Tijdelijk €25 aanbetaling

8.6FantastischScore uit 147 reviews
  • 7.7Staat v/h sanitair
  • 7.5Eetgelegenheden

Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

147 Reviews over Les Trexons

• 9Eva22-01-2023

Gemoedelijke charme camping!

Heel fijn en écht gemoedelijke camping. Vriendelijke stel runt dit. Je voelt je erg welkom. De sfeer tussen de gasten en alle kinderen is ook heel gezellig. Pizza’s van de food truck zijn verrukkelijk. Zwembad is klein maar efficiënt. Verder is de camping gewoon mooi. Een camping veld met avondzon, houten klimrek, grote schommel, kampvuur in het midden. Dingen die wij heel leuk vonden in de buurt waren: rodelen en wandelen in de buurt van de Hohneck en de waterval. Deze laatste had geen Oostenrijkse proporties maar was daardoor wel lekker rustig en je kon er fijn in zwemmen/springen. Lunch en handdoek mee.

Ook perfect als camping om de reis naar het verre zuiden te breken.

• 9Joke en Willem20-10-2022

Fijne groene camping

Voor een tweede keer op deze fijne plek gekampeerd in een gereedstaande ‘de Waard’ tent. We voelen ons hier helemaal thuis, de sfeer is relaxt en ongedwongen. De camping is centraal gelegen voor uitstapjes, wandelingen etc. De faciliteiten ( schoon sanitair en broodjes die je kunt bestellen voor ontbijt) waren voor ons voldoende. Femke en Teun zijn zeer gastvrij, betrokken en behulpzaam.

• 9Staat v/h sanitair
  • 8Anneke17-09-2022

Heerlijk, gastvrij en mooi

Mooie ruime camping met veel gevarieerde plaatsen van volle zon tot bijna helemaal schaduw. Femke en Teun zijn gastvrij, staan voor je klaar met een drankje , advies of een praatje. Ze hebben het echt goed voor elkaar!! Behalve maandag, is er elke morgen vers brood van de bakker (de dag ervoor te bestellen) Er zijn 2 speeltuinen voor de kinderen. Een visvijver. En een leuke (speel)beek. In de directe omgeving is er weinig gelegenheid om om 18uur aan tafel te gaan. Maar in Gerardmer zit een fastfoodtentje . De omgeving van de camping, is groen . S nachts hoorde je krekels en uilen. Geen sirenes of veel verkeer. Gewoon fantastische camping!

• 6Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden
  • 9Joost Hendrikse04-09-2022

Mooie familie camping

Camping ligt centraal in de Vogezen. Er zijn verschillende veldjes waarbij je in de schaduw of zon kunt staan. De plekken zijn mooi onderhouden. Stroom op elke plek met waterpunten overal verspreid. Heel veel wandel mogelijkheden in de omgeving. Ook veel activiteiten voor kinderen (let op dat vanaf september dit vaak alleen in het weekend geopend zijn). Fijn sanitair, waarbij de toiletten voorzien zijn van wc papier, handzeep en papieren handdoeken. Het zwembad mocht ivm watertekort niet ververst worden en was daardoor groen. Vriendelijke en behulpzame eigenaren. Een echte aanrader.

• 8Mirjan18-08-2022

mooie plek

Een camping in het hoogseizoen zeer geschikt voor jonge gezinnen met kinderen tot 10 jaar. Grote plekken op het oude gedeelte met veel schaduw, op het nieuwere veld in de volle zon. Electriciteit op het oude gedeelte is een beetje houtjetouwtje, kasten voor 4 plekken, waarbij voor de overige 4 plekken stroom vanaf het nieuwere gedeelte gehaald moet worden dmv verlengsnoeren. Sanitair wordt goed schoongemaakt, maar zijn te weinig aanwezig voor de grote van de camping in het hoogseizoen, regelmatig in de rij gestaan voor het toilet of zonder toiletpapier gezeten. Omgeving veel te zien en mooie wandelingen te maken ook vanaf de camping. Goede info te krijgen bij de receptie. Broodjesservice is perfect in de ochtend. Eigenaren zijn zeer vriendelijk, meedenkend en graag bereid informatie te verstrekken. Fijne vakantie gehad, komen voor de mooie omgeving nog een keer terug.

• 6Staat v/h sanitair
  • 8Bart12-08-2022

Zeer gastvrije leuke camping.

We hadden een prachtige plek bij een van de vele speeltuinen. Goed verzorgde camping. Sanitair was netjes, een enkele keer even wachten voor een wc of douche vrij was. Veel leuke dingen in de omgeving te doen! Teun en Femke (eigenaren) super enthousiast en betrokken. We hadden in frankrijk een arts nodig en Femke heeft de nodige assistentie (ivm vertalingen) verleend.

• 8Diane11-08-2022

Heerlijke weken gehad!

We hebben weer bijna 3 weken op deze camping gestaan. We waren hier voor de 3e keer, onze kinderen zijn nu 6 en 8 jaar. Ik denk dat dit ook wel het leukste is voor deze leeftijd of jongere kinderen. Volgend jaar willen ze toch graag een camping met een (groter) zwembad. Ligging is fantastisch en ook de plaatsen zijn heel ruim. Heel veel te zien en te doen in de omgeving. Mooie wandelingen vanaf de camping te maken. Broodjes in de ochtend is ook heel fijn. Verder is het prima qua hygiëne, er wordt 2x per dag schoongemaakt. Lekker een ijsje eten of een drankje doen bij de receptie is ook fijn. In het hoogseizoen komt er 1x per week een pizzakar (goeie pizza's) Teun (eigenaar) bakt 1x per week pannenkoeken en hij bakt 1x per week friet. 😃 Wat wij jammer vonden was dat de receptie om 19:00 uur gesloten was, waardoor je geen ijsje/drankje in de avond kon halen. Maar we hebben weer enorm genoten ☀️🙂

• 9Familie Van der Zee10-08-2022

Fijne plek

Heerlijke camping! Fijne uitvalsbasis voor prachtige wandelingen met onze kids. Wij hadden een top schaduwrijke plek met uitzicht op de speeltuin. Onze kids van 2, 4 en 5 hebben zich bijzonder goed vermaakt op de camping en bij de beek. Fijn om even te kunnen plonzen in het zwembad of af te koelen met een koud drankje bij de receptie. We hebben nog lang niet alle wandelingen vanaf de camping of iets verder weg gedaan en willen ook nog zeker een keer het hoogteparcour bij Lac Blanc doen, dus we komen zeker terug. Bedankt Femke en Teun!

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 9Marielle30-07-2022

Erg fijne camping in mooie omgeving

Een echte gezinscamping, heel overzichtelijk met plekken met schaduw en plekken met meer zon. De camping heeft leuke Nederlandse eigenaren, waardoor je je snel thuis voelt. Mede door hen, maar ook door de andere campinggasten hangt er een gezellige, ontspannen sfeer. Kinderen kunnen lekker spelen (dammetjes bouwen en trampoline waren bij ons favoriet), zwemmen in het zwembad of bij een kampvuur zitten. De wijnproeverij viel bij ons ook erg in de smaak. Vanaf de camping ben je al gauw bij mooie en leuke uitstapjes.

• 9Bram & Caroline29-09-2021

Voor herhaling vatbaar! :)

Eind september tijdens onze terugreis naar huis met een camper een nacht verbleven op camping Les Trexons. Zeer warm welkom geheten door Femke en Teun. Grote plekken en een fantastisch ongedwongen sfeer. Zeer kindvriendelijk. Gevist in de visvijver, koeien staan vlakbij. Campingterrein is speels ingedeeld. Jammer dat we niet nog meer tijd hadden, we hadden graag nog langer gebleven. Echt een aanrader!!

Camping Les Trexons info

Camping-informatie

• Aantal huisjes op parkBeschikbaar (1)

• CafeBeschikbaar (1)
  • WinkelsNiet beschikbaar