Géén boekingskosten

Domaine des Messires (Glamping)

FrankrijkLorraine (Lotharingen)Herpelmont (Vogezen)

We hebben de beste aanbieders voor Camping Domaine des Messires (Glamping) voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 222 reviews
+24/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.3FantastischScore uit 222 reviews
  • 7.5Staat v/h sanitair
  • 7.7Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

Op Camping Domaine des Messires hangt een vriendelijke sfeer. Door de ruime staanplaatsen heb je veel privacy. De faciliteiten van de camping zijn simpel, maar het sanitair is altijd schoon en het meertje zorgt voor veel waterplezier. Je mag hier ook gratis gebruik maken van de kano's. In La Bresse zit een hele lange tokkelbaan.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

222 Reviews over Domaine des Messires (Glamping)

• 9Tamira04-09-2022

Super goed

Wij hadden een staancaravan gehuurd Deze was echt schoon en heel netjes Eigenaren heel vriendelijk en behulpzaam Sanitair zag er heel netjes uit ( op camping ) Een min puntje het brood in de ochtend vonden wij persoonlijk niet lekker

• 7Linda18-08-2022

Wat een geweldige rustige camping

Mooie, leuke, gezellige camping, die ondanks dat het vol was toch bepaalde rust uit straalde en het bijbehorende meer is echt fantastisch. Schoonmaak toilet gebouw is voldoende maar kijk niet naar boven naar ventilatierooster. De deuren gaan naar binnen open, fijn daar is over nagedacht maar dan moet ook wel de binnenkant van deur worden schoon gemaakt. Wij hebben vast voor volgend seizoen geboekt

• 7Staat v/h sanitair
  • 9Fam. Louwman17-08-2022

Hier komen wij zeker nog eens terug!

Prachtige camping met vriendelijke behulpzame eigenaren! Mooie ruime plaatsen. Het meer is erg mooi. Leuk dat je kano's en sup's kunt lenen. (Sup borden wel snel reserveren, zijn eigenlijk altijd wel bezet). Strandje is ook leuk met strandbedjes en een afgezet stuk zodat ook de kleintjes veilig kunnen spelen. Rondom het meer zijn meerdere steigers gemaakt waarvandaan je kunt zwemmen, varen, vissen enz. Sanitair is schoon maar wel wat verouderd. Waterdruk is niet constant en ook de temperatuur schommelt wel eens. De waterstraal is niet comfortabel. In de app vind je de vele mogelijkheden voor uitstapjes in de buurt. Ook kun je hiermee broodjes bestellen en je eten/drinken in het restaurant. Restaurant is prima maar verwacht geen culinaire hoogstandjes. Speeltuin is eenvoudig maar onze dochter vermaakte zich prima in het water! Ook de animatie vond ze erg leuk! 's Avonds heerlijk rustig. Wij komen nog eens terug.

• 6Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 9Fam Postma28-07-2022

Een fijne camping

We hebben hier een fijn verblijf gehad. We hadden een chalet gehuurd, hier waren we erg tevreden over. Schoon en ruim genoeg voor 2 volwassenen en 3 kinderen. De camping is erg groen waardoor er genoeg schaduw is. Het meer is prachtig, je kunt gratis kano's en sups huren. Leuke animatie voor kinderen. Er waren vooral kinderen onder de 12 jaar. Veel dingen te doen in de omgeving. Een aanrader!

• 9Eetgelegenheden
  • 9Pieter16-07-2022

Heerlijke camping voor het gezin

Domaine des Messires is een familiecamping met mooie plaatsen aan zowel het meer als langs het beekje. Tevens zijn er safari tenten te huur en staan er stacaravans op het terrein welke je kunt huren. De camping heeft een handige app waarmee je dagelijks broodjes kunt bestellen voor het ontbijt. Ook is er een klein restaurantje aanwezig met prachtig uitzicht over het meer. Op dit meer kan je gratis suppen of kanoeen. Het sanitair is netjes en wordt 2 maal per dag grondig schoongemaakt.

• 6Diana17-08-2021

Gemiddeld goed

Camping langs het meer met voornamelijk NL gezinnen. Lekker rustig in de avond, naar mijn smaak iets te veel op elkaar gepakt, genoeg vertier voor kinderen, zwemvijver met wel erg veel waterplanten, neem een bootje of een sub mee dan vermaken ze zich wel. Ik heb het sanitair als matig aangemerkt omdat ik het zeker niet 4 sterren waardig vind. Douches met een pis straal waardoor je vanaf je billen niets meer kan wassen en als je vervolgens je tanden gaat poetsen en alleen een druppel water nodig hebt moet je de kraan indrukken en blijft die lang lopen en wordt er veel water verspild. Haren worden verplicht nat maar de rest nauwelijks. Bij de wastafels geen zeepdispenser en geen afvalbak waar je je haren in kan doen als ze gekamd zijn. Dat was overigens ook goed te zien op de vrouwen afdeling. De grond lag vol. Douches zijn wel ruim maar op de hele camping maar 1 gebouw en dat is te minimaal voor een langgerekte camping.

• 6Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 9Caroline09-08-2021

Prachtige camping aan een fantastisch meer

Elke keer verbazingwekkend mooi als we aankomen. Wat een uitzicht vanaf het mooie terras. Het is een fijne kleinschalige camping vooral voor gezinnen met (jongere) kinderen. Restaurant is prima! S’avonds goed stil! We hadden plek 13, mobile home voor 6 personen. Prima bij nieuwe mobile home compleet in gericht en een goed houten terras met overkapping. Aanrader!

• 8Joris Brouwer18-08-2020

Heerlijke camping aan de rand van prachtig meer.

Voor de 2e keer op deze camping, dit jaar in juli. Wat direct opvalt is de gastvrijheid van de nederlandse eigenaren. De plekken zijn ruim, en er zijn mooie plekken direct aan het water. Sanitair is keurig en schoon. Voldoende te doen voor jong en oud. Speeltuin, kano varen, zwemmen het kan allemaal. Ook is er animatie voor de kinderen. ( volgend jaar weer Elise ! ). Kortom een fijne plek voor een korte of wat langere vakantie.

• 7Eetgelegenheden
  • 8Iwan29-07-2020

Relaxte camping met super safaritenten

Wij hadden een safaritent geboekt via Tendi (zonder sanitair). Er liggen 6 tenten op een ruim perceel met groen gras en veel mogelijkheden voor te badmintonnen of voetballen. Receptie was prima. Het was i.v.m. corona mogelijk om eten af te halen. Dit had de camping zeer goed verzorgd. Het eten was heerlijk (vooral de zalm) echter wel aan de prijs. De kampeerplaatsen leken ons aan de kleine kant met weinig privacy. Het algemene sanitair is prima en werd zeer netjes onderhouden. Er worden supps en kano's gratis beschikbaar gesteld door de eigenaren. Daarnaast nog een klein strandje aan het meertje. Het meer is vooral om te vissen. Zwemmen kan ook maar vonden wij toch iets te primitief. Al met al met een kleinschalige gezellige camping. In de nabijheid diverse bezichtigingen (waterval, grand Ballon (1.15uur) Epinal, Gerardmer (20 min), Lac de Chalain).

• 10Nicole van Berkum27-07-2020

geweldig

Goed verzorgde rustige camping, prachtig gelegen aan een meer waarin je heerlijk kan zwemmen, roeien, vissen en spelen. Op een mooi bosrijk landgoed. Fijne gemoedelijke sfeer. Vriendelijke medewerkers. Schoon sanitair. Leuke camping voor alle leeftijden. Het is fantastisch dat er bootjes en sups beschikbaar worden gesteld door de campingeigenaren. Kortom: een aanrader. We komen zeker terug.

Camping Domaine des Messires (Glamping) info

Camping-informatie