• Type accommodatie

• Faciliteiten

• Waardering

Sorteren

vakanties Gérardmer (Vosges)

Reviews over Gérardmer (Vosges)

Leuke stad, mooie omgeving.

Walter Jaegermann
    24-8-2017

Voldoende te doen in de nabije omgeving. Mooi meertje, leuk om te doen met waterfiets of elektroboot. Horeca-aanbod ruim voldoende. Veel souvenir en gift-shops.

komen hier zeker nog terug

Van Geirt Liliane
    10-10-2016

heel mooi stadje en op het meer kan je varen

spijtig dat je het meer niet rond kunt wandelen of fietsen

vele restaurants en winkels

Gezellige bruisende plek.

Sofieenwim
    9-8-2016

Mooi meer. Je kunt er helemaal rond wandelen (dat pad is echt niet geschikt voor fietsers) of fietsen (neem dan maar de gewone wegen). Uitkijktoren van Merelle is wel eens leuk om te doen. Niet gaan eten in Lido vlak aan het meer (geen fietsen welkom en kwam af met een stom excuus dat hij na zijn eerste bediening tijd nodig had vooraleer hij aan de tweede kon beginnen en dus kregen we om half twee gewoon niets meer te eten!). Gezellige winkelstraat met leuke winkeltjes.

Mooie omgeving met veel mogelijkheden.

A. Bloemendaal
    21-12-2015

Fijne ervaringen in een Frans stadje met een leuke markt en heel veel prachtige uitstapjes voor elk wat wils.

Leuk, toeristisch dorp

Henk
    15-8-2015

Als je in Valkenburg (L) bent geweest: daar lijkt het best wel op. Leuke winkelstraat, maar wen er wel aan dat tussen 12 en 14 uur winkels gesloten zijn.

Gérardmer (Vosges) scoort een 7,5 uit 10, op basis van 49 reviews