Tijdelijk €25 aanbetaling

• 1.7Staat v/h sanitair
  • 5.5Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

46 Reviews over La Paquis

• 1Pe Tra13-08-2022

Nooit meer!

Wat een afzetters op deze camping. Je moet op deze camping niet alleen voor je caravan en aantal personen betalen, maar ook per bijzettentje. Voor 1 overnachting op deze doorreiscamping moesten wij daardoor 49 euro betalen. Belachelijk! Vervolgens biedt deze camping echt niets behalve een stuk grond waarop je kunt overnachten. Sanitair is oud en vies, 1 deel van het sanitair was afgesloten.

Volgende keer rijden we door, er zijn echt veel betere doorreiscampings!

• 3Fam. Kuipers13-08-2019

Nooit meer!

Ga er niet naar toe! Zeer misleidende website. Er wordt gesproken over een aanwezig restaurant maar er was slechts een terras waar je niet goed kunt zitten bij regen omdat het overal lekt. Binnen zitten kun je niet want er bestaat geen restaurant. Als je toch op het terras wilt eten moet je zelf je bestek en glas meenemen want daar doen ze niet aan. Voor 4 patat met hamburger, 2 biertjes en 2 cola betaal je wel €57,50! Het sanitair vonden we ook niet aanlokkelijk om te gaan douchen. Voor ons (en denk vele anderen) 1 keer en nooit weer.

• 1Eetgelegenheden
  • 6Veldhuis01-08-2019

Prima voor een nacht

Prima doortrekcamping. Sanitair is niet geweldig maar voor een nachtje is het prima. Fatsoenlijke camping. Zelf een plekje uitzoeken. Brood bestellen en om 7 uur ophalen.

• 6Eetgelegenheden
  • 6Charles31-07-2019

doortrekcaming

Le Paquis in Corny sur Moselle. Juni 2019

Prima doortrekcamping langs de Moezel. Ongeveer 5 km van de autosnelweg net onder Metz. Één nacht €20 in het voorseizoen. Geen camping met ANWB of ACSI korting. Grote, goed verzorgde, niet afgebakende plaatsen, heel mooi fietspad langs de rivier. Sanitair wat verouderd, maar voldoet. Vanaf 1 juni afhaal frites. Lidl op 3 km langs de doorgaande ( 150 m.) weg. Groot centre commercial 200 m verderop met allerlei bedrijven, waaronder een camper dealer en Midas autobanden bedrijf. Voor sommige plaatsen een héééél lang electriciteitsnoer nodig. Er loopt een spoorlijn aan de andere kant van de Moezel, hoorbaar, maar voor mij niet zo’n probleem. Altijd wel een plekje in het voorseizoen.

• 3Marc22-06-2019

Never again

Overnachting op de terugreis. Nooit meer hier. Vies en vuil sanitair, het leek alsof er in jaren niet gepoetst was. Ook veel te duur voor wat geboden werd.

• 8P.E.B. Middel18-06-2019

prima passantencamping

Het is echt een passanten camping. Dicht bij de snelweg. Bij aankomst kan je gelijk je broodjes voor smorgens bestellen, en al om 7uur ophalen dus lekker vroeg. Om 7uur gaat het restaurantje open met een leuk terrasje. Eenvoudige kaart (friet/hamburger/vleesspies/salade) Maar wel goed. Sanitair is verouderd en was bij ons niet erg schoon. Douches vonden we redelijk.Voor een overnachting prima camping Aardig personeel, eten is prima. Wij gaan hier vaker terug komen

• 9Eetgelegenheden
  • 3Leo12-06-2019

Geen aanrader.

Onderweg naar het zuiden deze camping aangedaan. Camping is groot en ruim opgezet. Wij waren daar in de 2e week van mei. Er kwamen een handvol passanten. We hadden het adres uit de ANWB gids "Campings onderweg" van 2017. Het sanitair was zeer oud, kleine douches en toiletten. Spinraggen te over. Urinelucht bij de toiletten. Geen verwarmd sanitairgebouw. Voor 2 personen met auto, caravan en elektra € 20,00 betaald. We hebben op betere campings gestaan voor een minder hoog bedrag. Weet niet of deze camping ook nog in de Campings Onderweg gids van 2019 staat maar wat ons betreft kan deze camping daar geschrapt worden en niet meer worden opgenomen voor 2020. Overigens lag de camping wel redelijk dicht bij de snelweg.

• 6Martin15-08-2018

Goede overnachtingscamping gaan we ieder jaar heen

Makkelijk caravan kan aan auto blijven veel ruimte. Prijs is voordelig . Niet ver van snelweg .jekan hier iets eten tot 21.00 ongeveer. Nadeel is hygiene maar voor ons niet echt van belang ivm 1 nacht overnachting.

• 5Eetgelegenheden
  • 5Melanie14-08-2018

Voor ons niet weer.

Een echte overnachtingscamping maar voor ons nooit weer. Dit omdat het sanitair erg oud en vies was. Overal lag troep, waren spinnenwebben en was het niet schoon. Ook was het water koud. Bij aankomst kun je direct broodjes reserveren en de receptie is van 7.00 tot 22.00 open, wat handig is. Voor wie wil is er een snackbar op de camping, hier hadden wij geen gebruik van gemaakt.

• 7Eetgelegenheden
  • 8Michael29-07-2018

Goede passanten camping

Om 7uur gaat het restaurantje open met een leuk terrasje. Eenvoudige kaart (friet/hamburger/vleesspies/salade) Maar wel goed. Sanitair is verouderd en was bij ons niet erg schoon. Douches vonden we slecht

• 10Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair