Sorteren

Reviews over Jaulny (Meurthe et Moselle)

goed voor één nacht

hilde verstraete
    7-8-2017

goed om de streek te bezoeken of als doorgangscamping, vriendelijk onthaal, proper zwembad sanitair verouderd maar proper, enkel aan 2 kranen warm water.

Schaduwrijke plaatsen. Zeer vriendelijke en behulpzame uitbaters

Veel hinder van tgv en treinverkeer ( twee routes passeren de camping) douches heel klein. Los van tgv heel rustige camping

Prima camping

Ramon
    21-1-2016

De camping ligt mooi tussen de heuvels en de omgeving is echt de moeite waard.

Maar ook als tussen stop naar het zuiden een prima camping.

De prijs is netjes.

Het sanitair en zwembad zijn prima en worden in het hoogseizoen meer malen per dag schoongemaakt.

Personeel is erg vriendelijk.

Je kan er lekker eten in het restaurant wat vanaf 18.30 open is.

Aan de overkant van de camping is een groot viaduct gebouwd waar de TGV over heen rijdt maar hier heb je weinig last van. Wat de trein is in 10a15 seconde over het viaduct heen.

Wij vonden het er spectaculair om te zien.

Heerlijk kunnen ontspannen

hans-gemma
    15-8-2015

Camping is prima, alleen toegangsweggetje wat stijl... Sanitair was dik in orde als je gewend bent aan normale campings met normale prijzen. Geen 5-sterrengedoe. Alles was schoon en het sanitair werd goed schoon gehouden gedurende de week dat wij er waren. Wij stonden op een plek vlak bij het toiletgebouw en waren daar zeer tevreden over. Hangmat aan twee bomen kunnen hangen, geen herrie, veel vogelgeluiden. De hogesnelheidstreinen lijken opstijgende vliegtuigen de eerste malen dat ze langs denderen. Het went echter heel snel en voor de rest : RUST, RUST. Heerlijk. Vriendelijke beheerders, fijn zwembadje dat je bijna helemaal voor je zelf hebt. Tafeltennistafel gloednieuw, overkapping gloednieuw, mooi petanquebaantje, met verlichting...

rustige plek

Bert
    27-7-2013

Nette camping, mooie grote plaatsen, het sanitair was netjes en schoon. Prima om wat steden in de omgeving te bezoeken, je zit tussen Metz en Nancy in. Ook Verdun is goed te bereiken. Hebben hier een aantal prima dagen gehad. Geen camping om met kinderen te gaan staan. er is weinig vertier. De TGV hoor je wel, maar ik vond het niet hinderlijk. In circa 10 seconden is hij voorbij geraasd. Als doorgangscamping tamelijk ver van de A31. Echt een camping om een paar dagen te staan.

mooi voor een paar dagen

Kees
    4-8-2012

Mooie locatie, mooie omgeving, maar als fietser zijn de laatste 200 meter naar de camping toe wel lastig. Camping bestaat uit twee delen, een weiland-achtig deel en een bos-deel. In het bos zijn ruime plekken, die wel wat vlakker gemaakt mogen worden. Het andere deel heb ik niet goed bekeken

Erg vriendelijk personeel, mijn indruk is, dat erg goed geluisterd is naar eerder commentaar; het sanitair is duidelijk vernieuwd, maar kan nog beter ook de plekken zijn in onderhoud; veel nieuwe aanplant; elektriciteitsaansluitingen worden vernieuwd; als ze zo doorgaan wordt dit een erg prettige plek.

De treinen zijn in eerste instantie erg lawaaiig, na drie treinen hoorde ik dit niet meer.

Jaulny (Meurthe et Moselle) scoort een 6,5 uit 10, op basis van 4 reviews