Camping Gadémont Plage

Camping Gadémont Plage
8,7

89 reviews over Camping Gadémont Plage in het Nederlands

Met oudere kinderen

Heerlijke vakantie gehad op deze camping!

Familie Bakker
31-8-2018

Mooie camping in een prachtige groene omgeving. Vanaf de camping kun je leuke wandelingen maken. Op de camping een meer met een klein strandje. Voor de tieners is er een soort jeugdhonk met tafeltennistafels, wifi en buiten nog 2 grote trampolines. Ruime plekken met of zonder stroom. Zeer schoon sanitair, werd minimaal 2 x per dag grondig schoongemaakt. Dat is ook wel nodig want de camping was volgeboekt. Overwegend gezinnen met kinderen in alle leeftijden maar vooral veel kleine kinderen. Lees: als je zelf uit de kleine kinderen bent, kun je het nogal rumoerig vinden.

Veel culturele, actieve en ontspannende uitstapjes mogelijk in de zuidelijke Vogezen.

Eén klein puntje van kritiek: voor de douche moet per keer € 1 betaald worden (reden: zuinig met water). Na een duik in het meer moet je eigenlijk allemaal douchen, gaat best in de cijfers lopen in zo'n vakantie. Een (koude) douche om af te spoelen zou bij het meer prettig zijn.

Annemarie
22-8-2018

Dit is een camping zoals een camping hoort te zijn. Heel natuurlijk, ruime plekken, zwemmeertje, midden in prachtige natuur waar je zo in kan lopen. Hele behulpzame eigenaar.

Helemaal geweldig.

J. Hoevenaars.
17-7-2018

Neem vooral je wandelschoenen mee. Je opblaasboot en e hengel want het licht aan een mooi en schoon meertje. Ook je zwembroek niet vergeten. Het is er geweldig om te vertoeven.

Een rustige camping aan een meertje.

Bert en Marjon
17-7-2018

Dit jaar zijn we voor de tiende keer op Gadémont Plage geweest. Een leuke camping in de Vogezen.

Het is een gezellige, rustige camping. De plaatsen zijn erg ruim, de voorzieningen zijn prima. Het is een prima camping om vandaaruit de Vogezen te verkennen. In de directe omgeving is er volop gelegenheid voor de meer geoefende wandelaar. We gaan volgend jaar zekerterug.

Fantastisch!

Frits en Eline Scheffer
5-7-2018

Een prachtige camping; een paradijs voor rustzoekers en natuurliefhebbers!

Sanitair altijd brandschoon. Uiterst fijn echtpaar dat er alles aan doet om het mensen naar de zin te maken. Heerlijk gevist (met succes!) in het meertje en prachtige tochten gemaakt in de omgeving. Kortom wij hebben genoten voor het tweede jaar op rij gedurende zes weken. Een aanrader voor kampeerders!

Een dikke vette aanrader!

Titia
3-7-2018

Deze camping heeft werkelijk alles wat we zochten. De bedoeling was om een dag of 3 te blijven maar dit zijn uiteindelijk 2 weken geworden. Waarom verder zoeken als Je het gevonden hebt? We stonden op een hele grote sprookjesachtige plek aan het meer en hadden stralend weer. Tevens lieve behulpzame eigenaars en super schoon sanitair. Omdat het in het voorseizoen was, was het restaurant helaas niet open, maar verder een dikke 10 voor deze camping. Een vette aanrader!!

Rustige camping op een mooie locatie

Fam van steenbergen
20-8-2017

Met zoon van 6 jaar en baby een week verblevenin huis postma, prima huisje!

Vooral het meertje met de kano's, het sprokkelen van hout en het kampvuurtje maken waren favoriet! Mooie kampeerplekken! Genoeg te doen in de omgeving!

Tip voor de camping: zwembad voor de kleintjes omdat het meer vrij koud is, kleine speeltuin voor de kleineren (zandbak, glijbaan, schommel) Verder een fijne camping

Fantastisch, natuur, rust, mooi huisje kortom top!

Jan Clemenkowff
31-7-2017

Als je van rust, natuur en ruimte bent moet je hierheen.

Wij hadden huisje Yvette heerlijk koel en heerlijk boven slapen alles er op en er aan. Het meer is uitzonderlijk mooi waar de kinderen nog ouderwets kunnen rauzen. Gewoon een basic camping midden in de natuur op een zeer bijzonder plekje van deze aarde......een aanrader !

Nergens anders zoals hier

Menno van Mourik
18-5-2017

Ik kom nu al 8 jaar terug bij deze camping en elk jaar voldoet deze plaats geheel aan aan mijn verlangens.

De eigenaar (Hans) ras echte Hollander spreekt zowel frans, duits, nederlands en engels. het gehele team personeel is uiterst vriendelijk en schiet dan ook graag te hulp en hebben stuk voor stuk hun hart op de juiste plaats.

De camping is voor zien van gelegde perkjes en kleine laantjes waar je je tent of caravan neer kan zetten tussen de bomen. Elke plek of veldje is voorzien van Electra (Franse stekker) Koppelstukken kan je halen bij de receptie voor een schappelijke prijs.

Naast de mooie natuur en wandel en fietspaden heeft de camping ook een aanliggen meertje dat tevens ook de waterbron is voor de douches en kranen.

Deze worden tevens drie maal per dag perfect schoon gemaakt en zo nodig vaker.

Het meertje is meer dan schoon en nodigt zeker uit om in gezwommen of in een van de aanwezige kano's in gevaren te worden.

Elk plaatsje of gedeeld veldje biedt de mogelijkheid om naast de tent of caravan een klein vuurtje te maken met losliggende stenen en sprokkelhout uit het bos. Het kappen van bomen wordt ten zeerste afgeraden en is ook verboden wegens het goede behoud van natuur.

In de directe omgeving kan je leuke dingen bezoeken zoals een rodelbaan of een kasteel bezoeken ook zijn er meer dan genoeg winkelcentra aanwezig om je boodschappen te doen.

maar je brood, dat bestel je natuurlijk vers bij Hans aan de receptie waar je

's avonds natuurlijk ook een biertje komt halen terwijl de jeugd zich vermaakt op de trampoline of aan de pingpong tafel.

Nee als werkelijke wereldreiziger die heel de bol heeft gezien,

een camping als deze die vindt je nergens anders.

Schitterende locatie

John
29-9-2016

Erg mooie camping op een werkelijk schitterende locatie aan een klein meertje wat tot de camping behoord. Ook de mogelijkheid om een kampvuurtje te maken op de locatie waar je staat is erg goed bevallen. (sprokkelhout ruim voorradig in het bijbehorende bos). Sanitair is goed en schoon. Jammer dat er wat stank overlast was vanuit de loosplaats voor chemische toiletten. Verder was het buiten het hoog seizoen erg rustig met als gevolg dat er geen bakker kwam en het restaurant gesloten was.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Gadémont Plage in Granges-sur-Vologne (Vosges), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Gadémont Plage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.