Bed and Breakfast Goutte à Goutte

66 reviews over Bed and Breakfast Goutte à Goutte

• 2019
    9Marij27-09-2019

Ontspannen

Super gastvrije eigenaren. Heerlijk ontbijt buiten in het zonnetje s’avonds aan schuiven bij een heerlijk diner. Mooie wandelingen in de omgeving Mooie kamer met nette douche. Een plaats om terug te gaan.

Gereisd met partner in september 2019

• 10Chris Hogendoorn01-06-2019

Om vaker terug te komen

Een geweldig adres o.a. als start voor prachtige wandelingen in de Vogezen. Heel aardige, gastvrije mensen die alles in het werk stellen om je een fijn verblijf te geven. Fijne kamers en werkelijk uitstekende maaltijden. Je moet wel flinke wandelingen maken om al dat lekkers weer te verteren. Een grote, warme huiskamer voor de gasten. Kortom kom gewoon hier naar toe en ervaar het zelf.

Gereisd met partner in mei 2019

• Oude reviews

8Pieter Parmentier08-08-2017

Heerlijk onderdak

De gastheer en gastvrouw zijn bijzonder en bijzonder goed in hun gastvrijheid. Een heerlijke uitvalsbasis voor een week fietsen in de Vogezen.

Alleen gereisd in juli 2017

• 10Albert08-08-2017

Hier voel je je echt welkom, wat een gastvrijheid!

Waar moet je beginnen met zoveel positieve punten.. de gastvrijheid van Ben en Carla, ontbijten op het terras in de ochtendzon, het heerlijke avondeten met veel streekgerechten wat Carla elke avond kookt voor alle gasten met verse producten, de mooie schone slaapkamer en sanitair, de rustige ligging van het huis, de prachtige tuin die door Ben met liefde wordt onderhouden of alle tips die je krijgt om optimaal te genieten van je verblijf!

Ben en Carla, bedankt voor jullie gastvrijheid!

Alleen gereisd in juli 2017

• 10Adrie en Sandra de Waard31-05-2017

Top adres !!

Wat hebben wij geweldig genoten op dit adres !!

De voorpret begint al bij het zoeken van een korte vakantie wij hebben nu ontdekt dat de werkelijkheid veel beter is !!

Dit is echt een aanrader voor mensen die van lekker eten houden, Carla uw gastvrouw is een kok met heel veel sterren, ontbijt, lunchpakket of diner maakt allemaal niet uit alles is met passie klaar gemaakt en dat proef je !!!

Maar we gaan natuurlijk niet alleen voor het eten !! De boerderij heeft een prachtige uitstraling op een mooie locatie met een fijne tuin met hout gestookte hot tub uw gastheer Ben steekt er menig uurtje in om hem te vullen met bronwater van 2 graden en daarna op te stoken tot een aangenaam tempratuurtje voor zijn gasten.

Samen zijn ze altijd bezig om te zorgen dat de gasten niets te klagen hebben geven advies en tips van wat er te doen is in de omgeving wat u past !!

wij hebben wat foto`s toegevoegd om enige indrukken te geven, ons advies, stop met zoeken gewoon boeken !!

Ben, Carla veel succes !!

Gereisd met partner in mei 2017

• 10Chris Hogendoorn en Carla Venhoek27-05-2017

super

een bijzonder goed adres; dat betreft zowel de geweldige gastvrijheid, de bijzondere en smakelijke maaltijden, als de geboden mogelijkheid voor wandelingen en fietsen, die uitvoerig worden toegelicht, voorafgaande aan de tochten en met het aanwezige materiaal.

Gereisd met partner in mei 2017

• 10dominique,carine,lien en max30-08-2016

Ideaal om de Vogezen te verkennen,fijne uitbaters.

Het ligt halfweg een doodlopende straat zonder zichtbare buren dus weinig verkeer. Ben stond ons halfweg al op te wachten om ons te verwelkomen. Bokrijkachtige b&b uit 1823 waar weinig aan is veranderd.Met een aangenaam terras en zicht op de grote tuin waaruit Carla de groenten en kruiden haalt voor het avondeten. Het eten s'avonds was 3 keer verschillend en 3 keer even lekker. Door het wandelarrangement hadden we s'middags een lunch waar je zeker genoeg mee had.Aan wandelingen geen gebrek. Als je de overige beoordelingen leest,weet je eigenlijk al genoeg,die 9.2 is dik verdient.Boek een paar overnachtingen en maak het zelf mee. Wij gaan zeker nog eens terug.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 8Gust29-08-2016

mooi verblijf met speciale gastvrouw en gastheer

Carla en Ben doen er alles aan om het gezellig te maken tijdens het eten. Een gsm om de sfeer vast te leggen, papiertjes om het lekkere menu op te schrijven, en andere spullen worden dan ook door de gastheer zonder pardon weggenomen en aan de kant gelegd. Er is geen kaart waar je een menu uit kunt kiezen, maar de gastvrouw maakt een voortreffelijk avondmenu, en men staat er dan ook op om stipt op tijd aan tafel te kunnen aanschuiven met de andere gasten. Ben je wat later vanwege een wandeling die door onvoorziene omstandigheden wat langer duurt, dan heb je 's avonds geen eten. Zelfs wanneer je toevallig aan het douchen bent of op het toilet zit, wordt er aan de deur geklopt. "half 8 is half 8", roept de gastheer steevast. Zie wel dat je niets laat staan, want de gastheer kan wel eens een opmerking maken vanwege het dessert dat je niet meer opkrijgt.

De boerderij is zo ingericht dat gezelligheid centraal blijft staan. De kamers met de krakende houten vloeren, het schuine dak, ondersteund met zware balken zorgen voor een gezellige kamersfeer. In ons geval had de kamer geen kleerkast, wel een klein kastje, een tweetal zetels, een lavabo, een mooi uitzicht uit het raam, en ruimte genoeg om je rugzakken kwijt te kunnen. We hebben ook nooit problemen met de propere toiletten en propere en ruime douches gehad. Wel voor alle zekerheid best extra washandjes en handdoeken meenemen.

Wat het wandelen of fietsen betreft, vragen ze wat de plannen voor de volgende dag zijn en stellen iets voor. Je krijgt dan een routebeschrijving mee, maar als je iets op je eigen wilt doen kan het ook. Het ontbijt kan klaarstaan tussen 07u30, en bijschuiven kan nog tot 09u. Meestal eten de gasten gelijk. Voor mensen die extra vroeg uit de veren willen om bijvoorbeeld gemzen te kunnen spotten zal het wat moeilijker zijn. Mensen die 's nachts toekomen kunnen altijd binnen.

Kortom: Goutte-à-Goutte in Cornimont is een ideaal verblijf als je houdt van het familiaire. Wij Belgen moeten misschien wat wennen aan de directe persoonlijke aanpak, en de gastheer kan soms raar uit de hoek komen, maar je weet ook wel direct wat je aan ze hebt.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• 10fam de mulder04-04-2016

Geweldig goed bij Goutte à Goutte

Op aanraden van vrienden verbleven we in Goutte à Goutte. Geweldig. Een sfeervolle boerderij, gezellig en prachtig gelegen. Zeer goede verzorging van ontbijt,elke dag iets anders)en verrukkelijk avondeten met veel verse groeten. Ben en Carla kennen de Vogezen op hun duimpje. Kamers zijn schoon, knus en gezellig. Elke dag schone handdoeken. Heerlijk haardvuur in de huiskamer voor de gasten voor enorm gezellige avonden. Ben en Carla ons zien jullie zeker terug.

Gereisd met partner in maart 2016

• 9Niels20-09-2015

Goed adres!

We hebben hier 1 nacht verbleven als "overnachtingsadres" voorafgaand aan onze vakantie aan de Cote d'Azur. Leuk om zo een stukje van het land te zien buiten de snelweg , om met anderen te eten en niet in 1x te hoeven rijden naar Zuid-Frankrijk. We werden hartelijk ontvangen door Carla. We hebben lekker een wijntje kunnen drinken op de veranda en een goed diner gehad. Er waren meerdere gasten, ze waren gezellige disgenoten. Het ontbijt was perfect in orde. De douches zijn gedeeld, deze zijn brandschoon, net als de kamer. Drank kan je zelf pakken en is heel redelijk geprijsd. Een gastvrije start van onze vakantie!

Gereisd met partner in september 2015

15 tips over Bed and Breakfast Goutte à Goutte

• m vreedig, 26-05-2014

Eet zeker mee en bestel voor onderweg een lunchpakket. Boek zeker eens bij Goutte à Goutte, je wordt zeer warm ontvangen.

• John Zwetsloot, 05-01-2014

Racefiets en wandelschoenen meenemen

• Grooters, 10-11-2013

De lunchpakketten en het avondeten is een echte aanrader.

0 vragen over Bed and Breakfast Goutte à Goutte

Bed and Breakfast Goutte à Goutte info