Camping Les Sapins

4 reviews over Camping Les Sapins in het Nederlands

Goede camping

Ad
18-2-2018

Aangezien we liever een wat kleine camping bezoeken kozen we niet voor de direct aan het meer gelegen grote camping. De paar honderd meter lopen naar het meer hadden we daar graag voor over.

Een beetje luieren aan het water combineerde we met een paar wandelingen in de bergen die het meer omringen. Een paar rondwandelingen staan op de kaart die we bij de camping kregen. Bij de VVV is een boekje te koop met 13 wandelingen in de nabije omgeving. Wij liepen naar de waterval en de wandeling "The right side of the lake Gérardmer". Als je een wandeling wilt lopen moet je vaak wel rekening houden met een paar flinke klimmen en afdalingen maar de uitzichten zijn dan ook geweldig. Een mooie plek om een aantal dagen te verpozen!

heel mooie en goed gelegen camping

Van Geirt Liliane
10-10-2016

heel rustige camping met verouderd maar proper sanitair

de eigenaren zijn heel vriendelijk en verkopen lekkere wijn

lopend naar het meer en het stadje

spijtig het meer kan je niet rondwandelen

prachtig stadje met vele restaurant en winkels

Nette, eenvoudige camping, gastvrije eigenaren

Timon Nagel
29-8-2013

Eenvoudige en rustige camping met gedateerd, maar netjes en schoon, sanitair. Op loopafstand van het meer waar je heerlijk kunt zwemmen. Een prachtige omgeving en 15 min. lopen naar het gezellige dorp. En dat in combinatie met een lage prijs en zeer gastvrije eigenaren maakt dat we hier een heerlijke vakantie hebben gehad.

2007

Camping ligt op loopafstand ( 5 min

John & Hilly
20-8-2007

Camping ligt op loopafstand ( 5 min.) van het meer en Gerardmer ( ca. 15 min. lopen). De camping is langgerekt van vorm en het eenvoudige, maar schone sanitair, staat nabij de ingang/receptie. Vanwege het slechte weer niet lang gebleven, maar wat we van de omgeving hebben gezien is mooi.

We hebben een aantal aanbieders voor Les Sapins voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Sapins in Gérardmer (Vosges), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Sapins zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.