Bed and Breakfast La Beuratte

15 reviews over Bed and Breakfast La Beuratte in het Nederlands

Fantastische wandelplek

Paul Horn,
24-9-2017

De wandelingen zijn goed beschreven. Petra en Sandra zijn heel gastvrij. Alles is goed verzorgd, de kamers en de maaltijden. Topwandelweek gehad!

Gereisd met partner in september 2017

Heerlijke wandelvakantie in La Beuratte

Ger van Dijk,
2-9-2017

Prachtig wandelgebied, wandelingen zijn goed beschreven. Prima kamer, heerlijk eten. Ontbijt en lunchpakket zeer goed verzorgd. Onze tip: de tomtom kende het adres niet dus neem de routebeschrijving die Sandra en Petra van te voren toesturen mee, dan rij je er zo naartoe.

Gereisd met partner in augustus 2017

netjes

Bianca,
14-8-2017

leuke b en b mooi gelegen ontbijt was wel wat eentonig maar voldoende het was wel ff zoeken om het te vinden kamers zijn wel gehorig en schoon

Gereisd met partner in augustus 2017

Nico
28-9-2016

Petra en Sandra zijn twee toffe dames die een heel verzorgde B&B uitbaten met een mooie ligging. Heel lekker eten, soms met groenten en kruiden uit eigen tuin hetgeen voor mij een groot pluspunt is. Het ontbijt is sober maar altijd genoeg en lekker. De wandelingen die ze voorstellen zijn heel goed, met kaart en goede uitleg. De kamer was eenvoudig en proper, het bad was super na de wandelingen, lekker ontspannend.

Als we ooit nog teruggaan naar de Vogezen gaan we niet twijfelen om terug te gaan.

Gereisd met partner in september 2016

Super!!

Annelies Raes
20-9-2016

Top b&b.

Heel gastvrije mensen,perfect evenwicht tussen gastvrijheid en privesfeer.Superproper en mooi verzorgde kamer.Het eten is voor mij 10 op 10,verse voeding,mooi aangevuld met lekkere kruiden en gezond!

Zowel het ontbijt als het lunchpakket is heel lekker.

Als liefhebber van de natuur en lekker eten,perfecte match.

Annelies

Gereisd met partner in september 2016

Geweldig! Voor herhaling vatbaar.

franci van bladel
7-8-2014

La Beuratte is een heerlijke locatie om te vertoeven: mooie ligging, goede wandelarrangementen, prijs-kwaliteit zeer goed, gastvrije eigenaren en niet opdringerig. De kamer is eenvoudig, proper en de bedden prima.

De avond-maaltijden die geserveerd worden zijn geweldig: verse producten en zeer smaakvol. Beide eigenaren geven deskundig advies m.b.t. vragen over de wandelroutes. Wij gaan er zeker nog een keer naar terug.

Gereisd met partner in juli 2014

Oase van rust en gastvrijheid in prachtige natuur

Peter Bertholet
28-7-2014

Aan de rand van Cornimont, midden in de hoge Vogezen, ligt "la Beuratte". Een door Petra en Sandra in de afgelopen jaren met liefde verbouwd en smaakvol ingericht Boerenhuis. Zij bieden 4 kwalitatief hoogwaardige Chambres d'hôtes, ieder met een eigen badkamer in een oase van rust. Bovenop de kwaliteit van de kamers wordt het verschil echter vooral gemaakt door de gastvrijheid, de service en de ligging. In La Beuratte hebben Petra en Sandra de juiste balans weten te vinden tussen een persoonlijke benadering van de gasten en hun privacy. Het eten en drinken (ontbijt, borrel, 4-gangen diner en eventueel lunchpakket) is heel goed, zeker wat de kosten-kwaliteit betreft. Daarnaast is La Beuratte een uitstekende uitvalsbasis voor wandelingen door de prachtige natuur van de Vogezen. Het ligt midden in een uitgebreid netwerk van uitstekend door de club Vosgien aangegeven en door P&S Nederlands beschreven wandelingen. Meerdere wandelingen kun je direct vanuit La Beuratte starten.

Gereisd met partner in juli 2014

Prima plek om te onthaasten

Leny Baltus
24-7-2014

Wij zijn dit jaar voor de 5e maal te gast geweest in "La Beuratte" . Elke keer is ons verblijf hier prima geweest. Je voelt je gelijk weer "thuis " als je een voet over de drempel zet.

Goede, eenvoudige kamers. Prima ontbijt en diner 's avonds.

Er is in de omgeving heel veel te doen : leuke dorpen en stadjes, veel mogelijkheden voor wandelingen, toertochten op de fiets of rondritten met de auto.

Er zijn mappen aanwezig waar veel wandel- fiets- of autoroutes in beschreven staan. Hier staat ook de moeilijkheidsgraad bij vermeld.

Na het diner wordt er koffie geserveerd in de huiskamer en kan je daar blijven zitten om te lezen, spelletjes te spelen of kletsen met de andere gasten. Dit alles in een hele ongedwongen sfeer. Er staat in de huiskamer een koelkast met drankjes waar ieder zelf van pakt en noteert .

Er is geen televisie of internet aanwezig. Voor ons totaal geen belemmering!

De verhouding prijs-kwaliteit is uitstekend.

Gereisd met partner in mei 2014
Sandra Verdurmen, La Beuratte, Eigenares, 27-7-2014

Beste Leny,

Heel erg bedankt voor de fijne beoordeling. We hopen jullie nog vaak te mogen ontvangen in La Beuratte.

We hebben nu trouwens ook WIFI beschikbaar voor de gasten.

Mooie locatie in super wandelgebied

Jorrit van Surksum
24-10-2013

La Beuratte ligt in een geweldig gebied om te wandelen. Petra en Sandra kennen de omgeving enorm goed en kunnen veel informatie geven zodat je de juiste wandeling kunt kiezen. De wandelingen zijn zeer goed omschreven zowel voor de gevorderde als de minder gevorderde loper. Leuk is dat er veel routes over de niet bekende paden lopen zodat het heerlijk rustig is.

Ontbijt prima, kamer erg ruim en bedden ook prima. Een gezellige gezamenlijke ruimte waar je na het wandelen lekker kunt bijkomen.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2013

Echte aanrader voor echte wandelaars!!!

Billen Nele
8-9-2013

Hele leuke B&B in een mooie, wandelrijke omgeving. Goede ontvangst, lekker ontbijt, lekker en elke dag weer verrassend lunchpakket (op vraag) en vooral heerlijk 4-gangen-avondmaal (ook op vraag). Frisse en ruime kamer, goed bed en goede douche. Zeker prijs/kwaliteit! Alleen een frigootje ontbreekt op de kamer. Voor de rest alleen maar lof.

Gereisd met partner in september 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast La Beuratte in Cornimont, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast La Beuratte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.