Hostel Auberge de la Poulcière

HostelWeer vandaag24°12°

Plaats als eerst een review!

We hebben een aantal aanbieders voor Auberge de la Poulcière voor je op een rij gezet:

1 review over Hostel Auberge de la Poulcière in het Nederlands

rustig gelegen

peeters
14-6-2012
  • Ligging t.o.v. pistes7

Vriendelijk personeel rustig gelegen grote ruime kamers

Eten is in orde de eigenaar is de kok.

Ontbijt is basic :confituur broodje en ctoisant met fruitsap en koffie voor 9 €

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Auberge de la Poulcière in Gérardmer (Vosges), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Auberge de la Poulcière zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hostel Auberge de la Poulcière scoort een 0 uit 10 op basis van 1 reviews.