Camping Domaine des Messires (Glamping)

Camping Domaine des Messires (Glamping)
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine des Messires (Glamping) voor je op een rij gezet:

190 reviews over Camping Domaine des Messires (Glamping) in het Nederlands

Yvonne, 4-2-2018

Super fijne plek om naartoe te gaan. Fijne camping met aardige eigenaren. Ik had nog geen gezin. Misschien met kleine kinderen wel wat gevaarlijk met zoveel water.

Verder, bevertjes spotten, kanoën, barbecuen, kopje koffie op het terras, alles is zo fijn en relaxt op deze camping! De omgeving is ook prachtig. Bergen, meren en vriendelijke mensen. Voor ons Eem ideale plek om naartoe te gaan! Zeker een aanrader 👍🏻❤️

Rust, prachtige omgeving en gastvrijheid ten top.

Frank Bruijstens, 9-1-2018

Rust, prachtige omgeving, genoeg activiteiten te ontplooien. Geweldige gastvrijheid van het beherende echtpaar en personeel. En dat alles met je beste vriend en viervoeter "de hond".

Super!!

Inez, 18-12-2017

Een fijne, gezellige en vriendelijke camping.

Erg mooi aan een eigen meertje waarin je kunt zwemmen en kanoën ( gratis ) en waar 's avonds soms een kampvuurtje wordt gemaakt om marshmallows te roosteren.

Erg vriendelijke eigenaren. We voelden ons hier echt thuis!

Mobilhome prima.

In de omgeving kun je meer dan genoeg doen ( rodelen, zwemmen in het gérardmer, naar broccante marktjes, doolhof, etc etc

We willen absoluut terug ( liefst vandaag nog 😊 )

Het enige verbeterpuntje zou het speeltuintje zijn. Dat is een beetje aan de magere kant.

Verliefd!

Irene Clemens, 15-9-2017

Super vriendelijke eigenaren, en zo behulpzaam!!

Het sanitair is super schoon en word meerdere malen per dag schoon gemaakt. Ben geen 1x tegen gekomen dat iets niet schoon was. De douches zijn ook fijn en lekker warm.

Ons plekje aan het meer heeft ons hart gestolen en we komen graag in de toekomst terug!

Erg leuke camping!

Joris, 20-8-2017

Leuke gemoedelijke camping waar genoeg te doen is zowel op de camping als in de omgeving. Leuke dingen om te doen in de omgeving zijn o.a. route des crêtes, watervallen van Tendon, Colmar en natuurlijk wandelen en de omgeving ontdekken. De omgeving is heerlijk rustig. De eigenaren en het personeel zijn erg aardig. Het leuke op de camping is dat de camping totaal niet commercieel overkomt. Zo kun je gratis van de kano's gebruik maken en kun je gratis een boek lenen. Als je aankomt wordt er een drankje van het huis aangeboden wat ook erg gastvrij is. Het meer is leuk om in te zwemmen met goed weer. Het toiletgebouw is erg ruim en schoon! Zeker een aanrader voor gezinnen en mensen die een actieve vakantie willen. Wij zaten in een mobilhome. Deze waren in goede staat. We hebben het erg naar ons zin gehad!

Prachtige rustige camping

Eric Blom, 20-8-2017

Open en gezellige sfeer. Beetje Nederlandse enclave. Rustige omgeving waar je lekker kunt onthaasten

Moeilijk om een betere camping te vinden.

Walther, 18-8-2017

+ Lieve en behulpzame (Nederlandse) eigenaren

+ Schoon sanitair

+ Gratis warm water, gratis douches

+ Gratis stroom met genoeg Ampere

+ Fantastisch zwemmeer, vismeer en kanomeertje

+ kleine maar overzichtelijke speeltuin

+ Stilte na 22.00u

+ Gemoedelijke sfeer

+ (beetje) sociale controle, geen vandalisme/diefstal

+ Gratis kano's te leen

+ Brood service

+ Kampvuur plek ver van de campingplaatsen

+ Grote natuurwaarde van het terrein

+ BBQ te huur (5 Euro) incl kolen en aanmaakblokjes.

- Kiezeltjes op sommige paden, dus kleine fietsertjes glijden snel uit met schaafwonden tot gevolg

- Op sommige plaatsen is het sanitair ver lopen

+++ Hendrika: wat weet jij toch veel van de omgeving en je verteld er zo graag over als receptioniste. Voor jou een extra 10!

Kleinschalig, gemoedelijke camping

Gasten, 18-8-2017

Ligging van de camping aan het meer is erg mooi.Omgeving is erg mooi.

Sanitair was zeer goed. Werd 3 keer per dag schoongemaakt.

Restaurant was beperkt, maar er is een heerlijke pizzeria in het dorpje ernaast. Broodservice , Nederlandse eigenaren erg fijn!

Voor oudere kinderen is het niet echt een geschikte camping.

Meertje mag iets vaker schoongemaakt worden. Was best vies. Zeker aan de kanten.

Wij hadden een luxe gehuurde tent. Alleen wij hadden muizen in onze tent en andere ongedierte omdat er geen vast kuipgrondzeil inzit. Voor ons deze tent nooit meer. Daarbij was het nog prijzig ook. Ook was onze tent gelegen aan een doorgaand paadje. Voor andere campinggasten voelde dat ongemakkelijk omdat ze elke keer langs ons moesten.

Wij komen graag nog een keer zonder kinderen terug alleen dan in een stacaravan alleen als het dan wel toegestaan is om een hondje mee te nemen in de stacaravan. Nu mocht een hond wel in een tent. Alleen de tent was nog duurder dan de stacaravan!

Super camping

Angela, 16-8-2017

Alweer het derde jaar. En voor volgend jaar een optie genomen.

Het is echt een heerlijke camping. Ik zou hem zo op willen tillen en op een andere plek willen neerleggen.

Het lukt me nog niet om een andere camping te vinden wat aan al onze wensen voldoet.

+prachtig zwemmeer

+goed sanitair ( zelfs speciaal kinder sanitair)

+ na 22 uur stilte

+aardige eigenaren en personeel

+leuke animatie (niet teveel, precies goed)

+kleinschalige camping

+bevers spotten.

+genoeg te doen in de omgeving binnen een half uur. Nog meer binnen een uur.

+gemoedelijk

Als we volgend jaar niet terug komen dan zeker later nog eens.

Alles klopt aan deze camping!

Fijne, kleinschalige familie camping

Familie Podda, 14-8-2017

Wij verbleven in een "glamping/safari" tent. De tenten zijn wat verouderd maar schoon en netjes. We verbleven 2 weken en na 1 week werden onze bedden voor ons verschoond... die hadden we niet eerder mee gemaakt, tof!

Het is een rustige gemoedelijke camping. Er zijn veel Nederlanders maar dit is niet storend. Rustige gezelschappen, veel gezinnen met jonge kinderen. Om 2100 was het stil. De eigenaren zijn erg aardig en erg bereidwillig om mee te denken. Ze kennen de omgeving goed. Bij de receptie is gelegenheid om vers stokbrood te bestellen. Er is een restaurant met kleine kaart, voor vegetariërs is er niets behalve friet, dat was wel jammer.

Bij slecht weer is er ook van alles te doen in de buurt. Het is een camping waar kinderen lekker kunnen spelen in de natuur.

Het wc/douchegebouw was erg nieuw en netjes. Er is een douche speciaal voor kinderen, die is echt heel fijn, zoek m op!

Super camping, wij raden m zeker aan!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine des Messires (Glamping) in Herpelmont (Vogezen), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine des Messires (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Domaine des Messires (Glamping) scoort een 8.57 uit 10 op basis van 190 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: