Chalet Grosdemangei

Chalet

• Ligging t.o.v. pistes8,0

1 review over Chalet Grosdemangei in het Nederlands

Hoog en zonnig gelegen chalet

Dits
11-10-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Klein, compact chalet voor max 4 pers. Eenvoudige inrichting, wel alles aanwezig. 1 kamer 2p bed, 1 kamer 2 1pers bed = hoogslaper, doch kan op verzoek tot 2 aparte bedden gemonteerd worden. Doucheruimte met apart wc. Garage met wasmachine en wc. Grote mooie tuin, niet omheind. Balkon deels overdekt als smalle veranda. Prijs is elektriciteit ,water inbegrepen. Mooie wandelingen boven chalet . SChitterende uitzichten, over de mooie omgeving. Ideaal voor fietsers, wandelaars en skiers. Vriendelijk onthaal door de eigenaar. Mijn nan heeft zich met de race fiets uitgeleefd op alle bekende steile hellingen, de drie ballons, Planche des belles filles, col de S,ervance, de bramont, Honeck , la Page...De hond en ik hebben prachtge wandelingen boven La bresse tussen de rotsen, schaapweiden gemaakt.

Gereisd Met partner in oktober 2012

Chalet info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Grosdemangei in La Bresse (Vosges), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Grosdemangei zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.