Hotel Hostellerie de L'ile

Hotel Hostellerie de L'ile

6.7Voldoende

Frankrijk, Lorraine (Lotharingen), Custines

Op vakantie geweest naar Hostellerie de L'ile?

6.7Voldoende

13 reviews over Hotel Hostellerie de L'ile

• 8Ine en willem28-04-2016

Prettig hotel en restaurant in 60er old fashion

Hotel is verouderd, maar heel prettig wb ruime kamers, net- en reinheid, fijne bedden, overzichtelijkheid wb gangen, trappen etc. In de zomer is een kamer aan de achterkant wsch te prefereren. Heel vriendelijke ontvangst, goed ontbijt. En een heel goed, basic restaurant. Aanrader: vrijwel naast de route du soleil en zeer prijsvriendelijk.

Gereisd met partner in april 2016

• 8Dirk Kruidenier16-08-2009

Prima voor doorreis

Hotelaccomodatie is verouderd. Ligt pal aan snelweg dus tijdens het slapen moeten de luiken dicht ivm geluidsoverlast. De service daarentegen is prima en vriendelijk. Het aangrenzende restaurant genaamd Sabatini is werkelijk uitstekend. We hebben er heerlijk gegeten van een prima chef. De kaart heeft een aantal Italiaanse specialiteiten. Prima hotel voor een avondje op doorreis.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

• 6H. van Duuren03-08-2008

Echt een doorreis / enkele overnachting hotel

Hotel ligt pal naast de snelweg. Wij lagen in een kamer aan de achterzijde, dus geen last van lawaai. Hotel is verouderd wat inrichting betreft. Bediening was voldoende. Prijs/kwaliteit vonden wij wel redelijk. Hotel is niet kindvriendelijk. Er is niets te beleven. Er was gelegenheid om de auto in een garage te stallen (kleine meerprijs). Restaurant zag er inderdaad beter uit. Het eten was minder, gezien de prijzen. Veel spagetti, weinig saus. Bediening was matig. Ook het restaurant is niet kindvriendelijk. Wij hebben hier 1 nachtje geslapen, op doorreis naar het zuiden. Het zal wat ons betreft bij deze ene keer blijven...

Gereisd met familie in juli 2008

• 5Cyta Tholhuijsen31-07-2008

Geen aanrader

Hotel heeft "panoramisch uitzicht" op de snelweg, dus veel verkeerslawaai. Verouderd sanitair uit de jaren zeventig met schimmel en ontbrekende douchedeur. Vuile badkamervloer. Directe omgeving (tuin) van het hotel onverzorgd. Veel trappen en gangetjes naar de hotelkamer. Wat betreft het restaurant: Het interieur had kennelijk net een opknapbeurt ondergaan, maar het eten in het restaurant was matig (m.b.v. magnetron en diepvries) in relatie tot de prijs. De periode van 'nouvelle cuisine' is toch echt voorbij. Geen communicatie tussen bedienend personeel. Jammer, maar hier komen wij niet terug!

Gereisd met partner in juli 2008

• 8Rick de Koster14-09-2007

Langs de snelweg tussen Nancy en Metz gelegen. In het lieflijke Custines wordt goed aangegeven waar het hotel zich bevindt (het bord is niet te missen). Wij hebben er niet overnacht maar gelunched. Het restaurant ziet er schitterend verzorgd uit. Prachtige couverts, veel zilver. Het eten is er prima alhoewel de steak tartare wel erg grof gehakt was en er nogal kwistig met gehakte rauwe knoflook gestrooid werd. De wijnkaart is prima met voor elke beurs en smaak wat wils. Menu's (overwegend Italiaans) zijn goed en niet (al te) duur. Ruime parkeergelegenheid tegenover de hostellerie. Vriendelijke en nette bediening. Het restaurant en de bar achterin wordt door de plaatselijke bevolking druk bezocht. Het is er gezellig druk. Dit restaurant heeft de meest blinkende en schone toiletten die ik ooit in Frankrijk ben tegengekomen.

Gereisd met familie in augustus 2007

Hotel Hostellerie de L'ile info