Camping La Pelouse

5.8Voldoende

Frankrijk, Lorraine (Lotharingen), Jaulny (Meurthe et Moselle)

Op vakantie geweest naar La Pelouse?

5.8Voldoende

• 5.5Eetgelegenheden
  • 4.2Staat v/h sanitair

Meer camping info

18 reviews over Camping La Pelouse

• 2019
    3Stephanie05-08-2019

Nooit meer

Erg verouderde camping. Sanitair is echt aan vervanging toe, douche is steenkoud en uit de koud water kraan komt warm water. Eten is heel duur en erg slecht.

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

• 6Yvonne10-06-2019

Twijfelachtig zie aandachtspunten

De camping is prachtig gelegen als je van natuur houdt. Jammer van de tgv maar als je er niet op let valt het wel mee. Mooi zwembad, ver van voorzieningen zonder gebruik auto, verouderd sanitair maar erger: het wordt niet schoongehouden en heren en dames gezamenlijk gebruik wat niet erg is mits er toiletbrillen zouden zijn want mannen zijn doorgaans in hun mannelijkheid aangetast als ze moeten zitten waardoor de dames op de druppels mogen plaatsnemen. Het rook er ook naar urine en een groot gedeelte van het sanitair afgesloten ivm voorseizoen. Jammer want wat maakt het uit als je schoonmaakt of 3 of 6 toiletten poetst. Urinoirs zou ook al een oplossing zijn. Jammer dat de regel: honden aan de lijn niet nageleefd wordt waardoor de hond gewoon op het terrein poept en je met de tent de volgende keer er vrolijk middenin staat. Hondenbezitters gelieve uw hond uit te laten buiten de camping en dit is een ergernis op de meeste campings.

• 3Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• Oude reviews

7hilde verstraete07-08-2017

goed voor één nacht

goed om de streek te bezoeken of als doorgangscamping, vriendelijk onthaal, proper zwembad sanitair verouderd maar proper, enkel aan 2 kranen warm water. Schaduwrijke plaatsen. Zeer vriendelijke en behulpzame uitbaters Veel hinder van tgv en treinverkeer ( twee routes passeren de camping) douches heel klein. Los van tgv heel rustige camping

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 8Ramon21-01-2016

Prima camping

De camping ligt mooi tussen de heuvels en de omgeving is echt de moeite waard. Maar ook als tussen stop naar het zuiden een prima camping. De prijs is netjes. Het sanitair en zwembad zijn prima en worden in het hoogseizoen meer malen per dag schoongemaakt. Personeel is erg vriendelijk. Je kan er lekker eten in het restaurant wat vanaf 18.30 open is.

Aan de overkant van de camping is een groot viaduct gebouwd waar de TGV over heen rijdt maar hier heb je weinig last van. Wat de trein is in 10a15 seconde over het viaduct heen. Wij vonden het er spectaculair om te zien.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 9hans-gemma15-08-2015

Heerlijk kunnen ontspannen

Camping is prima, alleen toegangsweggetje wat stijl... Sanitair was dik in orde als je gewend bent aan normale campings met normale prijzen. Geen 5-sterrengedoe. Alles was schoon en het sanitair werd goed schoon gehouden gedurende de week dat wij er waren. Wij stonden op een plek vlak bij het toiletgebouw en waren daar zeer tevreden over. Hangmat aan twee bomen kunnen hangen, geen herrie, veel vogelgeluiden. De hogesnelheidstreinen lijken opstijgende vliegtuigen de eerste malen dat ze langs denderen. Het went echter heel snel en voor de rest : RUST, RUST. Heerlijk. Vriendelijke beheerders, fijn zwembadje dat je bijna helemaal voor je zelf hebt. Tafeltennistafel gloednieuw, overkapping gloednieuw, mooi petanquebaantje, met verlichting...

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 5marjoleinstraten16-08-2013

Tijd om het aan te pakken

Voor een 2-jaarlijks terugkerend evenement zijn wij hier nu voor de 4 x op La Pelouse geweest. In de tussentijd heeft men een "klein" zwembad bijgebouwd wat fijn is voor verkoeling tijdens de warme dagen. Jammer dat shorts niet zijn toegestaan. De camping is enigszins rustig gelegen ondanks de langsdenderende tgv's. Maar...die zijn met 2 seconden alweer weg. Kan wel enige hinder door ontstaan. Personeel spreekt zoals gewoonlijk zo goed als geen Engels maar what's new.., het blijven Fransen. Verder zijn ze wel oke. Prijs prima, staanplaatsen ook wel maar sanitair is een verschrikking. Zou aangepakt worden....inderdaad, nu heeft geen een toilet meer een toilet bril....verder is er niets aangepakt en is het er even vies/rommelig en muf. Restaurant op het terrein wel aardig. Deze keer niet gegeten overigens. Is meer een doorreis camping dan een plek om langer te blijven.

• 1Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juli 2013

• 7Bert27-07-2013

rustige plek

Nette camping, mooie grote plaatsen, het sanitair was netjes en schoon. Prima om wat steden in de omgeving te bezoeken, je zit tussen Metz en Nancy in. Ook Verdun is goed te bereiken. Hebben hier een aantal prima dagen gehad. Geen camping om met kinderen te gaan staan. er is weinig vertier. De TGV hoor je wel, maar ik vond het niet hinderlijk. In circa 10 seconden is hij voorbij geraasd. Als doorgangscamping tamelijk ver van de A31. Echt een camping om een paar dagen te staan.

• 7Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2013

• 7Kees04-08-2012

mooi voor een paar dagen

Mooie locatie, mooie omgeving, maar als fietser zijn de laatste 200 meter naar de camping toe wel lastig. Camping bestaat uit twee delen, een weiland-achtig deel en een bos-deel. In het bos zijn ruime plekken, die wel wat vlakker gemaakt mogen worden. Het andere deel heb ik niet goed bekeken Erg vriendelijk personeel, mijn indruk is, dat erg goed geluisterd is naar eerder commentaar; het sanitair is duidelijk vernieuwd, maar kan nog beter ook de plekken zijn in onderhoud; veel nieuwe aanplant; elektriciteitsaansluitingen worden vernieuwd; als ze zo doorgaan wordt dit een erg prettige plek. De treinen zijn in eerste instantie erg lawaaiig, na drie treinen hoorde ik dit niet meer.

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2012

• 6Patrick11-08-2011

Het kan altijd beter...

werd het 2 keer per dag schoon gemaakt. Er zijn nog steeds mensen zijn die denken dat ze zelf overal een zwijnenstal van kunnen maken. Thuis loop je ook niet met klei aan je schoenen je badkamer in.

De eerste nacht last gehad van de treinen. Daarna hebben we goed geslapen. We hadden een ruime plek met een tent.

Toen wij er waren, was het ballonfestival in Chambley. We stonden daar met heel veel ballonteams en ik denk dat we het allemaal toch best naar onze zin hebben gehad.

De receptie was vriendelijk. Wat ik al schreef: het kan altijd beter... en toch hebben we ons goed vermaakt. Ik verwacht dat we met z'n allen over twee jaar gewoon weer van de partij zijn.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juli 2011

• 7Lammert01-08-2011

voor een overnachting prima

Een camping die naar onze mening niet meer geschikt is dan als doortrekkerscamping. Zo negatief als de vorige beoordeling wil ik niet zijn maar het sanitair behoeft wel wat meer verzorging. De ontvangst en de behandeling waren trouwens keurig en vriendelijk. De trein is inderdaad een aparte verrassing, het staat in hun brochure ook nergens vermeld. Tijdens de nachtelijke uren hebben wij er geen hinder van gehad, maar dat kan ook aan de wijn hebben gelegen. Het restaurant is leuk maar eerder een veredelde snackbar dan een echt restaurant. Maar we hoefden niet af te wassen die avond. Leuk detail was dat er op het moment dat wij er waren het twee jaarlijkse luchtballonvaart evenement was. In de ochtend voor vertrek nog even 80 ballonnen de lucht in zien gaan.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2011