Géén boekingskosten

Camping Les Trexons

FrankrijkLorraine (Lotharingen)Gerbepal

We hebben de beste aanbieders voor Camping Les Trexons voor je op een rij gezet:

8.7FantastischScore uit 138 reviews

Meer camping info

Contact

138 Reviews over Les Trexons

• 9Bram & Caroline29-09-2021

Voor herhaling vatbaar! :)

Eind september tijdens onze terugreis naar huis met een camper een nacht verbleven op camping Les Trexons. Zeer warm welkom geheten door Femke en Teun. Grote plekken en een fantastisch ongedwongen sfeer. Zeer kindvriendelijk. Gevist in de visvijver, koeien staan vlakbij. Campingterrein is speels ingedeeld. Jammer dat we niet nog meer tijd hadden, we hadden graag nog langer gebleven. Echt een aanrader!!

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Marieke27-09-2021

Fantastische, goed onderhouden natuurcamping

Fantastische camping in de natuur met zeer goed onderhouden sanitair. Eigenaren zijn supervriendelijk en behulpzaam. We vonden het ook heel fijn dat je mountainbikes kon huren op de camping!

• 9Femke30-08-2021

Zeer behulpzame campingeigenaren

Een geweldige camping voor mensen met jonge kinderen. Onze meiden (7 en 8 jaar) waren we de hele dag kwijt. :-). Dat zegt genoeg. Ook onze 1-jarige zoon heeft zich prima vermaakt. Van de omgeving hebben we helaas niet veel gezien (schijnt er overigens prachtig te zijn), want onze auto ging op de eerste dag kapot. Hierdoor hebben we gemerkt hoe fantastisch Teun en Femke zijn. Ze hebben ons geweldig geholpen. Teun haalde een deel van ons gezin op toen we waren gestrand (ook al had hij het erg druk). Femke hielp ons communiceren met de mensen van de plaatselijke garage. Daarnaast mochten wij al onze kampeerspullen een paar dagen opslaan op hun camping.

• 9Brigitte van Amelsfort30-08-2021

Les Trexons is een camping waar je wilt zijn

Het is een geweldige camping: gezellig, er kan en mag veel maar niets hoeft! Ik voelde me er meteen erg welkom en Teun en Femke (de campingeigenaren) staan altijd en graag voor je klaar. Geen poespas maar alles is prima in orde. Er zijn plekken voor iedereen: privé, zon, schaduw, op een speelveld. Je vindt er gezinnen, stellen (van alle leeftijden), alleengaanden (van alle leeftijden), kortom een bont gezelschap. Er wordt geregeld iets georganiseerd. Zo is er wekelijks een wijnproefavond (11 wijnen!), een echt circus, een friet en crepesavond (Teun bakt zelf en het smaakt echt heel lekker), een pizza avond. Deze activiteiten zijn erg leuk en je ontmoet op een vanzelfsprekende manier andere gasten, als je dat wilt. De receptie is tevens een ontmoetingsruimte waar je iets kunt drinken, een boek/spel kunt lenen/spelen. Het sanitair wordt goed schoongehouden en de camping is een goede uitvalsbasis voor uitstapjes en wandelingen.

• 9Monique29-08-2021

Fantastisch en absoluut voor herhaling vatbaar!!

Als je het hebt over een charmecamping: dit is er absoluut 1. Van de locatie, de plekken zelf tot de gastvrije, lieve, behulpzame eigenaren (en hun kinderen 😉), het heerlijks van de bakker en de kleinschalige activiteiten die er in het hoogseizoen worden georganiseerd: een kinderwandeling, wijnproeverij, crêpes van Antoine, circusje. Ik was verbaasd dat deze camping 'maar' 2 sterren heeft: het sanitair is mooi, goed ingericht met heet water en wordt 2 x per dag schoongemaakt. Helaas zijn er altijd gasten die het niet nodig vinden (of hun kinderen niet aangeleerd hebben) om de boel achter je schoon te maken. Je kunt wat verder weg om de letterlijke hoogtepunten van de Vogezen te bezoeken, maar ook direct vanuit de camping prachtige wandelingen maken door sprookjesachtige bossen. Er komen veel gezinnen, maar het is een mix van jong en oud en je kunt ook een rustiger plekje vinden. Wij komen zeker terug! Bedankt Femke en Teun!

• 7Melanie28-08-2021

Fijn plekje in de natuur!

Als je van de natuur houdt, de boel de boel graag laat en het niet zo nou neemt. Dan zeg ik zeker een aanrader. Wij daar en tegen hadden de camping niet alleen uitgezocht op locatie, maar ook goede hygiëne sanitair, was voor ons erg belangrijk. De keuze op deze camping is gemaakt ivm de recensies, zowel van fb als op Zoover, zeer goed beoordeeld waren. Helaas het tegendeel meegemaakt. Haren in de putjes van de douche, tegelwerk zowel muur als vloer niet schoon. Bloedvlekken zaten op de tegels. Spinnenwebben. Er lag het hele verblijf (2 weken) al in een douche een make-up watje met doekje op het plankje. Het zwembad water was groen. Werd niet onderhouden. Wifi was zwak. Hygiëne sanitair gemeld bij de eigenaren, echter was er geen verbetering. De eigenaren zijn zichtbaar. Ze organiseren leuke activiteiten. Het kampvuur mocht je zelf aanmaken en was het hoogtepunt. Kids hebben zich goed vermaakt. Dat is het belangrijkste.

• 5Staat v/h sanitair
  • 8Jessica10-08-2021

Fijne, knusse camping in de prachtige Vogezen

Super fijne tijd bij Teun en Femke! Mooie groene, ruime plekken en een gezellige sfeer. Hoogtepunt voor onze jongens was elke avond het kampvuur. En zoveel te beleven en ontdekken in de directe omgeving. Aanrader dus!

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 9Marian Van Holt30-07-2021

Heerlijk

De camping heeft een perfecte ligging in een mooie natuurlijke omgeving. De eigenaren zijn zeer relaxed en behulpzaam en de sfeer is fantastisch. Wij komen zeker terug voor nog meer mooie wandelingen.

• 8Staat v/h sanitair
  • 9van Dijk23-09-2020

Geweldige camping voor gezinnen met jonge kinderen

Wat ons het meest aantrok op de camping waren: de gezellige sfeer, de leuke inrichting voor (kleine) kinderen, veel speelvriendjes voor de kinderen, de zeer goede staat van het sanitair (ook netjes schoon gehouden) en zeker ook de eigenaren Femke en Teun die het gewoon hartstikke leuk doen.

• 9Marijke21-09-2020

Gastvrij, kindvriendelijk, goed voor elkaar!

Femke en Teun zijn prima gastvrouw en gastheer. Attent. Fijne camping voor mensen met en zonder kinderen. Mooi vernieuwd sanitair met zelfs aankleedtafel en kinderdouche, douche voor mensen met een beperking. Verse broodjes s 'morgens, speeltoestellen en volop speelruimte voor kinderen. Leesvoer en spelletjes, ijsjes, loslopende kippen! kampvuurplaats, speelbeekje, visvijver. Tussen de kampeerplekken staan picknicktafels. Coronaproof bij het sanitair en de receptie

• 7Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar