Bed & Breakfast La Beuratte

FrankrijkLorraine (Lotharingen)Cornimont

We hebben een aantal aanbieders voor Bed & Breakfast La Beuratte voor je op een rij gezet:

8.6FantastischScore uit 5 reviews
+14/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.6FantastischScore uit 5 reviews

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast infoTonen op kaart

5 Reviews over La Beuratte

• 8Bianca14-08-2017

netjes

leuke b en b mooi gelegen ontbijt was wel wat eentonig maar voldoende het was wel ff zoeken om het te vinden kamers zijn wel gehorig en schoon

• 9Leny Baltus24-07-2014

Prima plek om te onthaasten

Wij zijn dit jaar voor de 5e maal te gast geweest in "La Beuratte" . Elke keer is ons verblijf hier prima geweest. Je voelt je gelijk weer "thuis " als je een voet over de drempel zet. Goede, eenvoudige kamers. Prima ontbijt en diner 's avonds. Er is in de omgeving heel veel te doen : leuke dorpen en stadjes, veel mogelijkheden voor wandelingen, toertochten op de fiets of rondritten met de auto. Er zijn mappen aanwezig waar veel wandel- fiets- of autoroutes in beschreven staan. Hier staat ook de moeilijkheidsgraad bij vermeld. Na het diner wordt er koffie geserveerd in de huiskamer en kan je daar blijven zitten om te lezen, spelletjes te spelen of kletsen met de andere gasten. Dit alles in een hele ongedwongen sfeer. Er staat in de huiskamer een koelkast met drankjes waar ieder zelf van pakt en noteert . Er is geen televisie of internet aanwezig. Voor ons totaal geen belemmering! De verhouding prijs-kwaliteit is uitstekend.

• 9Billen Nele08-09-2013

Echte aanrader voor echte wandelaars!!!

Hele leuke B&B in een mooie, wandelrijke omgeving. Goede ontvangst, lekker ontbijt, lekker en elke dag weer verrassend lunchpakket (op vraag) en vooral heerlijk 4-gangen-avondmaal (ook op vraag). Frisse en ruime kamer, goed bed en goede douche. Zeker prijs/kwaliteit! Alleen een frigootje ontbreekt op de kamer. Voor de rest alleen maar lof.

• 9Michel Van den Berghe14-02-2013

schitterend

zeer propere kamers. Superlekker eten. Supervriendelijke uitbaters. Rustig gelegen en toch niet te afgelegen. Komen zeker terug.

• 8Guy Teerlinck08-03-2012

Mijn verblijf vorig jaar in juli

Zeer tevreden ,rustig verblijf, vriendelijke service en zeer goede prijs/kwaliteit. Ik was daar 4 dagen voor een fietsvakantie. Dit jaar heb ik plannen om terug te gaan tijdens de paasvakantie met een ander fietsenthousiast uit mijn stad.

Bed & Breakfast La Beuratte info

Facilities