Vakantiehuis La Schlitte

Vakantiehuis La Schlitte

8.7Fantastisch

Frankrijk, Lorraine (Lotharingen), Dabo

Op vakantie geweest naar La Schlitte?

8.7Fantastisch

• 8.3Inrichting
  • 8.7Hoeveelheid ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

3 reviews over Vakantiehuis La Schlitte

• 9Familie Brouns Walther28-08-2017

Heerlijke rustige vakantie, als we ons voorstelden

Niet bang zijn om je auto over een smalle bosweg naar het vakantiehuis te rijden. Neem een kussen mee, zoals je gewend bent. Boerderijgeluiden maken de vakantie tot een echte plattelandservaring. Echt een prachtige ligging in een even prachtige omgeving!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 8Rina24-07-2010

Heerlijk rustig, comfortabel vakantiehuis

Dabo is plaatje in het noorden van Frankrijk. "La Schlitte" is gelegen in Le grand Ballerstein een gehucht grenzend aan Dabo. Het is een ideale stek voor wandelaars en mensen die van rust en ruimte houden. Het huis is voorzien van alle gemakken. We werden zeer gastvrij ontvangen door de eigenaar van het huis! Onze kinderen kwamen nog op bezoek en er was direct bedlinnen zonder extra kosteb!

Gereisd met partner in juli 2010

• 9J.G. van der Bijl14-07-2010

Zeer compleet en verzorgd vakantiehuis

Wij hebben een geweldige vakantie in dit huis beleefd. Het huis is compleet ingericht, zeer netjes en schoon, met veel extra faciliteiten zoals een wasmachine, wasdroger, vaatwasser, oven, magnetron etc. De bedden waren bij aankomst opgemaakt en voor onze kinderen (2 en 0 jaar) stonden keurige kinderledikantjes klaar. De ligging is rustig, ca. 1,5 km buiten het dorp Dabo aan een doodlopend weggetje waar wat meer vakantie- en woonhuizen aan liggen. In Dabo zit wel een bakker en een kleine buurtsuper, maar grotere boodschappen moeten ca. 20 km verder worden gedaan. Het enige nadeel van de tuin vonden wij de steil aflopende wand bij de veranda; hier staat geen hek en is het dus oppassen met jonge kinderen. De eigenaars zijn bijzonder vriendelijk en gastvrij en doen alles om het naar de zin te maken.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2010

Vakantiehuis La Schlitte info