Hotel Premiere Classe Freyming-Merlebach

FrankrijkLorraine (Lotharingen)Freyming-Merlebach

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Premiere Classe Freyming-Merlebach voor je op een rij gezet:

5MatigScore uit 2 reviews

5MatigScore uit 2 reviews
  • 5Waardering

• Airconditioning
Meer hotel infoTonen op kaart

2 Reviews over Premiere Classe Freyming-Merlebach

• 3sharon04-08-2017

nooit nooit nooit meer!!!!

Echt een ramp om hier te overnachten. Veel overlast van drinkende mensen op de balkons.Geluidsoverlast tot diep in de nacht. Kamer te vies voor woorden de deur zag eruit of die al een paar keer is opengebroken. Voelde me echt heel onveilig op deze plaats. Het oogde als een criminele hangplek. Overal camara,s handoeken kregen we pas mee bij inchecken anders werden ze gestolen vertelde de gastheer. Zelf de gastheer die wel gewoon netjes en beleefd was ,schudde vol ongeloof zijn hoofd over de mensen die hier regelmatig komen. Er is zelf een gedeelde waar mensen(gezinnen) hier permanent verblijfen. alsof we op een kamp aankwamen waar mensen afwachten of ze asielkregen toegewijdt. Volgende dag met weinig slaap met gierende banden naar huis.

• 7Rob04-08-2012

Goed voor 1 nacht-hotel

Het is een echt doorreishotel.Vlakbij de snelweg (niet hoorbaar in de kamer). Kamers zijn eenvoudig met stapelbed en 1-persoonsbed. Wel goede matrassen, geen goede kussens (erg dun) de badkamer is een plastic douchecel, met wastafeltje en toilet en weinig ruimte om te douchen (vonden zelfs de kinderen van 13 en 14), maar goed te doen voor 1 nacht. Prijs is goed. Ontbijt is eenvoudig maar goed en goedkoop. De kamers zijn wel erg gehorig, dus je bent voor een goede nachtrust toch ook wel afhankelijk van het gedrag van de buren. McDonalds, Quick Restaurant en gewoon restaurant op loopafstand (tegenover)

Hotel Premiere Classe Freyming-Merlebach info

Building information