Camping Les Sapins

8.9Fantastisch

Frankrijk, Lorraine (Lotharingen), Gérardmer (Vosges)

8.9Fantastisch

• 8.8Staat v/h sanitair

Meer camping info
Tonen op kaart

6 reviews over Camping Les Sapins

• 2019
    9Marja van Eijk28-07-2019

fijne camping voor rust en een mooie omgeving.

les Sapins is een nette en rustige camping. Er is keurig sanitair, een broodjes service en een kleine kamp"winkel" voor wat plaatselijke producten. De camping is groen en heeft veel schaduw plekken. De camping ligt dicht bij het meer, op circa 200 meter lopen. Er is geen animatie of activiteiten, buiten een wijnproeverij en een kraampje van een plaatselijke ondernemer met producten van de streek. Fijne douches, alleen jammer dat je tussen 22 en 7 uur niet mag douchen, en dat de douche dan ook echt uitgezet wordt. Zeker op hete dagen vind ik dit niet vriendelijk naar de gasten.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 2018
    8Ad18-02-2018

Goede camping

Aangezien we liever een wat kleine camping bezoeken kozen we niet voor de direct aan het meer gelegen grote camping. De paar honderd meter lopen naar het meer hadden we daar graag voor over. Een beetje luieren aan het water combineerde we met een paar wandelingen in de bergen die het meer omringen. Een paar rondwandelingen staan op de kaart die we bij de camping kregen. Bij de VVV is een boekje te koop met 13 wandelingen in de nabije omgeving. Wij liepen naar de waterval en de wandeling "The right side of the lake Gérardmer". Als je een wandeling wilt lopen moet je vaak wel rekening houden met een paar flinke klimmen en afdalingen maar de uitzichten zijn dan ook geweldig. Een mooie plek om een aantal dagen te verpozen!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2017

• Oude reviews

9Van Geirt Liliane10-10-2016

heel mooie en goed gelegen camping

heel rustige camping met verouderd maar proper sanitair de eigenaren zijn heel vriendelijk en verkopen lekkere wijn lopend naar het meer en het stadje spijtig het meer kan je niet rondwandelen prachtig stadje met vele restaurant en winkels

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2016

• 8Timon Nagel29-08-2013

Nette, eenvoudige camping, gastvrije eigenaren

Eenvoudige en rustige camping met gedateerd, maar netjes en schoon, sanitair. Op loopafstand van het meer waar je heerlijk kunt zwemmen. Een prachtige omgeving en 15 min. lopen naar het gezellige dorp. En dat in combinatie met een lage prijs en zeer gastvrije eigenaren maakt dat we hier een heerlijke vakantie hebben gehad.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

• 7John & Hilly20-08-2007

Camping ligt op loopafstand ( 5 min.) van het meer en Gerardmer ( ca. 15 min. lopen). De camping is langgerekt van vorm en het eenvoudige, maar schone sanitair, staat nabij de ingang/receptie. Vanwege het slechte weer niet lang gebleven, maar wat we van de omgeving hebben gezien is mooi.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2007

1 tip over Camping Les Sapins

• Timon Nagel, 29-08-2013

Tour de Merelle: een uitkijktoren op ca. 1 uur wandelen vanaf de camping (maar ook met de auto te bereiken). Schitterend uitzicht over het meer en dorp!

1 vraag over Camping Les Sapins

• Wim, 20-07-2019

Honden

Mogen er honden op de camping

• Gratis wifiOp de kamer

• Op het terreinOpslag voor ski benodigdheden, Terras