Camping Le Lac Vert

Meer campinginfo

3 reviews over Camping Le Lac Vert

• 2018
    7Rachel09-06-2018

Eenvoudig, maar prima om het echte Frankrijk te be

Last minute een eenvoudig chalet geboekt. Was goedkoop dus dan mag je ook geen hoge eisen stellen . Chalet was prima voor 3 nachten. Langer zou ik er niet blijven. Camping is groot met voldoende speeltuintjes. Vanuit de camping zijn de bakkers en supermarkt te voet goed bereikbaar. De kinderen genoten elke ochtend van de wandeling naar de bakker. Ontvangst zeer vriendelijk . De silo's verpesten het uitzicht, erg jammer. Omgeving is namelijk schitterend als je de silo's wegdenkt. Het positieve eraan was wel dat er een ooievaarsnest op een van de silo's zat. Dat was mooi om te zien. Het aantal vaste plaatsen ligt jammer genoeg erg hoog. Dat geeft toch een minder prettig vakantiegevoel. Gasten waren wel vriendelijk. Het zijn voornamelijk Fransen die op de camping verblijven. We hebben genoten van de omgeving: schitterende dorpjes waar de tijd heeft stilgestaan, indrukwekkende WO1 monumenten en de gezellige stad Verdun, 30 min rijden.

Met jonge kinderen

• Oude reviews

5Nederkoorn PGJ07-11-2012

Weinig toezicht

Rommelige camping met veel vaste stekken. Geen toezicht op wat er gebeurd op de camping. Jeugd crosst er rond op een oude crossmoetor. Zelfs volwassen doen dit. Geen echte vakantiegevoel geeft dit. Snoeien zelfs bomen helemaal kaal. Prijs: € 13,40 2 pers+auto+cav+stroom+tax

• 4Staat v/h sanitair

• 8Familie Kanu26-07-2009

Grote Franse camping

Verbleven in 2002 met tent en in juli 2009 twee nachten in chalet. We kwamen (2009) zonder reservering aan met lekke tent, als tussenstop op weg naar Nederland. We werden vriendelijk ontvangen en konden voor 35,-- per nacht een chalet huren! Camping rond een groen meertje met een strandje, grote glijbaan, waterfietsen, snackbar, bowling, speeltuintje. Gemoedelijke leiding, grote beetje rommelige camping met veel vaste Franse gasten. Mooie plek, er staan wel twee grote graansilo's naast.

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden