Bed and Breakfast La Mirabelle

Bed and Breakfast La Mirabellestersterstersterster

9.5Fenomenaal

Frankrijk, Lorraine (Lotharingen), Cornimont

Op vakantie geweest naar La Mirabelle?

9.5Fenomenaal

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info
Tonen op kaart

8 reviews over Bed and Breakfast La Mirabelle

• 10Rose-Marie en Wim Schreuders10-08-2015

Zeer goede Chambre d'hote!

We zijn twee weken in La Mirabelle geweest en van het begin tot het einde was er niets op aan te merken. Het begon met een geweldige ontvangst met meteen hulp omdat we tien kilometer voor bestemming met autopech kwamen te staan. Henk heeft ons prima geholpen om dit zo soepel mogelijk op te lossen. De accomodatie was erg goed, een mooie dubbele kamer met zeer goed sanitair, tv, wifi, kortom alles wat we nodig hadden. Het ontbijt was erg uitgebreid en Yvonne kookte fantastisch als we gebruik wilden maken van de table d'hote! Samen deden Yvonne en Henk er alles aan om ons een heerlijke vakantie te bezorgen!

Gereisd met partner in augustus 2015

• 10Peter18-08-2014

Zeer leuke B&B, alles was zoals het moest zijn, zelfs met dat beetje meer. Je moet het mee gemaakt hebben om het te geloven, maar het is wel degelijk zo! . Enkele kernwoorden: heel gastvrij, lekker ontbijt, lekker avondeten (je hoeft echt niet naar een ander resto om te eten), leuke uitvalsbasis om de omgeving te verkennen. Wij waren daar als koppel, maar hebben gezien en ondervonden dat gezinnen met kinderen ook niks tekort komen!

Gereisd met partner in augustus 2014

• 8Marc Budé19-07-2014

Een geweldige aanrader met mooie omgeving.

Geen standaard B&B! Yvonne en Henk trekken alles uit de kast om je verblijf heel aangenaam te maken. Je hoeft geen restaurant op te zoeken, want de maaltijden zijn zeer goed verzorgd en met streekspullen klaar gemaakt. De laatste avond hebben we rond een buitenhaardvuur genoten van streekkaasjes en goede wijn. Overdag veel gewandeld en gefietst. Henk kent de omgeving op zijn duimpje en geeft goede tips voor je tochten.

Gereisd met partner in juni 2014

• 10Freddy Mulder15-07-2014

Fantastische Chambres d'Hotes in de Vogezen

Wij (neven Bas & Freddy) zochten een uitvalsbasis voor een weekendje Tour de France in de Vogezen. Bij toeval vonden we La Mirabelle en wat zijn we blij dat we hier hebben geboekt. Voor ons is dit zoals een Chambres d'Hotes hoort te zijn.

La Mirabelle ligt op een mooie locatie. Het hele pand heeft ondanks alle moderne aanpassingen nog de authentieke sfeer behouden. De prachtige kamer (wij hadden de Engelse kamer) heeft een volledig nieuwe badkamer met heerlijk warme douche, wastafel en toilet.

De gemeenschappelijke ruimte is erg knus met open haard en lekkere banken om even te zitten en hier is ook de ruimte waar het ontbijt en (indien gewenst) diner wordt geserveerd. Het ontbijt is uitstekend met meerdere vers afgebakken broodjes, diverse soorten beleg (hartig en zoet), eitje, fruit, kwark en koffie/thee en jus d'orange.

Gastvrouw Yvonne en gastheer Henk doen alles om het de gasten naar hun zin te maken en niets is teveel gevraagd.

O.b.v. prijs/kwaliteit is dit een dikke 10!

Gereisd in juli 2014

• 9Jan en Jannie04-07-2014

Uitstekende chambre d'hote

Vriendelijke ontvangst. Eigenaars hebben alle tijd voor een praatje en doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Goed ontbijt en s'avonds een heerlijke diner wat door de eigenaresse voor ons werd klaar gemaakt. Iedere avond was het weer een verrassing wat je zou krijgen, maar het was altijd even lekker. Mooie huiskamer om te relaxen en prima slaapkamer.

Gereisd met partner in juni 2014

• 10Ria en Joost van Baalen24-05-2014

Fantastisch chambres d`hotes

wij hebben een paar heerlijke dagen in La Mirabelle door gebracht. wij zijn daar vreselijk verwend door het lekkere eten van Yvonne en de lekkere broodjes en koffie; s morgens van Henk . zij maken van hun chambres dhotes een waar feestje voor de gasten. een prachtige locatie; zeer smaakvol ingericht;schoon en heel gezellig,met een eigen huiskamer met open haard; lekker buiten zitten als het mooi weer is: kortom fijn genoten! Dit is echt een aanrader voor de genen die de prachtige Vogezen wil bezoeken. Rustig gelegen en toch van alles in de buurt om te bezichtigen. Henk en Yvonne zijn nog steeds hun droom aan het uitbreiden. wij wensen ieder die daar naar toe gaat ; een pracht plek;geniet er van! wij hebben dit zeker gedaan. Henk en Yvonne: Veel geluk met La Mirabelle en wie weet tot ziens!!

Joost en Ria van Baalen Hoek van Holland.

Gereisd met partner in mei 2014

• 9Arjan Paans02-01-2014

We zouden dit liever stilhouden, maar...

Wij, twee 'verwende' stellen met drie kleine kinderen plus puber, verbleven hier een midweek in de week rond Oud en Nieuw. Eigenaars Yvonne en Henk hebben ons vier dagen volledig in de watten gelegd. Niets was hen teveel, van de verzorging van verrukkelijke en betaalbare (desgewenst vegetarische) maaltijden en kindermenu's ('s morgens pannenkoeken!). Fijne, behaaglijke en schone kamers, heerlijke open haard. Een regelrechte aanrader! (We beseffen ook wel dat dit een belachelijk positieve beoordeling is, maar we kunnen niet anders)

Gereisd met jonge kinderen in december 2013

• 10Kirsten van der Vreede13-10-2013

Een grote aanrader, echt fantastisch!

Bij La Mirabelle is het echt genieten van je vakantie. Je wordt enorm gastvrij ontvangen, de kamers zijn top. Schoon en mooi. Het eten is echt verrukkelijk en betaalbaar. In de omgeving hebben we lekker gewandeld en 's avond kunnen genieten bij de open haard. Wij komen zeker weer terug!

Gereisd met partner in september 2013

1 tip over Bed and Breakfast La Mirabelle

• Freddy Mulder, 15-07-2014

Als je lekker wilt dineren hoef je echt de deur niet uit. Gastvrouw Yvonne kan heerlijk koken en voor de prijs hoef je het zeker niet te laten. Een echte aanrader wat ons betreft!

Wij hadden de Engelse kamer maar hoorden van de andere gasten net zulke enthousiaste geluiden over hun kamer. Allemaal verschillende stijlen maar zonder afbreuk te doen aan de sfeer van het pand.

Als je net als wij van sportief fietsen houdt is dit een geweldige uitvalsbasis voor mooie tochten met bekende cols.

0 vragen over Bed and Breakfast La Mirabelle

Bed and Breakfast La Mirabelle info