Camping Les Trexons

Meer camping info

124 reviews over Camping Les Trexons

• 8Familie Hoogendoorn05-08-2020

Super!

Heerlijke tijd gehad op deze camping! Gezellige sfeer en een feestje voor onze kinderen van 2 en 4 met zoveel leeftijdsgenoten en speelplekken, en een superknusse receptieruimte voor als het regent (of niet). Geen klassieke animatie, maar wel leuke activiteiten zoals het kampvuur ‘s avonds, een kinderwandeling en het tweewekelijkse circus. En vergeet de frites- en crêpesbakkende campingeigenaar natuurlijk niet. Verder alles goed geregeld: mooie, afwisselende plekken, schoon sanitair, ruime familiedouches, een wasrekje dat je voor nop kunt lenen, etc. Hier komen we graag nog eens terug!

• 9Sophie29-07-2020

Veelzijdige vakantie dankzij topcamping!

Wat een fijne vakantie! Wij houden van de persoonlijke aanpak van Femke en Teun (altijd tijd voor advies over de omgeving of een grapje met de kinderen). De camping is kleinschalig, overzichtelijk en met ruime plekken. Kinderen vermaken zich hier perfect, in de natuur, met de vele speeltoestellen en vooral met elkaar. Er werd precies genoeg georganiseerd: zoals een kinderwandeling door de natuur (superleuk gedaan door Femke), een wijnproeverij door een wijnboer uit de Elzas, ze bakken wekelijks frietjes en er komt een pizzaboer. 14 Juillet was een tof feestje rond het kampvuur, dankzij de theatrale kwaliteit van Teun (hopelijk houden ze dat er in)! De camping stond vol toen wij er twee weken waren, maar dat zorgde niet voor overdreven drukte. Wij hebben ons prima vermaakt in de omgeving: bergwandelen, watervallen, kastelen, zilvermijn, meren om te zwemmen/varen, boomklim-parcours en het stadje Gerardmer.

• 9Familie de Rooy26-07-2020

Fantastisch!

Charme camping met door Teun en Femke gecreëerde fijne ongedwongen sfeer. Mooie wandelingen en fietstochten vanaf de camping. Kampvuur, sterren kijken, vissen en in de buurt rodel- en klimmogelijkheden. Genoeg te beleven en vooral de prettige sfeer nemen we mee. We komen graag weer terug!

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 8Familie24-07-2020

Heerlijk vakantieplek!

Een heerlijke overzichtelijke camping! Veel gezinnen met kinderen tot een jaartje of 8/9 jaar, maar ook genoeg echtparen zonder kinderen. Het zwembad geeft elke dag wat verkoeling, de visvijver is heerlijk vermaak en zorgt voor je avondeten. Heerlijke verse broodjes, op zondag patat en maandag pizza. En vergeet nier een wijntje of biertje aan de bar. Teun en Femke zijn een hartelijke gastheer en gastvrouw! We hebben genoten en bevelen de camping zeker aan. Klein dingetje wat ons betreft: wanneer de camping vol is, vinden wij de sanitaire voorzieningen aan de magere kant. Er ontstaan rijen en het is minder schoon.

• 7Staat v/h sanitair

• 9Familie Zuurbier23-07-2020

Sfeervolle kleinschalige topcamping

Een camping waar je je echt welkom voelt. De opzet van de camping is speels. Geen lange rijen tenten of caravans. Geen lelijke huurtenten maar mooie de Waard huurtenten verspreid over het terrein opgezet, daartussen eigen tenten, campers en/of caravans en een paar safaritenten. Wij hadden een grote speeltuin/grasveld en kampvuurplek voor de tent. De relaxte sfeer die Femke en Teun neerzetten werkt door bij de gasten. Heel ontspannen/gezellig gekampeerd met een peuter en baby. Kneuterig in de positieve zin van het woord! - Familiedouche is top - broodjes service is top - patatjes op zondag zijn top

En dat alles in een mooie omgeving waar ook met baby en peuter genoeg te doen is zonder lange wandelingen (watervallen, meer, riviertjes, rodelen)

• 9Staat v/h sanitair

• 9Familie Mooij20-07-2020

Zorgeloos kamperen in een echte de Waard huurtent

Vanwege de coronacrisis ging onze verre reis dit jaar niet door. Daarom relatief dicht bij Nederland een huurtent bij Femke en Teun gehuurd. En wat is dit ons goed bevallen! Binnen 6u rijden (incl. pauzes) zaten we al te genieten van een drankje bij onze huurtent. De tent is van alle gemakken voorzien (koelkast, kooktoestel, stoelen, lattenbodem, matras,...). Femke en Teun runnen de camping vol passie. En dit merk je aan alles. Vanaf de camping zijn er direct mooie wandeltochten te maken. Daarnaast zijn er genoeg uitstapjes met de fiets of auto te doen. Wij komen zeker nog een keer terug!

• 8Eetgelegenheden

• 10Fam Besling27-06-2020

Top camping in super omgeving

Echt gezellige camping met ruimte, mooi uitzicht, spannende paadjes en hoekjes. Genoeg om je te vermaken zonder vermaak. Ouderwets camperen zoals camperen bedoeld is, op een camping die met liefde wordt gerund. Fris, verzorgd en schoon sanitair. 5 sterrenservice. Goede locatie om dingen te ondernemen. Wandelen, fietsen, karten, rodelen, klimpark, klimrotsen, zwemmeer. Het is allemaal in de buurt. En als je even niets wil is het ook prima vertoeven op de camping.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juni 2020

• 2019
    8Corrie16-09-2019

Aanrader

Fijne camping, mooie plaatsen zowel beschut als in de zon. Relaxte sfeer met erg vriendelijke en behulpzame eigenaren. In de zomer echt leuk voor gezinnen met kinderen. Wij waren hier in september: heerlijk rustig! Sanitair is modern en schoon.

Gereisd met partner in september 2019

• 8Karin24-08-2019

Aanrader!

Ontzettend fijne plek voor mensen met (jonge) kinderen! Mooie ruime plekken, leuke speeltuintjes, een receptie vol met spelletjes voor bij slecht weer. Een mooie visvijver voor de visliefhebber en ontzettend leuke en vriendelijke eigenaren. En dit alles in een prachtige omgeving waar heel veel te zien en te doen is.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Daan & Marieke23-08-2019

Fijne, relaxte camping in mooie omgeving.

Fijne camping om prima te rijden afstand vanuit Nederland. Dit is ideaal met kleine kinderen. De camping zelf is rustig, overzichtelijk en gemoedelijk en de plekken zijn ruim. Erg leuk voor voornamelijk gezinnen met jonge kinderen tot 6 jaar. De eigenaren, Femke & Teun runnen hun camping met enthousiasme maar ook zeker met een relaxte no-nonsense stijl. De omgeving is prachtig (genoeg plekken om te zwemmen vanaf ca 15 minuten rijden) in meren en beekjes). Ook een uitstapje naar de Elzas (prachtige wijnstreek) is zo gemaakt.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019