Hotel Ibis Budget Forbach Centre

HotelWeer vandaag25°13°

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Budget Forbach Centre voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Ibis Budget Forbach Centre in het Nederlands

Zeer goede prijs/kwaliteit-verhouding

Sander
3-9-2010

We hebben in dit hotel twee nachten hebben overnacht nadat we gedurende drie dagen een sport-evenement in Duitsland hebben bezocht.

Uiteraard is het geen pure luxe (daar is de prijs ook naar) maar toch was dit één van de betere Etap-hotels. Het hotel had een ondergrondse parkeergarage (die per lift vanuit het hotel te bereiken was en waarbij 's nachts de garage met een slagboom was afgesloten), een gunstige ligging (binnen 10 minuten in Saarbrücken), de kamer was schoon en de kamer had zelfs airconditioning!

Daarbij werd de receptie door zeer vriendelijke mensen bemand (ze konden niet vloeiend Engels maar ze probeerden het wel!) en heeft de kamer slechts € 35,- per nacht gekost: aanrader voor diegene die enkel op zoek is naar een schone slaapplaats (met douche en toilet) !

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Budget Forbach Centre in Forbach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Budget Forbach Centre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ibis Budget Forbach Centre scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.