Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Premiere Classe Freyming-Merlebach voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Premiere Classe Freyming-Merlebach in het Nederlands

nooit nooit nooit meer!!!!

sharon
4-8-2017

Echt een ramp om hier te overnachten. Veel overlast van drinkende mensen op de balkons.Geluidsoverlast tot diep in de nacht. Kamer te vies voor woorden de deur zag eruit of die al een paar keer is opengebroken. Voelde me echt heel onveilig op deze plaats. Het oogde als een criminele hangplek. Overal camara,s handoeken kregen we pas mee bij inchecken anders werden ze gestolen vertelde de gastheer. Zelf de gastheer die wel gewoon netjes en beleefd was ,schudde vol ongeloof zijn hoofd over de mensen die hier regelmatig komen. Er is zelf een gedeelde waar mensen(gezinnen) hier permanent verblijfen. alsof we op een kamp aankwamen waar mensen afwachten of ze asielkregen toegewijdt. Volgende dag met weinig slaap met gierende banden naar huis.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed voor 1 nacht-hotel

Rob
4-8-2012

Het is een echt doorreishotel.Vlakbij de snelweg (niet hoorbaar in de kamer). Kamers zijn eenvoudig met stapelbed en 1-persoonsbed. Wel goede matrassen, geen goede kussens (erg dun) de badkamer is een plastic douchecel, met wastafeltje en toilet en weinig ruimte om te douchen (vonden zelfs de kinderen van 13 en 14), maar goed te doen voor 1 nacht. Prijs is goed. Ontbijt is eenvoudig maar goed en goedkoop. De kamers zijn wel erg gehorig, dus je bent voor een goede nachtrust toch ook wel afhankelijk van het gedrag van de buren. McDonalds, Quick Restaurant en gewoon restaurant op loopafstand (tegenover)

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2012

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurTV

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinTerras
  • Overige servicesKrant

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Premiere Classe Freyming-Merlebach in Freyming-Merlebach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Premiere Classe Freyming-Merlebach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.