Hotel Ibis Styles Nancy Sud

Hotel Ibis Styles Nancy Sud
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Styles Nancy Sud voor je op een rij gezet:

14 reviews over Hotel Ibis Styles Nancy Sud in het Nederlands

Met jonge kinderen

Fris, kindvriendelijk, niet duur hotel!

Christa Visser
1-5-2017

Wij waren op doorreis met twee gezinnen met beide twee kinderen tussen de 4 en de 11 jaar. Het hotel was heel fris door de kleuren en je voelde je er meteen welkom. Personeel zeer vriendelijk en de kinderen kregen een tasje met een kleurboekje en stickers, erg leuk! De kamer was niet heel groot, maar ging prima. Er stond een slaapbankje voor de kinderen. Mooie badkamer met een heerlijke raindouche :) Het ontbijt was erg lekker, niet super uitgebreid maar er was genoeg. Wat ideaal was, was dat er een paar spelcomputers en speelgoed voor de kinderen om de hoek stond. Zo konden ze na het eten daar rustig spelen en konden de ouders nog even lekker blijven zitten en wat eten. Als we weer een keer op doorreis gaan en hier langskomen, gaan wij hier zeker weer heen! En hij was echt niet duur!

Top hotel!

Carolien
22-9-2016

Super schoon en netjes hotel, ideaal gelegen aan de zuidkant van Nancy. Veel gezinnen die een er logeren als tussenstop (net als wij), richting het Zuiden. Wij logeerden in een vierpersoonskamer, Goed geisoleerd qua geluid van buiten en binnen. Aan de overkant een aantal fastfoodrestaurants, wat prettig was want de prijzen in het restaurant van het hotel zijn zeer hoog... Mooie besloten en begroeide tuin met speeltoestel en voetbalveldje. Helaas was het zwembad begin juli nog gesloten en dat was balen, want het was wel erg warm en we hadden het hotel mede daarom uitgekozen.

Prima hotel voor tussenstop

marbanin
2-9-2016

Vanuit Spanje hier overnacht. Afgesloten parkeerplaats, prima kamer waar we makkelijk met 2 kinderen konden slapen. Ontbijt viel erg tegen. S morgens uitgerust weer verder!

Super doorreis hotel, zwembad en goeie bedden

merel73
27-7-2015

Was een heerlijke stop bij dit hotel na lange rit, meteen in zwembad plonzen, lekker eten op terras, kinderen kregen leuk tasje met goodies, bedden sliepen heerljk, airco op kamer en lekker ontbijt.

Vriendelijk personeel. Moderne ruime kamer. Leuke douche. Goed ontbijt (jammer geen eitje) en eten voor een schappelijke prijs. Goed gratis internet. Lekkere bedden en airco. Gratis afgesloten parkeerplaats.

Super doorreishotel

Wouter
13-1-2014

Verbleven op terugreis van skivakantie.

Inmiddels is dit een Ibis Styles hotel geworden.

Nette, ruime vernieuwde kamers, al werd de arico niet mee gerenoveerd.

Zowel het avondeten als het ontbijt waren lekker en uitgebreid. Drankconsumpties waren wel aan de prijzige kant. Personeel zeer vriendelijk

Goede lokatie, kindvriendelijk.

Linda
24-2-2013

Vriendelijk personeel, lekker ontbijt.

Verouderde kamers, we konden ruiken dat er in de kamer gerookt was.

Lokatie zeer goed voor op doorreis. Met raam open toch rustig snachts.

Prima bedden.

Gratis wifi.

Op weg naar onze wintersportbestemming hier overnacht. Makkelijk te bereiken vanaf de snelweg. Kamers verzorgd, maar niet meer heel nieuw. De kinderen lagen bij ons op de kamer in 2 aparte (1 persoons)bedden. Er is dan weinig tot geen loopruimte meer over. Voor ons gaf dat niet, want we kwamen toch alleen om te slapen :-). Ook wij hadden grote moeite om de douchekraan aan te krijgen. Uiteindelijk wel gelukt. Op de kamer is er gratis wifi. Bij het inchecken kregen onze kinderen een knuffeltje en bij het uitchecken een flesje Evian. Dat vonden wij echt heel attent. Verder is er beneden in de hal een speelhoekje en een X-box. Het ontbijtbuffet was prima verzorgd. Je kon je eigen eitje koken, maar dan moest je wel geduld hebben... Het water was nl. niet zo warm. Verder zijn er verse broodjes, flensjes, cakejes , yoghurt met ontbijtgranen, jus d'orange enz. Prima hotel voor overnachting naar je vakantiebestemming.

Prima voor overnachting onderweg.

Vincent
15-9-2011

Hotel is prima te bereiken vanaf de snelweg en biedt voldoende (gratis) parkeergelegenheid.

De ontvangst was erg vriendelijk en keurig en ook op de kamer viel weinig aan te merken (geen last van rooklucht). Perfekt ook dat het hotel 4-persoonskamers biedt! Wij hadden inderdaad ook het probleem met de badkraan die bijna niet om te zetten viel, maar hé: een overnachtingshotel met een bad is sowieso al een hele luxe!

Groot winkelcentrum en diverse (fastfood) eetgelegenheden in de omgeving, dus voor het ontbijt/diner kun je ook in de omgeving goed terecht.

Wat ons betreft een aanrader!

Nooit meer.

ruud
21-8-2011

13/8/2011 Lift kapot. Zelf met bagage 2 etages en 75m lange gangen doorsjouwen. Kamer 190 bleek doorrookt! Ook kamer 290 bleek doorrookt. Ik ben echt geen fanatieke ex-roker, maar dit kan niet! Compensatie voor kapotte lift en stinkkamer? Geen, alleen schouderophalen. Nooit meer dit hotel. Ontbijt was enige pluspunt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Styles Nancy Sud in Houdemont, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Styles Nancy Sud zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.