vakanties Gérardmer (Vosges)

Reviews over Gérardmer (Vosges)

Een echte topper

Benni,
    17-8-2018

We verbleven een week in het hotel om in de buurt te gaan wandelen. Heel goede ligging. Dicht bij het centrum en het meer. Mooie kamer. Heel vriendelijk personeel. Lekker eten zowel in de morgen als de avond. De wijnkaart : ruime keuze met prijzen voor ieders beurs. Heel proper. Een echte aanrader.

Goede camping

Ad,
    18-2-2018

Aangezien we liever een wat kleine camping bezoeken kozen we niet voor de direct aan het meer gelegen grote camping. De paar honderd meter lopen naar het meer hadden we daar graag voor over.

Een beetje luieren aan het water combineerde we met een paar wandelingen in de bergen die het meer omringen. Een paar rondwandelingen staan op de kaart die we bij de camping kregen. Bij de VVV is een boekje te koop met 13 wandelingen in de nabije omgeving. Wij liepen naar de waterval en de wandeling "The right side of the lake Gérardmer". Als je een wandeling wilt lopen moet je vaak wel rekening houden met een paar flinke klimmen en afdalingen maar de uitzichten zijn dan ook geweldig. Een mooie plek om een aantal dagen te verpozen!

Prima hotel, aardig personeel

Walter Jaegermann,
    24-8-2017

Mooie kamers, ruim. Luxe uitstraling, compleet ontbijt. Het personeel loopt echt een tandje harder dan normaal. Tijdens ons verblijf spraken alle aangesproken personeelsleden zeer behoorlijk engels. Mooi zwembad (binnen, buiten zijn we niet aan toegekomen) Spa, sauna. Correcte bediening door restaurant personeel, ook hier goed met engels. Mooie omgeving, meerdere uitstapjes gemaakt. Het stadje Gérardmer heeft een groot aantal restaurants als je buiten het hotel wil eten. Kortom: aanrader.

Heel mooi chalet

fam. Schipperen,
    30-7-2017

Het huisje is mooi en zeer volledig ingericht, comfortabel en super schoon. Behulpzame beheerder. Gérardmer is een leuk plaatsje: volop terrasjes en restaurants en een mooi meer. Voor ons een ideale combinatie van een levendig stadje en de mooie natuur van de bergen.

Fantastisch, geweldig wat een verwennerij

A. Braaksma,
    29-7-2017

zwembad niet gebruikt en de kinderen waren er niet bij dus dat is dan moeilijk te beoordelen maar wat hebben we genoten een groot feest om hier te kunnen logeren.

Gérardmer (Vosges) scoort een 7,9 uit 10, op basis van 49 reviews