Bed and Breakfast Notre Paradis

4 reviews over Bed and Breakfast Notre Paradis in het Nederlands

Prima halteplaats

Erik
31-10-2014

Ideale tussenstop voor fietsers onderweg naar Santiago de Compostela: deze B&B ligt direct aan de oostelijke route. De ontvangst was hartelijk, de kamer en badkamer ruim en keurig ingericht. Het diner was prima, evenals het ontbijt. De eigenaren zijn gastvrij en niet opdringerig. Fijn om even op adem te kunnen komen! Omdat de prijzen per kamer en niet per persoon zijn, is het overnachten relatief duur als je alleen reist. Daarom een zesje voor de prijs/kwaliteit.

Gereisd Alleenreizend in april 2014

Heerlijk geslapen

P
13-8-2014

Na een gezellige avond heerlijk geslapen en de volgende morgen na een uitgebreid ontbijt weer verder gereisd

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2012

Een mooi begin van onze vakantie

Fam. Moerbeek
23-8-2012

Wij hebben onze eerste nacht van de vakantie doorgebracht in Notre Paradise. We werden warm onthaald en hebben de avond heel gezellig doorgebracht. De kamers waren mooi en de bedden sliepen heerlijk! Het ontbijt de volgende dag was uitgebreid en lekker. We zijn heerlijk uitgerust aan het vervolg van onze reis begonnen, uitgezwaaid door de eigenaren.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2012

mooie plek aan de maas met warm onthaal

Frits
22-7-2012

aan het gegin van een franse vakantie is notre paradis een perfecte plek voor de eerste nacht(en). hollandse gastvrijheid in een mooie franse omgeving met een prachtig uitzicht op de maas en volop gelegenheid voor mooie uitstapjes, alvorens de reis wordt vervolgd.

Gereisd Met partner in juni 2012

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportKanoën, Snorkelen, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelBowling

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Notre Paradis in Dun sur Meuse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Notre Paradis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.