Camping du Chateau

Camping du Chateau
9,2

6 tips over Camping du Chateau

Tim Hagens, 8-8-2015
Geen tips, de nieuwe eigenaren moeten doorgaan zoals ze het nu doen.
Dennis, Monique en Cion van Zuijlen, 25-7-2015
Op een regenachtige dag met kleine kinderen een stukje rijden naar Saint dié, een leuke indoor speelhal (piste la Zim) Als de uk(ken) uitgespeeld zijn om de hoek even shoppen bij Gemo en La Halle. In de zomer een mega leuke uitverkoop! Vooral La Halle, hele mooie kleding voor kleine prijsjes.
Ilse, 7-9-2014

- pizza van de pizzakar (wordt op de camping aangegeven wanneer die er is);

- markt Gerardmer op donderdag en zaterdag, heerlijke lokale producten;

- Le Hohneck, schitterend uitzicht en mooie wandelgelegenheden;

- Cascades de Tendon, mooi gebied om te wandelen (je auto parkeren bij de kleine waterval is een stuk makkelijker om te bereiken, wandeltijd tussen de watervallen is 25 minuten).

van Zuijlen, 26-7-2014
Buffalo grill!! Superrrrr lekker eten!
Hans Vreeken, 11-5-2014

In de omgeving is van alles te beleven, de Vogezen zijn prachtig. Om de camping kan je direct wandelingen en (mountainbike) fietstochten maken. In de nabije omgeving de stadjes Gérardmer, la Bresse en Bruyeres (beide met supermarkten), wat verder is de grote stad Epinal. Daarnaast de befaamde bergen; le Hohneck, Grand Ballon, waar veel te beleven is.

Op de camping hebben ze ook nog een aantal appartementen beschikbaar.

C. van Nienes, 27-8-2012

Pizzeria in het dorp is een aanrader.

Gerardmer en de watervallen