Camping Gina Park

Weer vandaag13°-2°
9,2

3 reviews over Camping Gina Park in het Nederlands

Er zijn betere in de buurt

Kris
19-8-2016

Wij kwamen van het zuiden en belde s'middags om te vragen of er nog plek was , een mevrouw aan de lijn zei kom maar af. Aangekomen was de eigenares spoorloos. Het was een gemeenschap van vooral vaste stacaravan bewoners. Wij werden bekeken als of we van mars kwamen. Na iemand aan te spreken wisten we dat achteraan in de hoek het veld was voor trek caravans. Daar dan maar naar toe gereden. Hier vonden we wat andere fransen die me vertelde dat het altijd een mentaliteit is van trek uwe plan maar. Op dat veld zag ik een elektra kast waar meerdere kampeerders samen op 1 stopcontact hingen. Al die toestanden samen hebben ons doen beslissen om door te rijden naar een andere camping als was het toen al bijna 20u.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

eenvoudig maar leuk

Peter
14-8-2010

Wij hebben ons 16 dagen goed vermaakt, mooie omgeving leuk zwembad

matig sanitair(alleen schoonmaken met de tuinslang, hierdoor alles nat) over het algemeen alleen maar Franse gasten,

een camping van,, zoek maar een plekje en vermaak je maar"

er mag veel ook een kampvuurtje op je eigen plek. hierdoor veel brandplekken in het gras

vriendelijke eigenaar die er is als je hem opzoekt.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010
2006

Wij hebben een geweldige vakantie gehad in Gina Park, 2 weken in een mobilhome. Enorm vriendelijke mensen. Erg gezellig voor de kinderen, klein speeltuintje, zwembad, groot speelveld, volleybalveld, jeu de boules, vijver en midgetgolfbaan. Lekker eten! En vooral niet duur!

Prachtig weer gehad. Eenvoudig maar goed!

Gereisd familie in juli 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Gina Park in Granges-sur-Vologne (Vosges), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Gina Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.