Camping Du Plan Inclinéstersterster

7.4Goed

Frankrijk, Lorraine (Lotharingen), Henridorff

Op vakantie geweest naar Du Plan Incliné?

7.4Goed

• 8Staat v/h sanitair

Meer camping info
Tonen op kaart

5 reviews over Camping Du Plan Incliné

• 2018
    8Brian.P26-01-2018

Prachtig!

Een mooie overzichtelijke camping met prachtige omgeving. Een zeer vriendelijk ontvangst en schoon sanitair. Het is wel even wennen dat er elke nacht goederentreinen langskomen. Het zwembad is wat fris maar met erg warm weer prima uit te houden.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 2017
    7Manon28-08-2017

Mooie omgeving, camping schoon, niet voor kinderen

De camping is niet groot, wel schoon toilet gebouw en schone douches. Wasmachine en droger aanwezig. Het zwembad is erg klein, en niet geschikt voor de 3 kinderen die wij hebben. Zo ook de camping niet geschikt voor kinderen, geen speelplekken, voetbalveldje e.d. Kinderen onder 10 moeten ook onder begeleiding in het zwembad. Bij teveel lawaai kwam eigenaresse meteen er aan, erg jammer! De omgeving is er echter prachtig, een mooi riviertje, kanaal, met botenlift, mooie sluisjes, en bergen. Bergwandeling gemaakt, prachtig! Ook veel kristal winkeltjes in omgeving, een rodelbaan, en veel vis gelegenheid waar wij van houden. forelvijver dichtbij. Mooie vakantie gehad. En als later de kinderen groot zijn en niet meer mee op vakantie gaan, gaan we zeker te weten nog eens terug.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• Oude reviews

8Fam Roelen08-09-2015

Eenvoudig maar goed

Op de camping is alles wel voorzien, wat je wenst voor een eenvoudige camping. Wij zijn tijdens het hoogseizoen geweest en vonden het een leuke vakantie. De toilet/douche gebouw, afwasruimte waren schoon! Wel je eigen wc papier meenemen. Het zwembad is jammer genoeg van 14.30-18-30u open en fris water. Er is een beekje waar je met je hond in kan voor verkoeling. Ook een wandeling of fietstocht langs het canal met sluisjes is prachtig. Helaas loopt aan de andere kant van het canal een spoor, maar als de trein weg is, ontdek je de rust van de camping weer. In de omgeving veel chateau's (gratis) en mooie omgeving met ver uitzichten. Grote plekken, dat vonden wij wel fijn. Zowel schaduw als zon. Oude sluis route (17 stuks) Deze zijn vervangen door de bootlift (planincline)

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 4Kampeerder06-09-2015

Franse camping met Zwitserse regels

Leuke website, mooi restaurant ernaast. Ontvangst op camping is goed. Alleen kregen we wel te horen dat de kinderen van 9 en 11 jaar niet alleen naar het sanitair mochten. Dan denk je dat zal wel superschoon zijn ofzo. Maar nee, teleurstellend. Zwembad is gevuld met natuurwater en open vanaf 14:30 tot 18:30 uur. Als je voor het eerst komt, moet je eerst de regels op het bord lezen. De kinderen mochten er alleen onder begeleiding van een ouder in. Als je van treinen houdt, zit je hier goed. Het spoor ligt naast de camping en komt zo'n 8 keer per uur langs. 's-Nachts minder frequent. Wij vonden 1 nacht voldoende. Er stonden wel gezinnen met tenten die langer verbleven.

• 2Staat v/h sanitair

Gereisd in juli 2015

0 tips over Camping Du Plan Incliné

2 vragen over Camping Du Plan Incliné

• Leo waasdorp, 19-11-2019

Sport

Kan ik fietsen in de omgeving

• Dennis Brouwer, 03-03-2014

Geluidoverlast van treinen?

Hallo,

ik ben erg benieuwd of het spoor wat vlak langs de camping loopt veel geluidsoverlast geeft op de camping. Hoop dat eerdere bezoekers hun ervaringen willen delen.

Alvast bedankt, groet, Dennis

• RokenToegestaan