Reviews over Gondrexange

Fietsvakantie Bazel - Nederland

Jaap Schouten,
    23-10-2016

Weinig campings in de streek. Voor deze camping heb ik moeten omfietsen. De route van Paul Benjaminse gaf aan dat het maar een kilometer of 15 om was. De praktijk was anders. Maar dat maakt eigenlijk niet uit. Verder met de camping. De camping is recent vernieuwd. De " oude" camping lag beneden en is er nog steeds. De nieuwe is bovenin. Nagenoeg nieuw sanitair. In mijn ogen zijn er geen minpunten. Met een beetje mazzel zie je in de avond het wild lopen. Voor een overnachting met tent en fiets heb ik 11,57 euro betaald. Douchen Zonder muntjes en de douche was warm. Camping was verre van vol. Heerlijk! Goede camping als je van natuur, rust en ruimte houdt.

Gereisd alleenreizend in augustus 2016

Eenmalig voor de GR5

E. Helterman,
    19-8-2008

Hier een week gestaan om de GR5 te lopen van Liverdun naar Aspach. Dit deel is weinig boeiend (Vogezen/Elzas trekken meer) en dat zie je terug in de weinige campings op dit deel. Deze camping heeft 150 vaste plekken, 30 niet-vast (lang niet bezet). Wel zeer aardige campingbaas; de vaste klanten zijn ook zeer vriendelijk (we werden niet als indringer gezien wat je soms ook hebt). Een warm, instelbare douche: wat wil je nog meer. Voor brood moet je de camping af (eind lopen).

Gereisd familie in augustus 2008

een aan de voet van de Vogezen gelegen rustige camping je

Luc Mol,
    8-10-2006

een aan de voet van de Vogezen gelegen rustige camping waar je in het aan de camping gelegen meer kunt zwemmen.

De lange-afstand-wandelroute GR5 loopt langs de camping: ideaal.

Gereisd anders in oktober 2006