Tijdelijk €25 aanbetaling

De La Route Verte

6.1VoldoendeScore uit 8 reviews
  • 5.5Ligging t.o.v. pistes

• Airconditioning

We hebben de beste aanbieders voor Hotel De La Route Verte voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

8 Reviews over De La Route Verte

• 3Maria03-09-2017

Nooit meer

Geen hotel waar je de tweede keer naar toe gaat. Een drankje na een dagje weg en voor het eten is er niet bij. Ik was er met een groep en dan duurt het ruim een half uur voor iedereen n drankje heeft en na het eten gaat meteen het licht uit. Kan met 30 graden op je kamer zitten.

• 5Ligging t.o.v. pistes
  • 6richard groeneveld11-07-2017

teveel beloftes en te weinig personeel

als eerste: Het eten (Diner) was redelijk alleen omdat de eigenaresse met haar moeder alles alleen deed, duurde het veel te lang , het ontbijt rampzalig (een croissant pp. en vaak was er geen beleg, brood of thee meer, en de kamers een matig voldoende voor de prijs. Aangekondigde Spa/sauna bleek niet te werken... Geen bargedeelte etc. etc. Om 21.30 werd er niet meer geschonken in het hotel. Personeel sprak geen Engels

• 3Ligging t.o.v. pistes
  • 8Gj29-06-2017

Leuk maar er moet wel wat gebeuren

Dat het hotel onlangs is overgegaan in een andere eigenaar ,die zich nog echt moet gaan specialiseren . Het ontbijt is echt op zijn Frans .daarin tegen is het diner goed verzorgd. Het hotel ligt wel gunstig voor mooie uitstapjes en ook niet veraf vat het gerardmer meer . En toeval of niet wij hadden in ieder geval prachtig weer wat natuurlijk zeer prettig is

• 4Annie13-06-2017

Geen hotel om aan te bevelen

Maaltijden lieten te wensen over, consumpties meteen afrekenen bij diner en briefje van €50 wordt niet geaccepteerde, drankjes werden mee terug genomen. Ik was met een groep maar veel borden gingen half vol mee terug. Bestek van het voorgerecht werd van je bord afgehaald en weer op tafel gelegd voor het hoofdgerecht. Ontbijt zeer karig croissant, stukjes stokbrood, jam, ham en kaas . 1 schijfje boter op een schoteltje voor 4 pers. soms was het plakje zo dun dat je te weinig eraan had. En je moest telkens gaan vragen om iets aan te vullen. Kamer schoon maar erg gedateerd, geen gordijnen, weinig kastruimte, handdoeken die op de grond lagen voor was werden weer aan haakje aan deur gehangen. Er is een wisseling van eigenaren geweest, deze 2 dames moeder en dochter spreken geen Nederlands zoals wel vermeld staat, doen ook weinig moeite om je te begrijpen. Al met al geen hotel om iemand aan te bevelen, ik ga er beslist niet meer heen.

• 7Caubergh Luc17-09-2015

Ouder hotel

Zeer vriendelijke uitbaters,een ouder hotel dat wel een opfrisbeurt kan hebben,wij hadden een kamer aan de straatkant maar hadden weinig last van het verkeer.De kamer was proper maar tapis plain op de grond waar ook honden welkom zijn is niet erg hygiënisch.In de WC en badkamer waren er ook glimwormpjes die voorkomen in vochtige ruimtes.Ook heel eigenaardig er was geen enkele verwarming aanwezig dus in de winter of als je vochtige klederen hebt is dit wel een probleem.Het ontbijt was met heerlijke croissants en broodjes er mocht wel wat afwisseling zijn in het beleg want dit was telkens ham en kaas,roerei en kleine vettige worstjes.Het avondeten was telkens zeer goed met een keuze uit 2 voorgerechten 1 hoofdgerecht ,een kaastafel waaruit je uit vele kazen kon kiezen en 4 desserts.

• 6Ligging t.o.v. pistes
  • 8Touring Wheels28-06-2013

Prima hotel

Hebben daar verbleven met een motorclub (10 moto's) van 17 tot 21 juni 2013. Alle motoren stonden in de garage. Kamers zijn wat verouderd maar zeer proper. Zeer goed bed en bedlinnen werd dagelijks ververst. Had kamer met balkon met zicht op straatkant. Voor Frankrijk was het ontbijt beter als gewoonlijk en het diner steeds 4 gangen (kaastafel inbegrepen). Uitbaatster heeft ons vertroeteld. Het was een prettig en zeer aangenaam verblijf.

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 7Kenny22-06-2013

best een leuk motorhotel

Leuk hotel als je bvb met een groep in de vogezen komt motorrijden. Kamers zijn zeer duidelijk aan vernieuwing toe, maar anderzijds maakt mij dit niet veel uit aangezien we er enkel geslapen hebben. Geen zeepbakje aanwezig in de kamer, bij anderen soms wel. Sommige kamers waren ook mooier, sommige dan weer met terras, anderen niet. En de prijs blijft hetzelfde dus je moet wat geluk hebben blijkbaar. Ruime garages voor de moto's (en we waren met 10). De uitbaters zijn zeer vriendelijk en doen al het nodige om je ten dienste te zijn. Laatste avond hebben we zelfs enkele flessen wijn gratis gekregen om afscheid te vieren. Ontbijt wat beperkt maar lekker. Avondeten zeer lekker en variabel, echt de moeite. Enige nadeel is dat je bij het ontbijt de servietten nog hebt van de avond ervoor. Na ontbijt worden ze pas vervangen.

• 0Irene Maan18-06-2012

Leuk hotel, wat gedateerd.

Leuk hotel. Ongeveer een 20 minuten lopen van het meer, maar goed te doen. Het hotel is verouderd, maar wel schoon. Het eten is simpel, maar goed, 7 dagen ander menu gekregen. Vriendelijke mensen. De kamers worden elke dag schoongemaakt en alle dagen schone handdoeken. Ik vind het niet kindvriendelijk, omdat het aan een drukke doorgaande weg ligt.

• 6Jan-Nelwendels25-05-2012

erg gedateerd hotel

hotel la route verte is een hotel uit de jaren 70. Het heeft wel wat achterstallig onderhoud. De eetzaal ziet er wel leuk uit. De kamers zijn klein evenals de douche. Dit is een verdiepte bak in de bodem en dat was het wel. Het ontbijt is in orde, het eitje konden we gieten maar nadat we er wat van gezegd hadden was het in oke. Het diner was redelijk wat overeen kwam met de prijs. Ook ligt het hotel ver van het centrum, ongeveer 1km.

Hotel De La Route Verte info

Het complex