Hotel Le Velleda

Kleine hotelsWeer vandaag18°
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Le Velleda voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Le Velleda in het Nederlands

Tweede keer en veel minder

Brigitte
6-6-2011

Dit jaar was het heel wat minder. De kamers waren redelijk proper maar hier en daar waren al gebreken merkbaar. Het ontbijt was minder uitgebreid als vorig jaar. Je moest zelfs 2 euro betalen voor een gebakken omelet en 2,5 euro voor omelet met spek. Vorig jaar was dit inbegrepen bij het ontbijt. Het avondeten was heerlijk maar de service slecht. We hebben één avond drie uur aan tafel gezeten vooraleer we ons vijfgangendiner gekregen hadden. Het personeel spreekt alleen Frans. Veel buitenstaanders komen in het restaurant eten (zeer bekend om zijn goede keuken) maar dit gaat ten koste van de hotelgasten. Wij moesten maar wachten tot de andere bediend waren. Jammer dat zo'n topzaak zijn gastvrijheid verliest door alleen maar meer en meer klanten aan te nemen. Je zag dat het echt alleen maar draaide om kassa kassa. De prijs van de kamer is opeens van 80 euro per persoon naar 110 euro gegaan. Wij hadden in januari geboekt en kregen nog de oude prijs. De hond mocht wel overal binnen.

Gereisd Met partner in juni 2011

Een echte topper!

Cosemans-Wolfs
5-6-2010

Zeer mooi en goed hotel.De kamer was zeer ruim en voorzien van al het nodige comfort, zeer proper en ruim terras.Airco, badkamer was af.De hond mocht op de kamer en in het restaurant. Hiervoor een pluim.Vijfgangenmenu 's avonds en ontbijt waren zeer goed.De bediening en het personeel waren vriendelijk, gedienstig,...Enige nadeel was dat de eigenaar alleen Frans kon praten.Dit is een hotelletje waar we zeker nog eens terug gaan. Geen twee maar zeker vier sterren waard.

Gereisd Met partner in juni 2010

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken
  • Sport & SpelTafeltennis
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Velleda in Grandfontaine, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Velleda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.