Camping Domaine des Messires (Glamping)

Camping Domaine des Messires (Glamping)
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine des Messires (Glamping) voor je op een rij gezet:

193 reviews over Camping Domaine des Messires (Glamping) in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Prima

Hans
12-7-2018

Mooie camping met prachtige ruime plekken. Sanitair goed en schoon. Vriendelijke medewerkers. Wifi alleen bij het hoofdgebouw. We hebben het hier prima naar ons zin gehad.

Mooie camping in unieke omgeving

Ineke
28-6-2018

Mooie camping bij aankomst vriendelijke Nederlandse eigenaar . En eerst koffie !

Mooie plekken en prachtig meer.

Vriendelijk personeel

Restaurant was heerlijk eten en niet te duur ook geen grote kaart maar top

Sanitair van 1 gebouw was dames en heren gemaakt dat is op zicht totaal geen probleem en logisch omdat het voor seizoen is. Alleen dan moeten de mensen luxe caravan huren met sanitair niet gebruik maken van het sanitair waardoor je doms dus in de rij stond en vooral bij de heren om te douchen of te plassen . Hadden ook leuk kinder sanitair ruimte

Met honden kan hè goed wandelen die van ons hebben genoten

Erg mooi gelegen camping aan klein meertje. Bijzonder hoofdgebouw met terras boven t water. Meertje via klein paadje om te belopen in een kwartiertje. Terrein vol bomen, plaatsen afgescheiden door heggen. Niet alle plekken vlak, dus als je net de tent komt even om een vlak stuk vragen... Mooi sanitair met ook wascabines. Omgeving groen en heuvelachtig, door het type huizen een beetje Oostenrijk gevoel. Erg vriendelijke jonge NL eigenaren. Restaurantje (niet open in voorseizoen, jammer), en broodservice. Echt een camping voor natuur/rustliefhebbers die ook wat gezelligheid willen. Minder geschikt voor grotere kinderen lijkt mij. Her en der moderne stacaravans (op kleine percelen), en nieuwe safaritenten (prachtige plekken met uitzicht over t meer). Ik denk dat je met een klein roeibootje of een mini zeilbootje voor de kids je ook wel kunt vermaken hier.

Yvonne
4-2-2018

Super fijne plek om naartoe te gaan. Fijne camping met aardige eigenaren. Ik had nog geen gezin. Misschien met kleine kinderen wel wat gevaarlijk met zoveel water.

Verder, bevertjes spotten, kanoën, barbecuen, kopje koffie op het terras, alles is zo fijn en relaxt op deze camping! De omgeving is ook prachtig. Bergen, meren en vriendelijke mensen. Voor ons Eem ideale plek om naartoe te gaan! Zeker een aanrader 👍🏻❤️

Rust, prachtige omgeving en gastvrijheid ten top.

Frank Bruijstens
9-1-2018

Rust, prachtige omgeving, genoeg activiteiten te ontplooien. Geweldige gastvrijheid van het beherende echtpaar en personeel. En dat alles met je beste vriend en viervoeter "de hond".

Super!!

Inez
18-12-2017

Een fijne, gezellige en vriendelijke camping.

Erg mooi aan een eigen meertje waarin je kunt zwemmen en kanoën ( gratis ) en waar 's avonds soms een kampvuurtje wordt gemaakt om marshmallows te roosteren.

Erg vriendelijke eigenaren. We voelden ons hier echt thuis!

Mobilhome prima.

In de omgeving kun je meer dan genoeg doen ( rodelen, zwemmen in het gérardmer, naar broccante marktjes, doolhof, etc etc

We willen absoluut terug ( liefst vandaag nog 😊 )

Het enige verbeterpuntje zou het speeltuintje zijn. Dat is een beetje aan de magere kant.

Verliefd!

Irene Clemens
15-9-2017

Super vriendelijke eigenaren, en zo behulpzaam!!

Het sanitair is super schoon en word meerdere malen per dag schoon gemaakt. Ben geen 1x tegen gekomen dat iets niet schoon was. De douches zijn ook fijn en lekker warm.

Ons plekje aan het meer heeft ons hart gestolen en we komen graag in de toekomst terug!

Erg leuke camping!

Joris
20-8-2017

Leuke gemoedelijke camping waar genoeg te doen is zowel op de camping als in de omgeving. Leuke dingen om te doen in de omgeving zijn o.a. route des crêtes, watervallen van Tendon, Colmar en natuurlijk wandelen en de omgeving ontdekken. De omgeving is heerlijk rustig. De eigenaren en het personeel zijn erg aardig. Het leuke op de camping is dat de camping totaal niet commercieel overkomt. Zo kun je gratis van de kano's gebruik maken en kun je gratis een boek lenen. Als je aankomt wordt er een drankje van het huis aangeboden wat ook erg gastvrij is. Het meer is leuk om in te zwemmen met goed weer. Het toiletgebouw is erg ruim en schoon! Zeker een aanrader voor gezinnen en mensen die een actieve vakantie willen. Wij zaten in een mobilhome. Deze waren in goede staat. We hebben het erg naar ons zin gehad!

Prachtige rustige camping

Eric Blom
20-8-2017

Open en gezellige sfeer. Beetje Nederlandse enclave. Rustige omgeving waar je lekker kunt onthaasten

Moeilijk om een betere camping te vinden.

Walther
18-8-2017

+ Lieve en behulpzame (Nederlandse) eigenaren

+ Schoon sanitair

+ Gratis warm water, gratis douches

+ Gratis stroom met genoeg Ampere

+ Fantastisch zwemmeer, vismeer en kanomeertje

+ kleine maar overzichtelijke speeltuin

+ Stilte na 22.00u

+ Gemoedelijke sfeer

+ (beetje) sociale controle, geen vandalisme/diefstal

+ Gratis kano's te leen

+ Brood service

+ Kampvuur plek ver van de campingplaatsen

+ Grote natuurwaarde van het terrein

+ BBQ te huur (5 Euro) incl kolen en aanmaakblokjes.

- Kiezeltjes op sommige paden, dus kleine fietsertjes glijden snel uit met schaafwonden tot gevolg

- Op sommige plaatsen is het sanitair ver lopen

+++ Hendrika: wat weet jij toch veel van de omgeving en je verteld er zo graag over als receptioniste. Voor jou een extra 10!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine des Messires (Glamping) in Herpelmont (Vogezen), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine des Messires (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Domaine des Messires (Glamping) scoort een 8.56 uit 10 op basis van 193 reviews.