Hotel La Jamagne

8.4FantastischScore uit 12 reviews
  • 9.3Ligging t.o.v. pistes

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

12 Reviews over La Jamagne

• 10Benni17-08-2018

Een echte topper

We verbleven een week in het hotel om in de buurt te gaan wandelen. Heel goede ligging. Dicht bij het centrum en het meer. Mooie kamer. Heel vriendelijk personeel. Lekker eten zowel in de morgen als de avond. De wijnkaart : ruime keuze met prijzen voor ieders beurs. Heel proper. Een echte aanrader.

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 7Geert De Smet06-09-2014

Good hotel

Good but not top. Very friendly staff. Good room. Nice lounge. Diner moderate (food as well as service). Breakfast food ok but again weak service (uncleaned tables - personnel running around). Shortage of parking place (although confirmed at reservation).

• 8Dirk28-06-2013

Prima Hotel voor één overnachting.

Een prima hotel voor één overnachting. De kamer aan de kleine kant. Het toilet was wel heel smal. De hygiëne was uitstekend en de maaltijden waren goed. Helaas geen terras.

• 8Colsebbe26-07-2011

Bémol pour le repas du soir en demi-pension

Bon hôtel mais le repas du soir est un peu "léger". Heureusement que le chariot fromages est là pour caler les estomacs voraces.

• 10Gino10-02-2011

Schitterend hotel. Voor herhaling vatbaar!!!

Lekker eten. Het eten wordt mooi geserveert. Personeel beleefd en vriendelijk. Belgische bieren zoals Duvel te verkrijgen bij de maaltijden. Mooie gezellige bar, ook leuk zwembad. Mooie kamers met groot balkon. Bij leven en welzijn komen we hier zeker nog terug.

• 10Ligging t.o.v. pistes
  • 10François Gino10-02-2011

Fantastisch hotel

Zeker voor herhaling vatbaar. Lekker eten. Creatieve kok. Het eten wordt mooi geserveert. Gratis draadloos internet op de kamer is ook een pluspunt. Personeel beleefd en vriendelijk. Belgische bieren zoals o.a. Duvel en Chimay te verkrijgen bij de maaltijden. Er stond een wagen voor onze wagen geparkeerd waardoor we niet weg konden rijden van de parking. Na dit te hebben gemeld aan de receptie werd alles in het werk gesteld om dit probleem op te lossen. Er werden meteen op verschillende plaatsen affiches opgehangen, waardoor de eigenaar van de wagen binnen de kortste keren gevonden werd. Mooie gezellige bar, alsook leuk zwembad. Skipistes binnen de 3 kilometer gelegen. Bij leven en welzijn komen we hier zeker nog terug.

• 10Ligging t.o.v. pistes
  • 8andre leys (sec. Ventouxvrienden dendermonde)16-06-2010

Wij waren er met een groep van 30 personen. (De Ventouxvrienden - ,Dendermonde). Ontvangst was zeer aangenaam. Het eten was zoals u er zou zijn alleen. Goed klaar gemaakt en evrzorgd. De kamers waren schitterend. Kortom wij gaan er volgend terug met de groep.

• 8JanBert07-06-2010

op niveau

het eten was geweldig, prima ontbijtbuffet, een warme lunch (2 gangen) en het avonddiner (4 gangen), uitstekend opgediend.

• 9yvan verheyden diepenbeek26-07-2009

uitstekend hotel

uitstekend hotel met een verfijnde keuken en een uitgebreid ontbijtbuffet superieure kamers zijn zeer ruim met aparte badkamer en apart toilet ligging kamer aan straatkant stoort niet echt

• 7Hans05-07-2009

Leuke bestemming.

Dit is de tweede maal dat wij het hotel bezoeken en de algemene kwaliteit is verbeterd op het zwembad na.

Het hotel heeft nette voldoende ruime vernieuwde kamers. Er is ook een private parking voor de hotelgasten. Je bekomt een verzorgd ontbijtbuffet en avondmaal; De wijnen zijn er normaal geprijsd. Het personeel is vriendelijk en de bediening vlot. Jammer dat het water in het zwembad echt te koud is.

Het hotel ligt mooi dicht tegen het centrum van Gerardmer en ook niet ver weg van de Elzas; dus er is hier heel wat te beleven in de beurt. Voor wie van mooi huislinnen houd: Le jaquart Français en Linvoges zijn dan een must!

Hotel La Jamagne info

• KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar