Géén boekingskosten

Vakantiehuis info

2 Reviews over Gîte Egler

• 9Oude Luttikhuis26-07-2009

fantastische vakantiewoning

Dit vakantiehuis is echt een aanrader! We waren erg laat met boeken, en besloten minder dan een week van te voren om dit huisje nog te boeken. We hadden niet al te veel verwachtingen, maar we gingen gewoon. Voor de prijs die wij ervoor betaald hebben: echt super! Er zijn veel dingen in de omgeving te doen, het ligt aan de voet van de Vogezen. Heel dicht bij het stadje Sarrebourg, waar een hele grote supermarkt zit (4 km). Verder zijn er wel meertjes in de buurt, maar hier kun je niet in zwemmen. In sarrebourg zit wél een zwemmeer & zwembad. Er zat een afgesloten tuin bij. En wij kregen zelfs groente van de gastvrouw. Zeer vriendelijke mensen. Het huisje was erg schoon, en van alle gemakken voorzien: afwasmachine, wasmachine, strijkijzer. Grote 1pers. bedden! Prima plek voor uitstekende vakantie.

• 9Lido Lovink11-06-2009

Fantastische accommodatie

Verbazingwekkend groot huis met alles erop en eraan, zelfs digitale tv. Grote eetkeuken, woonkamer, badkamer en achterkamer beneden - boven twee grote slaapkamers en een rustieke overloop met twee stoelen. De tuin is geweldig en waar maak je het mee dat de gastheer en -vrouw je meteen voor een aperitief uitnodigen? Geweldig!

Vakantiehuis Gîte Egler info