Hotel B&B Nancy Frouard 1

7.9Goed

Frankrijk, Lorraine (Lotharingen), Frouard (Meurthe et Moselle)

7.9Goed

We hebben een aantal aanbieders voor B&B Nancy Frouard 1 voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel B&B Nancy Frouard 1

• 2019
    7Mirjam03-08-2019

Als tussenstop voor herhaling vatbaar!

Boek met je (kleine) kinderen een 4 persoons kamer met vide! Kinderen slapen dan boven op eenpersoonsbedden; er is boven een traphekje voor de trap. In de douche is een verhoogde douchebak die je voor kleine kinderen ook als zitbad kunt gebruiken. Ook de douchekop kon op kinderhoogte. Wij hadden een gerenoveerde nette kamer; goed geïsoleerd qua geluid; niet groot qua bewegingsruimte, maar voor een nachtje prima te doen. Fijne bedden; groot tweepersoonsbed! De airco maakt wel veel herrie. Geen gebruik gemaakt van de faciliteiten. Vrijwel direct langs de snelweg; geen last van geluid omdat het hoger ligt. Voor de pubers: Prima wifi en de bekende fastfoodketens op loopafstand!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9A de Korte06-03-2019

Het was echt goed alles keurig in orde een min punt er was maar een Nederlandse Tv zender, dat is jammer maar de rest is alles in orde.

Gereisd met partner in maart 2019

• Oude reviews

7Harold27-07-2014

Eenvoudig hotel, prima voor 1 nacht

In dit hotel verbleven tijdens de terugreis vanuit Zuid-Frankrijk. Eenvoudig hotel. Ligging goed, direct aan de Route du Soleil. Frouard 1 en Frouard 2 zitten direct naast elkaar. Parkeren kan gratis naast het hotel. We hadden een 4-persoonskamer gereserveerd. Er staan in die kamers twee 1-persoonsbedden op een vide die is af te sluiten met een traphakje. Leuk voor kinderen. Beneden staat een tweepersoons kingsize bed. TV (met alleen Franse zenders), airco (gratis) en WiFi (gratis) zijn aanwezig. Kamers verder erg eenvoudig en met Franse slag schoongemaakt. Spinnenwebben hingen nog aan de plafonds. Ontbijt kost niet veel (6 euro voor volwassenen, 3 euro voor kinderen), maar stelt ook erg weinig voor. Droge croissants en als beleg alleen maar jam en Nutella. Op loopafstand zijn meerdere fastfoodrestaurants. Prima voor 1 nacht, alleen het ontbijt zou ik hier overslaan.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 8Linda en gezin19-08-2012

Verassend goed

Wij hadden met onze 2 kinderen van 6 en 1 jaar een vier persoonskamer. De indeling van deze kamer was verassend. Op een soort ruime vide stonden 2 bedden en in de kamer zelf een comfortabel groot 2 persoonsbed. Het zag er modern uit en was hardstikke schoon. Het ontbijt wat erg simpel maar voldeed. Kom je 's avond aan kan je tegenover het hotel nog naar een fastfood restaurant. Prima hotel om even goed uit te rusten en de volgende dag verder te rijden. Tip: ga je naar buiten en is de receptie al gesloten vergeet dan de code van de deur niet mee te nemen anders kom je er niet in.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 8annemiek21-08-2010

Leuk zo'n maisonette

We hebben hier overnacht in een 4 persoonskamer met z'n vijven. Het was midden in de nacht en er waren geen 3 persoonskamers meer. Dus namen we hier maar genoegen mee.

De kinderen vonden het heel leuk en grappig om een kamer boven te hebben. Met de trap konden ze naar boven gaan. Het lijkt een beetje op een maisonnette.

Omdat we met zijn vijven een kamer hadden geboekt hebben wij geen ontbijt gereserveerd. Jammer was wel dat je dat niet achteraf kon nemen, de receptioniste heeft nog wel gebeld met het nabijgelegen Frouard2 maar ook daar geen plaats. Ze kopen maar beperkt in. Dus dan maar weer een ontbijt bij de zeer nabijgelegen MacDonalds.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

• 8Aletta05-08-2010

Prijs-kwaliteit = prima!

Een standaard maar keurig hotel langs de snelweg. Wij verbleven in een familiekamer voor 4 personen en waren blij verrast. Het zag er allemaal netjes en redelijk nieuw uit. Indeling: nette badkamer met toilet, douche en wastafel, 2-persoonsbed met (open) kastjes en bureau, flatpanel tv. Trap naar boven, waar nog 2 losse bedden staan. Deze bovenverdieping is open (wel een hek, maar geen muren), maar veilig af te sluiten met een traphekje. Onze kinderen (3 en 5) vonden het erg leuk: een eigen 'kamer' boven, maar toch lekker dicht bij papa en mama. Ook heerlijk: er was zelfs een airco op de kamer! De bedden waren uiteraard niet van de beste kwaliteit, maar alles was netjes en schoon. Ontbijt was redelijk standaard voor een dergelijke keten, maar ook hier was de prijs-kwaliteit verhouding oke. Hotel ligt vrijwel direct aan de snelweg, op korte loopafstand van een hypermarche, een Quick fastfood, Buffalo Grill en Courtepaille. Kortom: een prima hotel voor een stop-over.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Hotel B&B Nancy Frouard 1 info