Bed and Breakfast Goutte à Goutte

64 reviews over Bed and Breakfast Goutte à Goutte in het Nederlands

Heerlijk onderdak

Pieter Parmentier
8-8-2017

De gastheer en gastvrouw zijn bijzonder en bijzonder goed in hun gastvrijheid. Een heerlijke uitvalsbasis voor een week fietsen in de Vogezen.

Waar moet je beginnen met zoveel positieve punten.. de gastvrijheid van Ben en Carla, ontbijten op het terras in de ochtendzon, het heerlijke avondeten met veel streekgerechten wat Carla elke avond kookt voor alle gasten met verse producten, de mooie schone slaapkamer en sanitair, de rustige ligging van het huis, de prachtige tuin die door Ben met liefde wordt onderhouden of alle tips die je krijgt om optimaal te genieten van je verblijf!

Ben en Carla, bedankt voor jullie gastvrijheid!

Top adres !!

Adrie en Sandra de Waard
31-5-2017

Wat hebben wij geweldig genoten op dit adres !!

De voorpret begint al bij het zoeken van een korte vakantie wij hebben nu ontdekt dat de werkelijkheid veel beter is !!

Dit is echt een aanrader voor mensen die van lekker eten houden, Carla uw gastvrouw is een kok met heel veel sterren, ontbijt, lunchpakket of diner maakt allemaal niet uit alles is met passie klaar gemaakt en dat proef je !!!

Maar we gaan natuurlijk niet alleen voor het eten !! De boerderij heeft een prachtige uitstraling op een mooie locatie met een fijne tuin met hout gestookte hot tub uw gastheer Ben steekt er menig uurtje in om hem te vullen met bronwater van 2 graden en daarna op te stoken tot een aangenaam tempratuurtje voor zijn gasten.

Samen zijn ze altijd bezig om te zorgen dat de gasten niets te klagen hebben geven advies en tips van wat er te doen is in de omgeving wat u past !!

wij hebben wat foto`s toegevoegd om enige indrukken te geven,

ons advies, stop met zoeken gewoon boeken !!

Ben, Carla veel succes !!

super

Chris Hogendoorn en Carla Venhoek
27-5-2017

een bijzonder goed adres; dat betreft zowel de geweldige gastvrijheid, de bijzondere en smakelijke maaltijden, als de geboden mogelijkheid voor wandelingen en fietsen, die uitvoerig worden toegelicht, voorafgaande aan de tochten en met het aanwezige materiaal.

Ideaal om de Vogezen te verkennen,fijne uitbaters.

dominique,carine,lien en max
30-8-2016

Het ligt halfweg een doodlopende straat zonder zichtbare buren dus weinig verkeer.

Ben stond ons halfweg al op te wachten om ons te verwelkomen.

Bokrijkachtige b&b uit 1823 waar weinig aan is veranderd.Met een aangenaam terras en zicht op de grote tuin waaruit Carla de groenten en kruiden haalt voor het avondeten.

Het eten s'avonds was 3 keer verschillend en 3 keer even lekker.

Door het wandelarrangement hadden we s'middags een lunch waar je zeker genoeg mee had.Aan wandelingen geen gebrek.

Als je de overige beoordelingen leest,weet je eigenlijk al genoeg,die 9.2 is dik verdient.Boek een paar overnachtingen en maak het zelf mee.

Wij gaan zeker nog eens terug.

Carla en Ben doen er alles aan om het gezellig te maken tijdens het eten. Een gsm om de sfeer vast te leggen, papiertjes om het lekkere menu op te schrijven, en andere spullen worden dan ook door de gastheer zonder pardon weggenomen en aan de kant gelegd. Er is geen kaart waar je een menu uit kunt kiezen, maar de gastvrouw maakt een voortreffelijk avondmenu, en men staat er dan ook op om stipt op tijd aan tafel te kunnen aanschuiven met de andere gasten. Ben je wat later vanwege een wandeling die door onvoorziene omstandigheden wat langer duurt, dan heb je 's avonds geen eten. Zelfs wanneer je toevallig aan het douchen bent of op het toilet zit, wordt er aan de deur geklopt. "half 8 is half 8", roept de gastheer steevast. Zie wel dat je niets laat staan, want de gastheer kan wel eens een opmerking maken vanwege het dessert dat je niet meer opkrijgt.

De boerderij is zo ingericht dat gezelligheid centraal blijft staan. De kamers met de krakende houten vloeren, het schuine dak, ondersteund met zware balken zorgen voor een gezellige kamersfeer. In ons geval had de kamer geen kleerkast, wel een klein kastje, een tweetal zetels, een lavabo, een mooi uitzicht uit het raam, en ruimte genoeg om je rugzakken kwijt te kunnen. We hebben ook nooit problemen met de propere toiletten en propere en ruime douches gehad. Wel voor alle zekerheid best extra washandjes en handdoeken meenemen.

Wat het wandelen of fietsen betreft, vragen ze wat de plannen voor de volgende dag zijn en stellen iets voor. Je krijgt dan een routebeschrijving mee, maar als je iets op je eigen wilt doen kan het ook. Het ontbijt kan klaarstaan tussen 07u30, en bijschuiven kan nog tot 09u. Meestal eten de gasten gelijk. Voor mensen die extra vroeg uit de veren willen om bijvoorbeeld gemzen te kunnen spotten zal het wat moeilijker zijn. Mensen die 's nachts toekomen kunnen altijd binnen.

Kortom: Goutte-à-Goutte in Cornimont is een ideaal verblijf als je houdt van het familiaire. Wij Belgen moeten misschien wat wennen aan de directe persoonlijke aanpak, en de gastheer kan soms raar uit de hoek komen, maar je weet ook wel direct wat je aan ze hebt.

Geweldig goed bij Goutte à Goutte

fam de mulder
4-4-2016

Op aanraden van vrienden verbleven we in Goutte à Goutte. Geweldig. Een sfeervolle boerderij, gezellig en prachtig gelegen.

Zeer goede verzorging van ontbijt,elke dag iets anders)en verrukkelijk avondeten met veel verse groeten.

Ben en Carla kennen de Vogezen op hun duimpje.

Kamers zijn schoon, knus en gezellig. Elke dag schone handdoeken.

Heerlijk haardvuur in de huiskamer voor de gasten voor enorm gezellige avonden.

Ben en Carla ons zien jullie zeker terug.

Goed adres!

Niels
20-9-2015

We hebben hier 1 nacht verbleven als "overnachtingsadres" voorafgaand aan onze vakantie aan de Cote d'Azur. Leuk om zo een stukje van het land te zien buiten de snelweg , om met anderen te eten en niet in 1x te hoeven rijden naar Zuid-Frankrijk. We werden hartelijk ontvangen door Carla. We hebben lekker een wijntje kunnen drinken op de veranda en een goed diner gehad. Er waren meerdere gasten, ze waren gezellige disgenoten. Het ontbijt was perfect in orde. De douches zijn gedeeld, deze zijn brandschoon, net als de kamer. Drank kan je zelf pakken en is heel redelijk geprijsd. Een gastvrije start van onze vakantie!

Prachtige lokatie

harry klomp
13-9-2015

Mooi gerestaureerde boerderij met erg gastvriendelijke eigenaren. Ben en Karla willen maar een ding en dat is gasten laten genieten en dat is ze gelukt. Erg fijne dagen gehad. Tineke en Harry

Ga zo door.

Ron
31-8-2015

Ben en Carla bedankt voor de geweldige vakantie.

Fenomenaal waren de maaltijden, wat een variatie, keus en afwisseling.

Fantastisch zijn de fietsroutes, heerlijke beklimmingen op fiets afstand.

Fabuleus is de B&B, wat een rust, geweldige sfeer, schoon en netjes.

Frivool , alles in een zeer gemoedelijke sfeer. Ontspanning is de hoofdmoot.

Fabelachtig is de omgeving.

Beoordeling: uitmuntend.

Ben en Carla ga zo door. Jullie zijn een geweldige gastvrouw en gastheer.

Zeer gastvrij en laten de gasten enorm genieten van jullie fijne B&B.

Uitstekende verzorging.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Goutte à Goutte in Cornimont, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Goutte à Goutte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.