Camping Le Haut des Bluchesstersterster

6.3Voldoende

Frankrijk, Lorraine (Lotharingen), La Bresse (Vosges)

6.3Voldoende

• 4.4Eetgelegenheden
  • 6.3Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Le Haut des Bluches voor je op een rij gezet:

Meer camping info
Tonen op kaart

24 reviews over Camping Le Haut des Bluches

• 6Stephanie27-07-2019

Mooie plek, slechte service

Slecht personeel. Spreekt nauwelijks Engels. In het restaurant helemaal niet. Staan te roken voor de ingangsdeur van de receptie. Eten in het restaurant matig met name de entrecote medium besteld kregen een heel dun lapje doorgebakken taai smaakloos vlees. Sanitair is ouderwets maar schoon. Voor de afwas is er 1 kraan met warm water beschikbaar. Afwisselende plaatsen maar ook direct naast enorme vaste caravans. We kregen onze borg voor de toegangskaart niet terug omdat hij in de hitte was kromgetrokken. De hele 10 euro werd ingehouden. Daarover waren wij het niet eens.

• 4Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• 2017
    5Marlies08-03-2017

Basic onderkomen, wel centraal gelegen

Verouderd, wat gehorig en basic onderkomen. Personeel niet echt service gericht. Geen schoonmaak op de kamer, ook al verblijf je er een week (alleen prullenbakken geleegd). Ontbijt minimaal, géén vleeswaren en kaas. Zeer matige wifi.

• 4Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in februari 2017

• Oude reviews

7Haki24-07-2016

Het was goed toeven

Goede ontvangst vriendelijk en behulpzaam. Mooie ligging tussen de heuvels met een storende factor. De kabelbaan van outdoor bedrijf Bol d'air loopt net langs de camping waar om de 2 min wel iemand gillend naar beneden gaat. Maar na 2 dagen valt het niet meer op. Het restaurant heeft niet veel te bieden, kun je beter buiten de deur eten. Maar ja smaken verschillen. Wifi zeer slecht op deze camping ondanks de 2 kanalen. Ook al zit je dicht bij de antenne de ontvangst is belabberd hierdoor moet men steeds opnieuw inloggen op het netwerk. Zeker de moeite waard is een bezoek aan La Montagne des Lamas et Alpagas, in een ong. anderhalf uur uitleg en een wandeltocht met deze dieren. Verder in de omgeving veel outdoor activiteiten.

• 4Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juli 2016

• 8Dineke23-07-2016

Ontzettend leuke camping

Wij zijn hier twee jaar achtereen geweest. Leuke camping, je mag zelf een plaats uitzoeken. Mogelijkheid om broodjes te bestellen en te eten op het terras van de camping. Het sanitait is fijn, cabines met douche, toilet en wasbak, alleen de schoonmaak is niet geheel toereikend. Aardig personeel en geen drukte op het terrein. De omgeving is zeer geschikt voor wielrenners en wandelaars. Onze puberzoon heeft zich goed vermaakt met wielrennen. In het dorp een goede supermarkt en voldoende mogelijkheid om ergens een hapje te eten. En niet onbelangrijk: een zeer vriendelijke prijs.

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 9Van Erp25-10-2015

Uitstekend!

Al 3 jaar achter elkaar geweest. (laatste keer een tussenstop van 3 nachten omdat we hier zo graag zijn) De kinderen vinden het een super camping. Ruime plaatsen, mooi verdeeld, ieder kan zijn eigen plekje uitzoeken. Aardig personeel, ze spreken Engels en een beetje Nederlands zelfs. (goede morgen enz) Veel te doen in de omgeving. Supermarkten in het dorp. We bezoeken ook altijd de snoepjes fabriek. Gratis intree en een grote snoep winkel. Mooi uitzicht vanaf de plek op de berg waar we naar de hertjes kijken.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 9Peggy De Pauw02-09-2013

Ik kom graag terug!

Deze camping is een echte aanrader. Helemaal niet duur en ruime plaatsen. Wij waren er met 2 campers met trailers en motoren en mochten zelf een plekje kiezen uit de nog beschikbare percelen. Het sanitair is een beetje verouderd maar wel netjes onderhouden en het personeel is super vriendelijk en behulpzaam. Ondanks dat er veel stellen met kinderen waren, is de camping 's avonds erg rustig. De omgeving is schitterend en een echte aanrader voor motortrips maar in deze periode van het jaar is het vaak filerijden op de toeristische routes.

Gereisd met vrienden in augustus 2013

• 7koomen09-08-2013

Leuke camping in prachtige omgeving

Er leuke camping voor weinig geld. In de rivier kunnen kinderen heerlijk spelen. Zwemmen is alleen niet mogelijk. Heerlijke ruime plekken en veel plaatsen om te spelen voor kinderen. Wij waren met twee honden en daar kun je prima mee wandelen vanaf de camping. Sanitair was redelijk en van het restaurant moet je niet te veel verwachten maar is zeker niet slecht. Voor stellen zonder kinderen en met kleine kinderen prima camping. Voor met oudere kinderen weet ik het niet zo zeker.

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2013

• 8familie bovendorp07-08-2013

Mooie fietsomgeving, prima camping

Mooie camping uitzicht op het terrassengedeelte uitzicht op de bergen, schoon sanitairgebouw met douches,wastafel en WC in een. Mooie ruime staanplaatsen mag je zelf uitzoeken en in hoogseizoen nog niet vol.Elke dag lekker brood vooraf wel bestellen.Niet gereserveerd vooraf. La Bresse is een mooi stadje en leuke meertjes in de omgeving, en een supermooie omgeving om met de race fiets te rijden leuke colletjes voor het uitzoeken bij de recepties liggen fietsroutes. een leuke schone camping met een vriendelijke madame bij de receptie die nederland kan spreken en dat allemaal voor 18,00 per dag waar vind je dit nog?

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2013

• 9Hans Stienstra20-10-2011

We komen hier zeker terug

Mooie en rustige camping in een prachtige bos- en bergachtige omgeving. Genoten van de grote en kleine bosmeren. Heerlijk gewandeld met de hond. Vriendelijke medewerkers in de receptie die Engels spraken en zelfs een beetje Hollands. Elke ochtend lekkere baguetes en croissants gehaald in de receptie. Je hoort het verkeer op de hoofdweg enigzins. De prijs was ook perfect: Acsi tarief € 11,00 incl. hond, stroom enz. (excl. toeristenbel.). Een aanrader!!

Gereisd met partner in september 2011

• 8zonenbos04-09-2011

Mooie camping

Keurige camping, mooi gelegen tussen de bergen. Keurig saniair. Vriendelijk personeel, spreekt ook engels. Broodservice. Simpele eetgelegenheid waar je eenvoudige maaltijden kunt nuttigen of afhalen. Helaas regende het, daarom slechts 1 nacht gebleven.

Gereisd met partner in augustus 2011

1 tip over Camping Le Haut des Bluches

• Hans Stienstra, 20-10-2011

Voor de sportievelingen is "Bol d' Air" vlakbij. Survival door de boomtoppen ziet er sensationeel uit!

1 vraag over Camping Le Haut des Bluches

• Jurgen, 17-05-2017

Wandelroutes

Ik heb begrepen dat er wandelroutes in de omgeving van de camping zijn, maar waar kan ik deze info vinden. Heeft iemand een site of tip. Dank.

Groet, Jurgen

• SchaduwplaatsenAanwezig