, ski's in de locker en in de lift naar je appartement. Kan niet beter!!!

Wij hadden pistezicht gevraagd, maar helaas niet gekregen.

Prive parkeerplaats, ook met code, want het is er wel druk!!

Het app. is modern, maar wel aan de kleine kant. Wij hadden een 4 pers. app. met 2 volw. en 1 kind en dat ging net. Er is maar 1 kleine kledingkast voor 4 personen!! De bank zit voor geen meter en is ook de slaapplaats in de woonkamer.

Badkamer en toilet modern.

Keuken modern maar ook klein: de vaatwasser kan net open.

Je kan de eindschoonmaak laten doen 54 EURO maar je mag het ook zelf schoon achter laten.

Je mag GRATIS gebruik maken van het zwembad van La Bresse (kaartje halen bij de receptie)

Restaurant zelfbediening, s ochtends verse stokbroden (1-),croissants (1,30) af te halen en s avonds pizza (8,50) om mee te nemen.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het complex is opgeleverd dec. 2010. Volgens de folder is er een zwembed (wordt in 2013 gebouwd), is er wifi (€25 per week: duur en... het is er niet), een restaurant ('s middags is het er druk met skiers, 's avonds uitgestorven waardoor er een menu wordt aangeboden).

Er is geen supermarkt. Gelukkig kun je in het restaurant losse stokbroden kopen.

De skihuur en de skiliften en het complex is vandezelfde eigenaar. Je krijgt 10% korting op de skihuur, maar daar moet je wel om vragen.

Als je boekt inclusief skipas, krijg je een 'dagpas' voor 6 dagen, terwijl de liften tot 22.00 uur geopend zijn. Na 17.00 uur moet je losse avondpassen kopen, wij vonden dat erg jammer.

Het incheckpersoneel was erg aardig. De jongen die de rest van de week achter de balie zat was onaardig en deed erg weinig zijn best om onze vragen te beantwoorden.

Tip: boek voorkeur zicht pistezijde, anders kijk je tegen de bomen aan. De sneeuwkanonnen maken wel erg veel herrie. 't Is maar dat je het weet!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2011

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Les Grandes Feignes in La Bresse (Vosges), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Les Grandes Feignes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.