Appartement Le Couarôge

8.6Fantastisch

Frankrijk, Lorraine (Lotharingen), La Bresse (Vosges)

8.6Fantastisch

Meer appartement info

10 reviews over Appartement Le Couarôge

• 9verschueren Etienne24-06-2013

fantastisch

alles was in orde , goed en confortabele bedden

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in juni 2013

• 8borghgraef16-02-2013

zeer goede prijs kwaliteit!

Heel vriendelijk, op 10 min rijden van de pistes en op 15 min rijden van de winkels, zeer proper en rustig, wij keren zeker terug! Wi-Fi werkt wel niet zo goed en het bad geeft niet echt de mogelijkheid om je te douchen nl geen douchegordijn.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in januari 2013

• 7G. van de Vlekkert05-08-2011

Prima huisje gelegen op klein park in La Bresse

Le couarouge is een klein park met chalets. Het park bestaat feitelijk uit 2 gedeelten: een hoofdgebouw met appartementencomplex en een klein chaletparkje en een paar 100 meter verder op aan de hoofdweg nog 3 chalets. Wij hebben daar gezeten met ons vieren in een 8p appartement. Deze 3 chalets liggen ruim met veel privacy en een beekje voor de deur, maar nadeel vind ik wel dat de doorgaande weg naar La Bresse er langs loopt. Je hoort de auto's en bij mooi weer motoren voorbij komen. Op het andere deel zul je daar geen last van hebben. De eigenaren zijn vriendelijk en doen hun best het naar je zin te maken. Wij hebben niet mee kunnen doen aan de excursies omdat ze vervielen doordat het de hele week regende. Je moet hier wel met de auto er op uit: van le Couarouge naar la Bresse is het 6,5 km. Er starten geen wandelroutes in de directe omgeving. NB als je Wifi belangrijk vindt: dat is gratis maar alleen in het hoofdgebouw aanwezig en lastig voor Apple gebruikers.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 9chris smit03-08-2011

Prachtige chalets, prachtige natuur!

Prachtige houten chalets die perfect in de groene omgeving passen. We hebben mooie wandelingen gemaakt in de omgeving en bij de Hohneck (aanrader!), forellen gevangen die we vervolgens hebben gebarbecued en leuke uitstapjes gemaakt naar o.a. Gerardmer, Colmar en de wijndorpjes van de Elzas. La Bresse zelf is niet direct het mooiste dorp van Frankrijk, maar heeft wel een erg leuk boomklimavonturenpark.

Ook de reisafstand vanuit Nederland vonden wij een groot pluspunt. Goed aan te rijden en toch een heel andere wereld.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2011

• 10christophe leyssens25-02-2011

we hebben voor volgend jaar al geboekt

We zijn met heel de familie totaal 14 personen het grootste chalet "brinbelle" gaan afhuren van 6 tot 12 februari jongste telg 3 maand en de senior is 79 jaar. Prima ingerichte blokhut met alle voorzieningen,gerieflijk recent zeer netjes en mits enig rekenwerk in de juiste periode te boeken voor een zacht prijsje. Vloerverwarming 3 badkamers 4 toiletten en 6 apparte slaapkamers. Gezellige avonden bij de houtkachel in de ruime living bij een fris pilsje uit de amerikaanse koelkast this is a ski holiday!!! Sorry guys maar de eerste week van februari 2012 is deze blokhut althans voor ons weerhouden. bekijk zeker de site van couaroge eens de fotos zijn niet bewerkt het is echt 2min rijden tot aan de skipiste en de ski s te huur bij de huisbaas. Geen sneeuw in de alpen? Wij hadden er meer dan genoeg. Ze gaan hier zeer kort door de bocht als het over sneeuw en skien gaat. Een paar dagen voor aankomst had het 40cm gesneeuwd en alles werd op de piste geduwd, gevolg,skipistes met 1.5m sneeuw

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2011

• 9R. van Rijssel31-07-2009

Een groen vakantie zoals die moet zijn

De 2 wandelingen zijn super de begeleiding is goed, de Gemsen wandeling met afsluiting in een kleine ferme auberge met kaasmakerij was super

Er zijn 2 demonstraties een van hoe men vroeger met een soort sledes hout naar beneden vervoerde en een uitleg hoe de chalet rondis wordt gemaakt.

Het is zo goed bevallen dat wij na 2008 ook in 2009 een week zijn gegaan.

De

Gereisd met partner in juli 2009

• 8Fam. Muller26-07-2009

App. la Couaroge; goed en lekker in La Bresse

Wij hadden het huisje Le Nevre: ruim van opzet, vloerverwarming bleek noodzakelijk. Goed ingericht! Omgeving erg mooi. Aanraders "la table d'Angele (goed eten tegen een faire prijs, wel reserveren) en de traiteur daartegenover Du pain au lard (met schoorsteen le fumoir). Om zeker te doen: le fantaticable!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

• 9Familie van Leeuwen27-10-2008

Aanrader met gebruiksaanwijzing!

Mooie ligging, goed wandel & uitdagend atb-gebied! Buiten(franse) vakanties niet alle aktiviteiten open! Vloerverwarming direct ietwat hoger instellen(=de kachel)-s'avonds openhaardvuurtje maken!! Hadden al sneeuw in de herfstvakantie boven de 1000 m ! Minpunt(jes!!) grote boiler boven toilet(helm op!) Ramen dicht voor de lokale poes!!

Gereisd met familie in oktober 2007

• 9JenR27-07-2008

Als je van de rust en groen vakanties houdt super

Voor een zwembad vakantie hoef je hier niet naar toe te gaan.

De wandelingen die verzorgd worden van uit Le Couaroge zijn van fantastisch.

Gereisd met partner in juli 2008

• 8Bleijs26-07-2008

Wandelparadijs

Een prachtig gelegen vakantiepark(je) in de vogezen. Wij verbleven in een 8-persoons bungalow van alle gemakken voorzien. Heerlijke plek om te wandelen. Avontuurlijk voor de kinderen. Vriendelijke eigenaar.Houdt wel rekening met regen!

Gereisd met familie in juli 2008

0 tips over Appartement Le Couarôge

0 vragen over Appartement Le Couarôge

Appartement Le Couarôge info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• WinkelsCadeauwinkel