Hotel La Demeure des 2 Trésors

Kleine hotelsWeer vandaag21°9°

We hebben een aantal aanbieders voor La Demeure des 2 Trésors voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel La Demeure des 2 Trésors in het Nederlands

Prachtig gelegen in het plaatsje La Bresse, vlak bij een supermarkt. Wij hadden met onze 2 tienerzonen een appartement op de bovenste verdieping. 2 aparte slaapkamers. Kernwaarden schoon, ruim, netjes, prima bedden. Niet onbelangrijk (..) de WiFi. 3 euro voor ons complete verblijf ( 4 dagen). We konden met alle smartphones en tablets inloggen. Supersnel internet!

Zeer vriendleijke

Zeer goed hotel in een mooi karakteristiek pand

W. de Moor
15-9-2010

Zeer goed hotel met een aantal appartementen in een mooi karakteristiek pand midden in het centrum van La Bresse.

Hadden een hotelkamer geboekt, maar kregen een appartement.

Geen probleem. Keurig schoon, lekker de ruimte met mooi uitzicht op het dal.

Ontbijd eenvoudig maar goed.

Prijs/kwaliteit: een welverdiende 10.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Demeure des 2 Trésors in La Bresse (Vosges), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Demeure des 2 Trésors zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.