Reviews over Graufthal

Goed en rustig gelegen hotel

Jeroen,
    16-9-2013

Door een familie gerund hotel dat zeer rustig gelegen is in een piepklein en stil dorpje op 10 minuten rijden van de A4 (doorgaande route Luxemburg-Basel). Ideaal plekje om de reis even te onderbreken!

De ontvangst is uiterst vriendelijk, de kamers schoon en ruim genoeg voor 2 personen. Een kinderbedje paste er nog net bij en dat stond ook keurig klaar omdat dat in de boeking was gevraagd. Het eten is er ook prima, misschien ietsje aan de prijs. Veel alternatieven zijn er overigens niet in het dorp.

Prima plekje dus om een nacht door te brengen voor op doorreis. Volgens mij is het ook een prima uitvalsbasis voor wandelingen, want de omgeving is prachtig.

Graufthal scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews