Bed and Breakfast La Tulipe Orange

9 reviews over Bed and Breakfast La Tulipe Orange in het Nederlands

Wederom fantastisch

L. Blok,
2-3-2018

Een ontvangst waarbij je je meteen thuis voelt. We komen hier nu voor de tweede keer maar de derde keer is al weer geboekt. Het pension wordt uitgebaat door een liefdevol gezin die betrokken is bij de gasten. Niets wat je vraagt is teveel, het eten is fenomenaal en wordt aangepast op elke mogelijke wens.

De service naar de gasten toe, de betrokkenheid en het oprecht tonen van interesse is voor dit stel geen taak maar een levensopvatting.

Wil je ontspannen genieten van de Vogezen en elke keer weer helemaal tot rust komen in je vertrek of de gezamenlijke ruimte? Dan ben je hier aan het juiste adres!

Zelf met de motor, maar ook als wintersporter, hier verbleven en beide is echt aan te raden! Voor ieder wat wils in de omgeving.

Gereisd met vrienden in februari 2018

Aangenaam gastvrij

van_niel
22-9-2015

Thijs en Tamara zijn pas 2 jaar bezig met deze Bed and Breakfast en doen het hartstikke goed. Onze kamer (1) zag er prima uit en de bedden waren comfortabel, de douche (met regendouche) lekker en het ontbijt niet op zijj Frans, maar helemaal compleet. Thijs maakt graag een babbel met zijn gasten en in de keuken staat hij ook zijn mannetje. Tamara verzorgt haar kinderen en haar gasten even goed, maar ook in de keuken is zij goed bezig. Het diner van 3 gangen is bijzonder en heel smaakvol. Aanradertje om dit eens bij te boeken. De handdoeken werden netjes na 2 dagen verschoond. Geen negatieve berichten van onze kant of het moet het riviertje zijn dat achter het huis langs stroomt en wat geluid maakt.

Gereisd met partner in september 2015

Fantastich

Fam Bastiaansen
26-6-2015

Vriendelijke mensen je voelt je gelijk thuis

goede service.goed ontbijt en super avond eten.staan voor je klaar.zeker een aanrader

gr addie en wil.

Gereisd met partner in juni 2015

We hebben een aantal aanbieders voor La Tulipe Orange voor je op een rij gezet:

Een gemoedelijke, huiselijke, gastvrije Chambre d'Hôtes. Nederlandse eigenaar, gezin met 2 dochters, zorgen dat je aan niets ontbreekt. Koken lekker. Nette, ruime kamers met badkamer. Groot huis met nostalgische accenten. Mooi uitzicht, ligging kwartier/twintig minuten met de auto van ski-gebied.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2015

Zij weten wat gastvrijheid is!

Karin Kroon
30-12-2014

We zijn met de familie (12 personen) 4 nachten geweest en zijn echt in de watten gelegd. De kamers zijn groot met hele goede bedden en het hele huis ziet er sfeervol uit. Dankzij de ruime huiskamer met haard konden we gezellig met elkaar borrelen, spelletjes doen of lekker lezen. Thijs en Tamara kunnen geweldig koken, 1e kerstdag hebben ze een heerlijk 7-gangen menu gekookt en de andere dagen een lekker 4-gangen menu. Voor de kinderen was er een aanpast kindermenu en daar hebben de kinderen lekker van gegeten. Gedurende de dag kan je zelf drankjes pakken en aftekenen op een lijst. Onze kinderen hebben nog leuk kunnen spelen Emma en Lisa, de kinderen van Thijs en Tamara.

De eerste dagen waren de pistes nog niet open, maar in de omgeving zijn genoeg andere leuke dingen te doen.

De kans is heel groot dat we hier terug gaan komen. De Vogezen is een mooi gebied, leuk om te skieen en La Tulipe Orange is super!

Gereisd met vrienden in december 2014

Supermooi!!!

Miranda
26-2-2014

Prachtige accomodatie, de eigenaren hebben het prachtig opgeknapt!! Mooie omgeving, met leuke plaatsen, zoals Gerardmer, dichtbij. De eigenaren, Thijs en Tamara, zijn ontzettend vriendelijk. Wij zijn het hele weekend flink in de watten gelegd... !!! Ontzettend lekker gegeten... !!! Kortom, een echte aanrader!!!!!

Gereisd met vrienden in januari 2014

prachtige chambres d'hotes

suzanne davis
21-1-2014

wij zijn fantastisch ontvangen door het echtpaar van Driel. De kamers zien er zeer mooi uit, zijn zeer ruim en de bedden slapen heerlijk. Het ontbijt is uitgebreid en alle broodjes zijn vers. ook het avondeten is heel goed. voor slechts 25 euro krijg je een 4 gangen diner! Met name de tomaten carpaccio is een aanrader. Vegetariërs komen goed aan hun trekken.

de omgeving is ook prachtig, mooie heuvels, groen, rustig. Kortom, een perfect weekendje weg!

Gereisd met vrienden in januari 2014

Sfeervolle, gastvrije accommodatie. Top!

fam donker
8-1-2014

La tulipe orange ligt in een mooie omgeving. Klein dorpje. Prima plek voor mooie wandelingen in zomer en leuke ski plek in de winter. De accommodatie is autenthiek, super gastvrij ontvangen. De kamers zijn ruim, schoon en helemaal in stijl van het gebouw. Ontbijt is heerlijk france. Wanneer je dit van tevoren aangeeft kun je 's avonds gebruik maken van een 3 gangenmenu. Top! Prima aan te rijden vanuit Nederland. Wij hebben 3 dagen doorgebracht met ons gezin en komen zeker terug.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

Prachtig huis,zeer gastvrije eigenaren.

manoukgoettsch
29-12-2013

Huis en kamers zien er super uit! Eigenaren zijn erg aardig en het eten is top! Echte aanrader!

Gereisd met partner in januari 2013

Bed and Breakfast info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast La Tulipe Orange in Granges-sur-Vologne (Vosges), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast La Tulipe Orange zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.