Géén boekingskosten

• 7Waardering

4 Reviews over Les Bouleaux

• 5Philip Pessoa24-10-2021

Camping voor een nacht.

Het is een kleine en camping met overwegend vaste plaatsen/chalets en enkele plaatsen voor passanten. Het terrein is goed onderhouden. Het sanitair is heel basic en verouderd. Er is een restaurant en overdekt terras maar openingstijden zijn onvoorspelbaar. Het geheel doet een beetje obscuur aan. De eigenaresse is heel behulpzaam. Prijs kwaliteit verhouding is goed.

• 2Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden
  • 6S.Ponsteen04-09-2016

Prima overnachtingsplek

Een camping met vooral verouderde vaste plekken. Amper tourplekken. Het sanitair is erg verouderd en voldoet niet qua aantal omdat ook de vaste gasten er gebruik van maken. Gelukkig hadden we eigen sanitair in de camper. We hebben ons prima vermaakt ivm familiebezoek maar normaal hadden we zeker niet voor deze plek gekozen. De eigenaren zijn vriendelijk en de pizza's zijn heerlijk. Dorp zelf is niets te doen, geen winkels ed. zoals vele dorpjes in noord Frankrijk.

• 4Staat v/h sanitair
  • 7fransteinmann14-06-2013

Netter Camping, bescheidene Sanitäranlagen

Wir haben anstatt der langweiligen städtischen Campings diesen gewählt. Die Lage am Kanal und auch der etwas gerümpelige Platz sind sehr nett. Nur die sanitären Anlagen sind sehr "Basic", aber nutzbar. Der Platz hat sehr viele Dauercamper, nur wenige freie Plätze. Dafür gibts eine Bar mit Take-Away. Im Dorf gibts absolut nichts.

• 4Staat v/h sanitair
  • 8Fam Jansen03-10-2009

schitterend gelegen camping

Leuke en gezellige camping. We zijn dit jaar voor het eerst op deze camping geweest. Nieuwe nederlandse eigenaars die zeer enthousiast bezig zijn. Ligt op een zeer mooie plaats met zeer ruime plaatsen en een zeer net en schoon sanitair blok. Veel mogelijkheden voor fietsen,wandelen en bezichtingen.

Een zeer mooie en goede camping.

• 9Staat v/h sanitair

Camping Les Bouleaux info