Camping Domaine des Messires (Glamping)

Camping Domaine des Messires (Glamping)
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine des Messires (Glamping) voor je op een rij gezet:

197 reviews over Camping Domaine des Messires (Glamping) in het Nederlands

Met jonge kinderen

fantastisch (maar voor ons te rustig )

fam. van der Veen
12-9-2018

mooie camping midden in de natuur met een mooi meer waar je gratis kano's mag lenen en je kan vissen. Top dat je in kan checken in het nederlands. wij hadden een top plek aan het water. vriendelijke eigenaren die je graag willen helpen. Heerlijk tot rust komen(als je daar van houd). we vonden 2 dingen jammer het restaurant was alleen weekends open en als je de camping zoekt dan staat er op het bord niet de naam van de camping maar lac des messires . voor de rest helemaal top.

Rustige schone familiecamping

Hanneke
26-8-2018

Op de terugreis vanuit Zuid Frankrijk een paar dagen op deze camping gestaan. Een mooie rustige gezinscamping met ruime schaduw plekken. Prachtig meertje bij de camping voor wat vertier; zwemmen, kanoën, vissen. Klein strandje aanwezig met wat ligbedjes. Sanitair nog nooit zo schoon gezien op een camping. Kinderen nog wat leuke (kleinschalige) animatie meegepikt. Dagelijks verse broodjes en een kleine bistro op de camping waar we heerlijk gegeten hebben. Geen winkeltje. Mooie camping met een prettige rustige sfeer. Voor wat oudere kinderen weinig te doen, maar voor een korte periode voor ons uitstekend bevallen.

Awesome!

Prengels Ivan
19-8-2018

Met vrouw en 3 kinderen hier. Makkelijk te omschrijven, gewoonweg fantastisch!!! Mooie camping gelegen aan een prachtig meer waar je gratis kan op kajakken, zwemmen, vissen … Heel mooi receptiegebouw annex restaurant, echt heel lekker eten, met prachtig terras met uitzicht op het meer. Caravan/huisje waar we in verbleven was goed, vriendelijk personeel (eigenaars zijn Nederlanders). Prachtig wandelpad rond het meer, als je 's avonds gaat kan je de bever spotten. Animatie weet ik niet veel van sinds we zelf voor ons plezier zorgen, kinderen hebben dit zeker niet gemist, meer dan genoeg te doen in de sublieme regio van de Vogezen. Half uurtje van de hoogste bergtoppen. Achter elke bocht val je van de ene "wauw" moment in het andere. Tevens ook roddelbanen in de buurt, fantasticable, en nog zoveel meer. Tijd te weinig eigenlijk... daarom dat we hier voor de tweede keer op rij waren. Kom zeker nog eens terug,nu tijd voor andere horizonten

Voordeeluitjes.nl

Domaine des Messires is een hele fijne camping midden in de Vogezen. De staanplaatsen zijn ruim, maar bieden voldoende privacy als je je tent/ caravan/ camper een beetje strategisch neerzet. Niet alle plekken zijn afgeschermd. Direct aan de camping ligt het prachtige meer waar je lekker in kan zwemmen, of kan kanoën (gratis te leen bij de receptie)

Het restaurant is niet elke dag open, maar heeft goed eten. Vooral de huisgemaakte hamburger is een aanrader.

Het sanitair is erg netjes en wordt super schoon gehouden! Verder is de omgeving heerlijk rustgevend. Wij hebben een fantastische tijd gehad!

Prima

Hans
12-7-2018

Mooie camping met prachtige ruime plekken. Sanitair goed en schoon. Vriendelijke medewerkers. Wifi alleen bij het hoofdgebouw. We hebben het hier prima naar ons zin gehad.

Mooie camping in unieke omgeving

Ineke
28-6-2018

Mooie camping bij aankomst vriendelijke Nederlandse eigenaar . En eerst koffie !

Mooie plekken en prachtig meer.

Vriendelijk personeel

Restaurant was heerlijk eten en niet te duur ook geen grote kaart maar top

Sanitair van 1 gebouw was dames en heren gemaakt dat is op zicht totaal geen probleem en logisch omdat het voor seizoen is. Alleen dan moeten de mensen luxe caravan huren met sanitair niet gebruik maken van het sanitair waardoor je doms dus in de rij stond en vooral bij de heren om te douchen of te plassen . Hadden ook leuk kinder sanitair ruimte

Met honden kan hè goed wandelen die van ons hebben genoten

Erg mooi gelegen camping aan klein meertje. Bijzonder hoofdgebouw met terras boven t water. Meertje via klein paadje om te belopen in een kwartiertje. Terrein vol bomen, plaatsen afgescheiden door heggen. Niet alle plekken vlak, dus als je net de tent komt even om een vlak stuk vragen... Mooi sanitair met ook wascabines. Omgeving groen en heuvelachtig, door het type huizen een beetje Oostenrijk gevoel. Erg vriendelijke jonge NL eigenaren. Restaurantje (niet open in voorseizoen, jammer), en broodservice. Echt een camping voor natuur/rustliefhebbers die ook wat gezelligheid willen. Minder geschikt voor grotere kinderen lijkt mij. Her en der moderne stacaravans (op kleine percelen), en nieuwe safaritenten (prachtige plekken met uitzicht over t meer). Ik denk dat je met een klein roeibootje of een mini zeilbootje voor de kids je ook wel kunt vermaken hier.

Yvonne
4-2-2018

Super fijne plek om naartoe te gaan. Fijne camping met aardige eigenaren. Ik had nog geen gezin. Misschien met kleine kinderen wel wat gevaarlijk met zoveel water.

Verder, bevertjes spotten, kanoën, barbecuen, kopje koffie op het terras, alles is zo fijn en relaxt op deze camping! De omgeving is ook prachtig. Bergen, meren en vriendelijke mensen. Voor ons Eem ideale plek om naartoe te gaan! Zeker een aanrader 👍🏻❤️

Rust, prachtige omgeving en gastvrijheid ten top.

Frank Bruijstens
9-1-2018

Rust, prachtige omgeving, genoeg activiteiten te ontplooien. Geweldige gastvrijheid van het beherende echtpaar en personeel. En dat alles met je beste vriend en viervoeter "de hond".

Super!!

Inez
18-12-2017

Een fijne, gezellige en vriendelijke camping.

Erg mooi aan een eigen meertje waarin je kunt zwemmen en kanoën ( gratis ) en waar 's avonds soms een kampvuurtje wordt gemaakt om marshmallows te roosteren.

Erg vriendelijke eigenaren. We voelden ons hier echt thuis!

Mobilhome prima.

In de omgeving kun je meer dan genoeg doen ( rodelen, zwemmen in het gérardmer, naar broccante marktjes, doolhof, etc etc

We willen absoluut terug ( liefst vandaag nog 😊 )

Het enige verbeterpuntje zou het speeltuintje zijn. Dat is een beetje aan de magere kant.

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine des Messires (Glamping) in Herpelmont (Vogezen), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine des Messires (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.