Camping Gadémont Plage

7.6Goed

Frankrijk, Lorraine (Lotharingen), Granges-sur-Vologne (Vosges)

7.6Goed

• 7.9Staat v/h sanitair
  • 7.2Eetgelegenheden

Meer camping info

Bij Camping Gadémont Plage in Granges-sur-Vologne kunnen de kinderen zwemmen in het meer. Er zijn ook veel tieners aanwezig die je terugvindt in het jeugdhonk met tafeltennistafels. De campingplaatsen zijn ruim, maar voor de douche moet je wel betalen. Vanaf de camping kun je mooie wandelingen maken door de groene omgeving van de Vogezen.

81 reviews over Camping Gadémont Plage

• 8Fam Griffioen08-03-2020

Super voor paar dagen

Wat een rust. 4 nachten hier gestaan met onze vouwwagen.. Weer zat niet helemaal mee. Maar dat mocht de pret niet drukken. Onze jongens van 10 en 13 waren de hele dag bezig met vissen en hout zoeken voor de kampvuur savonds. Plek was groot. We hebben niet bij het restaurant gegeten. Snacht heerlijk slapen. Wel een uitdaging om met de racefiets het klimmetje naar de camping te doen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 6Martin12-02-2020

Verkocht en/of gesloten?

Na vele onbeantwoorde mails en belletjes, werd zowaar de telefoon opgenomen. Wat ik hoorde was 'ferme' en 'merde'. Mijn Frans is slecht maar ik begrijp dat de camping voor langere tijd is gesloten en/of verkocht. We waren voornemens in maart te gaan winterkamperen. Weet iemand in de buurt een alternatief?

• 5Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in februari 2020

• 2019
    8Yvette15-08-2019

Een geweldige natuurcamping 😍

Wat een verrassing. De Vogezen alleen al. En dan ook zeker deze camping. Wauw. Kernwoorden Gademont Plage : rust - natuur - zwemmeer - bos - ruimte - schoon - kano’s - kampvuurtje - verse patat - trampoline (geen speeltuin, maar wij hebben het niet gemist omdat de kids elkaar, hun spelletjes en de natuur (hout sprokkelen!) hadden.)

En wat ik heel belangrijk vond, geen animatie en slecht internet en slecht WiFi bereik. Top👍🏻😃

Zeer vriendelijke eigenaars. Een jong stel die verplicht werd het tijdelijk over te nemen van zijn overleden vader... De camping is nu wel verkocht dus even afwachten of het blijft zoals het is, ik hoop het wel, zou zonde zijn als dit concept zou verdwijnen. Wij hebben het heerlijk gehad!

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Jon Bakker03-07-2019

Wat een ontdekking!

Wat een plek!

Een heerlijk verblijf gehad op deze echte natuurcamping. Het wordt sinds een paar maanden beheerd door een jong Nederlands stel. Ook al was het seizoen nog niet begonnen deden ze hun best het ons naar de zin te maken. Gooide zelfs de keuken van het restaurant open voor ons een frietje te bakken. Pech gehad met de auto. Zij regelden een garage en brachten ons er zelfs heen. Echt Top!

Terrein zeer fraai en goed onderhouden. Schoon sanitair. Kampvuurtje geen probleem. Zwemmeertje waar ook gevist mag worden. De kinderen wilde niet weg, vooral nu het langzaam drukker werd met meer leeftijdsgenootjes. Wij komen hier volgend jaar zeker terug.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 2018
    2suzan brom09-12-2018

huisje geen aanrader borg niet teruggestort

we hadden een huisje gehuurd het is een verbouwde caravan de ramen kunnen dus bv niet open, je moet buiten om lopen om de ramen open te doen. Tevens heeft de 2 persoonskamer een zeer smal bed en aan beide kanten geen ramen om open te doen. Het is zeker geen aanrader als je met meer dan 3 personen bent is gewoon erg krap. Ga je eten koken blijft de geur hangen want er kan geen raam open dus geen frisse lucht. Kano;s en vijver goed geregeld en een leuke camping bij mooi weer. Hoorde wel veel mensen klagen over de 1 euro per keer douchen. iets om rekening mee te houden. wij hebben de borg niet retour gehad nog nooit ergens gehad zonder enig bewijs gewoon niet retour ontvangen. Voor ons dus onbetrouwbaar, lazen te laat bij deze revieuws dat al vaker iemand hier problemen mee heeft gehad. wij dus ook........

• 4Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 8Familie Bakker31-08-2018

Heerlijke vakantie gehad op deze camping!

Mooie camping in een prachtige groene omgeving. Vanaf de camping kun je leuke wandelingen maken. Op de camping een meer met een klein strandje. Voor de tieners is er een soort jeugdhonk met tafeltennistafels, wifi en buiten nog 2 grote trampolines. Ruime plekken met of zonder stroom. Zeer schoon sanitair, werd minimaal 2 x per dag grondig schoongemaakt. Dat is ook wel nodig want de camping was volgeboekt. Overwegend gezinnen met kinderen in alle leeftijden maar vooral veel kleine kinderen. Lees: als je zelf uit de kleine kinderen bent, kun je het nogal rumoerig vinden. Veel culturele, actieve en ontspannende uitstapjes mogelijk in de zuidelijke Vogezen. Eén klein puntje van kritiek: voor de douche moet per keer € 1 betaald worden (reden: zuinig met water). Na een duik in het meer moet je eigenlijk allemaal douchen, gaat best in de cijfers lopen in zo'n vakantie. Een (koude) douche om af te spoelen zou bij het meer prettig zijn.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 9Annemarie22-08-2018

Dit is een camping zoals een camping hoort te zijn. Heel natuurlijk, ruime plekken, zwemmeertje, midden in prachtige natuur waar je zo in kan lopen. Hele behulpzame eigenaar.

• 7Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10J. Hoevenaars.17-07-2018

Helemaal geweldig.

Neem vooral je wandelschoenen mee. Je opblaasboot en e hengel want het licht aan een mooi en schoon meertje. Ook je zwembroek niet vergeten. Het is er geweldig om te vertoeven.

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 9Bert en Marjon17-07-2018

Een rustige camping aan een meertje.

Dit jaar zijn we voor de tiende keer op Gadémont Plage geweest. Een leuke camping in de Vogezen. Het is een gezellige, rustige camping. De plaatsen zijn erg ruim, de voorzieningen zijn prima. Het is een prima camping om vandaaruit de Vogezen te verkennen. In de directe omgeving is er volop gelegenheid voor de meer geoefende wandelaar. We gaan volgend jaar zekerterug.

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2018

• 9Frits en Eline Scheffer05-07-2018

Fantastisch!

Een prachtige camping; een paradijs voor rustzoekers en natuurliefhebbers! Sanitair altijd brandschoon. Uiterst fijn echtpaar dat er alles aan doet om het mensen naar de zin te maken. Heerlijk gevist (met succes!) in het meertje en prachtige tochten gemaakt in de omgeving. Kortom wij hebben genoten voor het tweede jaar op rij gedurende zes weken. Een aanrader voor kampeerders!

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2018