Camping Gadémont Plage

Weer vandaag-1°-4°
Camping Gadémont Plage
8,3

Omschrijving
Bij Camping Gadémont Plage in Granges-sur-Vologne kunnen de kinderen zwemmen in het meer. Er zijn ook veel tieners aanwezig die je terugvindt in het jeugdhonk met tafeltennistafels. De campingplaatsen zijn ruim, maar voor de douche moet je wel betalen. Vanaf de camping kun je mooie wandelingen maken door de groene omgeving van de Vogezen.
Laatste review

we hadden een huisje gehuurd het is een verbouwde caravan de ramen kunnen dus bv niet open, je moet buiten om lopen om de ramen open te doen.

Tevens heeft de 2 persoonskamer een zeer smal bed en aan beide kanten geen ramen om open te doen. Het is zeker geen aanrader als je met meer dan 3 personen bent is gewoon erg krap. Ga je eten koken blijft de geur hangen want er kan geen raam open dus geen frisse lucht. Kano;s en vijver goed geregeld en een leuke camping bij mooi weer. Hoorde wel veel mensen klagen over de 1 euro per keer douchen. iets om rekening mee te houden. wij hebben de borg niet retour gehad nog nooit ergens gehad zonder enig bewijs gewoon niet retour ontvangen. Voor ons dus onbetrouwbaar, lazen te laat bij deze revieuws dat al vaker iemand hier problemen mee heeft gehad. wij dus ook........

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Speeltuin

91 reviews over Camping Gadémont Plage in het Nederlands

huisje geen aanrader borg niet teruggestort

suzan brom,
9-12-2018

Leuk voor tieners en wandelaars!

Berber Kaptein,
7-11-2018

We hadden een huisje op de camping gehuurd voor drie weken. Zoon van 16 was mee. Hij vermaakte zich heel goed met de andere tieners op de camping. Zelf enorm genoten van prachtige wandelingen in de buurt.

Heerlijke vakantie gehad op deze camping!

Familie Bakker,
31-8-2018

Mooie camping in een prachtige groene omgeving. Vanaf de camping kun je leuke wandelingen maken. Op de camping een meer met een klein strandje. Voor de tieners is er een soort jeugdhonk met tafeltennistafels, wifi en buiten nog 2 grote trampolines. Ruime plekken met of zonder stroom. Zeer schoon sanitair, werd minimaal 2 x per dag grondig schoongemaakt. Dat is ook wel nodig want de camping was volgeboekt. Overwegend gezinnen met kinderen in alle leeftijden maar vooral veel kleine kinderen. Lees: als je zelf uit de kleine kinderen bent, kun je het nogal rumoerig vinden.

Veel culturele, actieve en ontspannende uitstapjes mogelijk in de zuidelijke Vogezen.

Eén klein puntje van kritiek: voor de douche moet per keer € 1 betaald worden (reden: zuinig met water). Na een duik in het meer moet je eigenlijk allemaal douchen, gaat best in de cijfers lopen in zo'n vakantie. Een (koude) douche om af te spoelen zou bij het meer prettig zijn.

Annemarie,
22-8-2018

Dit is een camping zoals een camping hoort te zijn. Heel natuurlijk, ruime plekken, zwemmeertje, midden in prachtige natuur waar je zo in kan lopen. Hele behulpzame eigenaar.

Helemaal geweldig.

J. Hoevenaars.,
17-7-2018

Neem vooral je wandelschoenen mee. Je opblaasboot en e hengel want het licht aan een mooi en schoon meertje. Ook je zwembroek niet vergeten. Het is er geweldig om te vertoeven.

Een rustige camping aan een meertje.

Bert en Marjon,
17-7-2018

Dit jaar zijn we voor de tiende keer op Gadémont Plage geweest. Een leuke camping in de Vogezen.

Het is een gezellige, rustige camping. De plaatsen zijn erg ruim, de voorzieningen zijn prima. Het is een prima camping om vandaaruit de Vogezen te verkennen. In de directe omgeving is er volop gelegenheid voor de meer geoefende wandelaar. We gaan volgend jaar zekerterug.

Fantastisch!

Frits en Eline Scheffer,
5-7-2018

Een prachtige camping; een paradijs voor rustzoekers en natuurliefhebbers!

Sanitair altijd brandschoon. Uiterst fijn echtpaar dat er alles aan doet om het mensen naar de zin te maken. Heerlijk gevist (met succes!) in het meertje en prachtige tochten gemaakt in de omgeving. Kortom wij hebben genoten voor het tweede jaar op rij gedurende zes weken. Een aanrader voor kampeerders!

Een dikke vette aanrader!

Titia,
3-7-2018

Deze camping heeft werkelijk alles wat we zochten. De bedoeling was om een dag of 3 te blijven maar dit zijn uiteindelijk 2 weken geworden. Waarom verder zoeken als Je het gevonden hebt? We stonden op een hele grote sprookjesachtige plek aan het meer en hadden stralend weer. Tevens lieve behulpzame eigenaars en super schoon sanitair. Omdat het in het voorseizoen was, was het restaurant helaas niet open, maar verder een dikke 10 voor deze camping. Een vette aanrader!!

Rustige camping op een mooie locatie

Fam van steenbergen,
20-8-2017

Met zoon van 6 jaar en baby een week verblevenin huis postma, prima huisje!

Vooral het meertje met de kano's, het sprokkelen van hout en het kampvuurtje maken waren favoriet! Mooie kampeerplekken! Genoeg te doen in de omgeving!

Tip voor de camping: zwembad voor de kleintjes omdat het meer vrij koud is, kleine speeltuin voor de kleineren (zandbak, glijbaan, schommel) Verder een fijne camping

Fantastisch, natuur, rust, mooi huisje kortom top!

Jan Clemenkowff,
31-7-2017

Als je van rust, natuur en ruimte bent moet je hierheen.

Wij hadden huisje Yvette heerlijk koel en heerlijk boven slapen alles er op en er aan. Het meer is uitzonderlijk mooi waar de kinderen nog ouderwets kunnen rauzen. Gewoon een basic camping midden in de natuur op een zeer bijzonder plekje van deze aarde......een aanrader !

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Gadémont Plage in Granges-sur-Vologne (Vosges), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Gadémont Plage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.