Camping Domaine des Messires (Glamping)

Weer vandaag5°-1°
Camping Domaine des Messires (Glamping)
8,4

35 tips over Camping Domaine des Messires (Glamping)

Corine, 6-8-2017

Cascades de Tendon

Rodelen bij belle montagne in laBresse

Honheck

Route des Cretes

Uitkijkpunt boven het dal bij lac de Longemer

Snoepfabriek in Plainfang

Spinaparc in Epinal, superklimpark vanaf 4 jaar

Haut Koenigsbourg, kasteel in de Elzas

ancaklijn, 4-8-2015
La Bresse. Daar zit een actieve bedrijf waar je oa met 100 km/uur van een baan van 1350 meter lang kunt af tokkelen.
A & N, 9-7-2015
Rijden over de route du Vin d'Alsace en Colmar zijn aanraders.

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine des Messires (Glamping) voor je op een rij gezet:

Jan & Mina, 4-7-2015
Met een powerwifi antenne heb je uitstekend internet.
Henk-Jan van den Dommen tot aan den Tis, 15-12-2014
Neem uw kinderen niet mee
Ellen, 14-11-2014

Aanrader: klimbos!!!

Van makkelijk tot moeilijk. mijn kids van 6 en 8 vonden t super! Ze kunnen namelijk kiezen of ze een stapje moeilijker willen. En t is een mooie omgeving in een leuke stad waar je lekker kunt eten.

Familie Meulen, 17-9-2014
De plaatsjes in de buurt zijn niet erg interessant; ik zou er met name weer heengaan voor de natuur. Markten zijn ook sober; bijna Nederlands saai. Verwacht geen Provence-/ Ardeche-toestanden.
Maarten, 26-8-2014
Probeer de Hamburger! Je kunt rond etenstijd een pan met frites halen en ook een Hamburger. Deze is briljant en nadert perfectie!
Marielle, 25-8-2014

Uitstapjes: Kasteel en park in Epinal - ruine, wandelpark, speeltuin

Snoepjesfabriek (wel klein)

Ecopark Junior (voor 2 , 2,5 uur)

Boulevard en centrumpje Gerardmer

Watervallen - grote + kleine, beiden de moeite waard!

Uitkijktoren van Bruyeres -kapelletje kun je overslaan ;)

Boven aan de berg van de reuzemieren is een herdenkingsmonument, mooie weg, mooi om even te gaan kijken.

Colmar

Rondje om het meer op de camping (bever zoeken in de avond)

Aldi-Leclerc-Intermarche-Lidl in Bruyeres (5 km)

Anca, 22-8-2014
Cascades de Tendon, Chateau Haut-Koenigsbourg, luge d'eté Col de la Schlucht, de Decathlon in Epinal