Hotel La Jamagnestersterster

9.6Fenomenaal

Frankrijk, Lorraine (Lotharingen), Gérardmer (Vosges)

9.6Fenomenaal

• 8.4Ligging t.o.v. pistes

• Sauna
Tonen op kaart

12 reviews over Hotel La Jamagne

• 2018
    10Benni17-08-2018

Een echte topper

We verbleven een week in het hotel om in de buurt te gaan wandelen. Heel goede ligging. Dicht bij het centrum en het meer. Mooie kamer. Heel vriendelijk personeel. Lekker eten zowel in de morgen als de avond. De wijnkaart : ruime keuze met prijzen voor ieders beurs. Heel proper. Een echte aanrader.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in augustus 2018

• Oude reviews

8Dirk28-06-2013

Prima Hotel voor één overnachting.

Een prima hotel voor één overnachting. De kamer aan de kleine kant. Het toilet was wel heel smal. De hygiëne was uitstekend en de maaltijden waren goed. Helaas geen terras.

Gereisd met vrienden in juni 2013

• 10Gino10-02-2011

Schitterend hotel. Voor herhaling vatbaar!!!

Lekker eten. Het eten wordt mooi geserveert. Personeel beleefd en vriendelijk. Belgische bieren zoals Duvel te verkrijgen bij de maaltijden. Mooie gezellige bar, ook leuk zwembad. Mooie kamers met groot balkon. Bij leven en welzijn komen we hier zeker nog terug.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in februari 2011

• 10François Gino10-02-2011

Fantastisch hotel

Zeker voor herhaling vatbaar. Lekker eten. Creatieve kok. Het eten wordt mooi geserveert. Gratis draadloos internet op de kamer is ook een pluspunt. Personeel beleefd en vriendelijk. Belgische bieren zoals o.a. Duvel en Chimay te verkrijgen bij de maaltijden. Er stond een wagen voor onze wagen geparkeerd waardoor we niet weg konden rijden van de parking. Na dit te hebben gemeld aan de receptie werd alles in het werk gesteld om dit probleem op te lossen. Er werden meteen op verschillende plaatsen affiches opgehangen, waardoor de eigenaar van de wagen binnen de kortste keren gevonden werd. Mooie gezellige bar, alsook leuk zwembad. Skipistes binnen de 3 kilometer gelegen. Bij leven en welzijn komen we hier zeker nog terug.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in februari 2011

• 8andre leys (sec. Ventouxvrienden dendermonde)16-06-2010

Wij waren er met een groep van 30 personen. (De Ventouxvrienden - ,Dendermonde). Ontvangst was zeer aangenaam. Het eten was zoals u er zou zijn alleen. Goed klaar gemaakt en evrzorgd. De kamers waren schitterend. Kortom wij gaan er volgend terug met de groep.

Gereisd met vrienden in mei 2010

• 8JanBert07-06-2010

op niveau

het eten was geweldig, prima ontbijtbuffet, een warme lunch (2 gangen) en het avonddiner (4 gangen), uitstekend opgediend.

Gereisd met vrienden in juni 2010

• 9yvan verheyden diepenbeek26-07-2009

uitstekend hotel

uitstekend hotel met een verfijnde keuken en een uitgebreid ontbijtbuffet superieure kamers zijn zeer ruim met aparte badkamer en apart toilet ligging kamer aan straatkant stoort niet echt

Gereisd met partner in juli 2009

• 7Hans05-07-2009

Leuke bestemming.

Dit is de tweede maal dat wij het hotel bezoeken en de algemene kwaliteit is verbeterd op het zwembad na.

Het hotel heeft nette voldoende ruime vernieuwde kamers. Er is ook een private parking voor de hotelgasten. Je bekomt een verzorgd ontbijtbuffet en avondmaal; De wijnen zijn er normaal geprijsd. Het personeel is vriendelijk en de bediening vlot. Jammer dat het water in het zwembad echt te koud is.

Het hotel ligt mooi dicht tegen het centrum van Gerardmer en ook niet ver weg van de Elzas; dus er is hier heel wat te beleven in de beurt. Voor wie van mooi huislinnen houd: Le jaquart Français en Linvoges zijn dan een must!

Gereisd met partner in juli 2008

• 8Damien13-05-2007

Wij zijn nu al 3x naar dit hotel geweest, het is een ideale ligging om de vogezen te verkennen, Als je boekt kan je beter bij de reservering een vernieuwde kamer vragen, die zijn heel comfortabel, mooi, in vergelijking met een oudere kamer is er een serieus verschil!!! alles valt goed mee, het ontbijt is zeer goed, het avondeten is verzorgd en lekker! een mooi en rustig binnenzwembad, enig minpuntje; nogal koud water in het zwembad. een echte aanrader dit hotel!!!!!

Gereisd met vrienden in september 2006

• 8Alette04-07-2005

Hotel Jamagne is in het centrum, op ongeveer op 150m van het meer gelegen. Wel langs een drukke weg. Vooral bij warm weer vervelend omdat de kamers aan de voorkant veel last hebben van lawaai als je t raam open laat. Kamers aan de achterkant (parking) zijn rustiger maar wel van s'morgens tot in de namiddag volle zon dus zeer warm. Vraag een vernieuwde kamer met parket. Zijn veel mooier dan de oude kamers (met vloerbedekking) Diner is erg lekker. Voor half pension enkel keuze van voorgerecht, rest vast menu. Kunt wel evt. mits supplement wijzigen. Voor ons niet nodig want we vonden het menu heel lekker. Zeer vriendelijk personeel. En onze hondjes waren ook welkom. Kortom prima hotel. (Als je s' nachts je venster kunt toe houden :-))

Gereisd in juli 2005

0 tips over Hotel La Jamagne

0 vragen over Hotel La Jamagne

Hotel La Jamagne info

• Aantal sterrenstersterster
      • VerzorgingHalfpension
      • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Verwarmd

• Afstand tot strand300 m