Hotel Des Bainsstersterster

6.7Voldoende

Frankrijk, Lorraine (Lotharingen), Gérardmer (Vosges)

Op vakantie geweest naar Des Bains?

6.7Voldoende

• 9Ligging t.o.v. pistes

• Kinderopvang
Tonen op kaart

6 reviews over Hotel Des Bains

• 7de maesschalck08-08-2012

goed gelegen hotel

met ruime parking aan het meer en het centrum gelegen,zeer vriendelijke mensen.helaas ook met minpunten,geen lift, geen airco, geen restaurant,geen kluisje,geen minibar,vroeg gesloten.zeker een aanrader voor 1 nacht.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in juli 2012

• 8JR27-09-2010

Prima prijs/kwaliteitverhouding!

Vriendelijke ontvangst. De jonge eigenaars doen erg hun best. Kamers redelijk klein, maar zeer schoon met een perfecte, volledig nieuwe badkamer met een luxe douche! Ontbijtbuffet is zonder meer goed.

Gereisd met vrienden in september 2010

• 8Nathalie en Reinoud11-08-2010

Prima hotel!

Wij zijn een aantal dagen in Gerardmer geweest en ons verblijf was in dit hotel. De kamers zijn compleet gerenoveerd. Zeer moderne badkamer en in chalet stijl slaapkamer. De slaapkamer is niet al te groot, maar prima voor een aantal nachten. Het ontbijt is prima,keuze genoeg, ook de ontbijtzaal is gerenoveerd. Ze zijn erg gastvrij! Goede ligging t.a.v. het meer en het centrum. En een zeer goede prijf kwaliteit verhouding! Wij zien hier vrij negatieve berichten staan maar dat is zeker niet verdiend.

Gereisd met partner in juli 2010

• 7Wil van Dijk05-06-2009

Goed en niet duur

Het hotel is van 1890 en dat is ook wel te zien. De nieuwe jonge eigenaren hebben al het nodige gedaan maar er is nog steeds het nodige opknapwerk te verrichten. Het trappenhuis in het midden van het hotel is erg mooi. De kamers zijn goed maar wel gedateerd en het personeel is vriendelijk. Gezien de relatief lage prijs krijg je voldoende waar voor je geld. Het ontbijt is voor Franse begrippen prima. Achter het hotel is een parkeerplaats. Het hotel heeft geen restaurant maar die zijn er genoeg in de omgeving. De bar is al vroeg gesloten. De ligging is prima, dicht bij het meer en bij het centrum. Voor goedkoop overnachten en een goed ontbijt is dit een prima hotel. De bedden waren ook prima. Ontbijten kun je vanaf 8 uur. Wij hebben met de motor prachtige tochten gemaakt in de omgeving van Gerardmer.

Gereisd met vrienden in juni 2009

• 6Hans Drost04-06-2009

Prima prijs/kwaliteit

Gedateerd hotel. Vroeger waarschijnlijk een statig hotel, nu redelijk verouderd. Kamers zijn nogal "jaren 70", maar wel erg schoon. Bedden zijn prima. Ontbijt is uitstekend. Verder heeft het hotel geen restaurant. Voor het diner moet je dus naar één van de andere, zeer nabij gelegen, restaurants. Ligging is prima. Vlakbij het "centrum" van Gerardmer, maar ook vlakbij het meer . Voor ons diende het als uitvalsbasis voor motortochten. Maar Gerardmer is ook een prima basis voor fietsers en wandelaars.

Gereisd met vrienden in juni 2009

• 4Frank04-03-2009

Dit nooit meer

Al weer een aantal jaren geleden zijn we hier een dag of acht geweest; van ellende eerder vertrokken, met name vanwege de miserabele kwaliteit van het eten en de beroerde kamers. Het hotel ligt op zich aardig tussen het centrum en het meer.

Gereisd met partner in maart 2009

0 tips over Hotel Des Bains

0 vragen over Hotel Des Bains

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurTV

• ReceptieExpress check-in & check-out
      • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Terras
      • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Krant

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats